Multimediaa

.J.

ATK-tunnilla.

Olimme multimediaesittämisen kertaustunnilla. Paikalla oli tosin vain osa luokasta, koska kyseessä oli puisevaa kertausta. Itse olin ollut ko. aiheen sairaana, kuten vierustoverini Vippekin. Tai sairaana ja sairaana, korkeintaan lorvikatarissa. Nyt paikalla oli luokkamme priimukset, luonnollisesti luokan etuosan täyttäen. Minä ja Vippe olimme samalla rivillä, parin tyhjän rivin jälkeen priimuksista.
Pimeässä luokassa hohti vain yksi näyttöpääte, joka oli Vipen surffailun jäljiltä vielä auki. Meillä oli mielenkiintoinen keskustelu Vipen kanssa näytönohjaimista. Harvakseltaan kerroimme kokemuksiamme ajureiden päivityksistä ja muista epäonnistuneista kokemuksista. Puhuimme kuiskaten, suumme olivat aina kiinni toistemme korvassa. Esittelijä esitteli multimedian tehostekeinoja, asia joka meitä kahta ei kiinnostanut pätkän vertaa. Olimmehan luokan elävät erikoistehosteet. Meillä oli jo yhteistä ihokosketusta toisistamme. Asia joka ei jäänyt muulta luokalta huomaamatta. Silti elimme ja olimme kuin luokkatoverukset.
Miltei makasimme huonoissa atk-luokan tuoleissa. Aina kun oli asiaa toiselle oli oikein ryhdistäydyttävä ja siirryttävä lähelle toista. Tästä syystä keskustelu ei ollut kovinkaan vilkasta. Makoilimme ja mietimme esitystä ja supistuja juttuja. Sitten satuin katsomaan Vippeä näytön sinisessä valossa. Ei hassumman näköinen nainen, kolmekymppiseksi yksinhuoltajaksi. Se joka sai minun katseeni oikein pysähtymään oli Vipen vasen käsi. Käsi siveli häpyä rauhallisin liikkein farkkujen päältä. Pitkin, rauhallisin liikkein siitä alaspäin mihin vetoketju loppuu. Hellää sivelyä sormenpäillä, kuin tanssia. Välillä yhdellä sormella saumaa pitkin, välillä kahdella sormella sauman molemmilta puolilta. En edes enää kuullut kouluttajan ääntä.
   Katselin tätä leikkiä, joka ei ollut runkkausta vaan hajamielistä sivelyä. Katselin, suorastaan ahmin silmilläni. Ihmisillä on taipumus huomata toisen tuijottaminen, niin nytkin. Vippe katsoi minuun ja jäin pahasti kiinni tuijotuksestani. Kättään nostamatta hän kumartui puoleeni. Minäkin kumarruin kuulemaan hänen sanansa. Kädellään yhä housujaan sivellen hän kuiskasi minulle:” Kuule, minä tiedä miksi sinulla on tuo lempinimesi, Jöö.” Samalla hän siirsi oikean kätensä reidelleni ja aloitti sormenpäillään samanlaisen sivelyn. Se nimi johtuu sinun kalustasi, joka on….no tiedät kyllä, juuri sopiva naiselle.
Kuiskasin takaisin: ”Ettei saa kiusata!”, johon Vippe vain virnisti ja jatkoi sivelyään reidelläni. Sormet sivelivät koko ajan ylempää ja ylempää, saavuttaen jäykistyneen kaluni. Sively ei siihen päättynyt, vaan nousi kohoumalle ja jatkui siinä. Samalla Vipen omat sormet liikkuivat housun saumalla.
Katsoin kelloa ja huusin kouluttajalle: ”Voisinko mennä keittämään kahvitauon vaatimat kahvit?” Saatuani myöntävän vastauksen, huusi Vippekin opettajalle menevänsä samalla oven avauksella vessaan. Nousimme yht´aikaa ja suunnistimme ovelle. Menin suoraan kahvihuoneeseen, jonne Vippe tuli perässäni. Pikaisesti mittasin vedet ja kahvit sekä laitoin pannun tippumaan.
Sen jälkeen lähdin kohti koulun vessoja, Vippe perässäni. Tiesin jo luokasta lähtien, mitä tuleman pitää. Olihan meillä jo kokemusta toisistamme. Koko kahvinkeittosession ajan oli Vippe ollut minussa kiinni, juuri niin kiimaisena kuin vain nainen voi olla.
Vessaan mennessämme oli hyvinkin selvää että menimme molemmat miesten huoneeseen.
Vessaan päästyämme Vippe laski pytyn kannen alas ja istui siihen. Minä menin hänen eteensä seisomaan, jolloin Vippe alkoi avaamaan housujani. Avatessaan hän sanoi että hänelle riittää pelkkä suihinotto vessassa. Siinä on hänelle tarpeeksi kiihottumista, että laukeaa naisten vessassa omiin sormiinsa sekunnissa. Ajattelin että mikäpä sen paremmin minulle sopii. Tiesin Vipen hyväksi suihinottajaksi ja antauduin mielihyvin imettäväksi. Samalla sivelin hänen hiuksiaan ja kumarruin alemmaksikin ottaen rinnan käteeni. Sivelin kumarassa toista rintaa, samalla antaen kaluni upota naisen suuhun. Kaiversin käteni puseron kaula-aukosta sisään ja sain sormiini liiveistä kovettuneen nännin. Pyörittelin nänniä sormissani ja mietin samalla, ettei tämä voi pelkkään suihinottoon jäädä.
Nostin Vipen pystyyn ja aloin aukaisemaan hänen housujaan, samalla kaulaa, leukaa ja korvanlehtiä suudellen. Saatuani housut auki ujutin käteni aivan litimärkiin pikkuhousuihin, josta kaiversin sormelleni väylän klitorikselle. Toisella kädellä hyväilin klitorista ja toisella painoin farkkuja lantiolta alas. Tässä vaiheessa Vippe tuli avukseni ja laski itse housunsa nilkkoihin sekä nosti toisen jalkansa lahkeesta pois. Näin hän pystyi nostamaan toisen jalkansa pytyn kannelle ja minun sormeni sai esteettömämmän pääsyn klitorikselle. Naisen lantio vatkasi edes takaisin sormeani vasten. Liikkeet muuttuivat jatkuvasti rajummiksi, kuten naisen huohotuskin. Hetken kuluttua Vippe oli sitä mieltä, että minun pitää istua siihen pytyn kannelle. Vippe peruutti kaluni yläpuolella ja alkoi laskeutumaan alaspäin, samalla kädellään ohjaten kalua oikeaan osoitteeseen.
Kullini löytäessä oikean kohdan, nostin hiukan lantiotani ja olin terskanpään verran sisällä. Siihen pysähdyimme hetkeksi, mutta pian Vippe laskeutui alemmaksi. Vain noustakseen kullin vartta taas ylös. Lähes raivolla liikkuen liikkui Vippe kaluni vartta ylös ja alas. Hänen ratsastaessa päälläni siirsin hänen kätensä jalkoväliimme, josta hän heti oivalsi ajatukseni ja alkoi itse hieromaan klitoristaan. Pian sen jälkeen alkoi Vipen ääni nousta, lähennellen suoraa huutoa.
Minulla alkoi tuntumaan tuttua kutinaa palleissa ja laukeamassa oli Vippekin. Hänen vauhtinsa kiihtyi kiihtymistään, kunnes hän putosi syliini vaikertaen. Samalla hetkellä alkoi minun seipääni sykkiä hänen sisällään. Laskin koko satsin niin syvälle häneen kuin suinkin kykenin.

Sitten kiireellä siivoamaan itsensä. Vippe pesi pillunsa käsisuihkulla ja minä hanan alla oman kaluni. Saatuani pesuni tehtyä Vippe halusi vielä varmistua puhtaudesta, ettei jäisi mitään pöpöjä itämään. Hän imaisi velton kalun suuhunsa ja totesi sen puhtaaksi.

Kahvihuoneessa oli jo kahviporukka paikalla ja erittäin tietävän näköisenä katselivat meitä kun palasimme sinne.

Koulussahan on mukavaa, tapahtuukohan siellä vielä jotain eroottista??

5

3395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko

      käsisuihku miesten vessassa?höpö höpö.

      • ...

        Sinulle "en usko" älä takerru pikkuseikkoihin >:( Musta toi oli tosi hyvä tarina!


      • True

        ..ainakin jossain uudemmissa mestoissa myös miesten puolella on käsisuihku.


      • Jaska jokunen

        miesten vessassa on käsi suihku


    • mies

      Kuka sanoi että tämä on tosi juttu... ja miesten vessoissa on käsisuihku aika yleinen oli meidänkin koulussa käsisuihkut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe