On se miespolo jo niin kovia kokenut elämässääm. 1 kerran mennyt naimisiin ja lukuisia kertoja kihloihin. Huomaa siitä miehestä miten on elämä rikastanut niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Ihanaa että löysi vihdoin sen oikean naisen rinnalleen ja rauhoittui lopulta ymmärtäessään mistä elämässä on kysymys. Ties vaikka olisi
kuollut nuorena niinkuin suurin osa maailman suurimmista julkkiksista. Oletteko tekin onnellisia Johnnyn puolesta, vaiko katkeria siitä ettei teillä voi olla mahdollisuutta saada Johnnyn päätä kääntymään teitä kohti?
Johnny Depp avioliitonsatamaan
10
905
Vastaukset
- fsaasfds
Johnny, tuo hieno näyttelijä ja ex-narkkari on siis menossa avioliittoon?
Hauskaa ja niin miehistä. Ensin nussitaan ympäriinsä ja käytetään kamaa, ollaan vastuuttomia. Sitten kun ikää alkaa tulla ja kroppa ei kestä niin ei kun nuori mallipimu kainaloon, pennut alulle ja kotia leikkimään.
Johnny on rikkonut monet sydämet joten oikein Johnnylle olisi että muija lähtisi kävelemään ja jättäisi polon yksin.- lööv.
ite ainakin oon onnellinen Johnnyn puolesta
- ihmeessä
Et kai vaan katkera ole?
- WindowSecret
Kenen kanssa Johnny on naimisiin menossa? Mikäli Vanessa Paradisin kanssa, niin ei ole nuori eikä malli. Lähellä kai jo neljääkymppiä ja ranskalainen näyttelijä-laulaja. Ainakin heillä on yhteisiä lapsia..
- Mrs.Brune
WindowSecret kirjoitti:
Kenen kanssa Johnny on naimisiin menossa? Mikäli Vanessa Paradisin kanssa, niin ei ole nuori eikä malli. Lähellä kai jo neljääkymppiä ja ranskalainen näyttelijä-laulaja. Ainakin heillä on yhteisiä lapsia..
Vanessa Paradis on syntyny 1973 ja tehny urallaan paljon mallintöitä, muun muassa Chanelin ja Karl Lagerfeldin mainoksia ja näytöksi. Ja vieläkin tekee jonkin verran mallin hommia...
- John<3
oot vääräs! vaikka Johnny oli narkkari hän lopetti sen Vanessan takia hän rakastaa perhettään ja se olisi väärin jos vaimo heivais
- mä oikees
oon onnellinen kun Johnny löysi vaimon en oo sellanen tyhmä joka haluais että Johnny erois ja alkais mun kaa
- Shillis
Kyllä Hra. Deppin nainen on ihan hyvä.
Olisi varsin itsekästä alkaa kiroamaan hänen suhdettaan. Eihän kukaan halua Johnnya onnettomaksi ilman naista, eihän? - i love Johnny
Shillis kirjoitti:
Kyllä Hra. Deppin nainen on ihan hyvä.
Olisi varsin itsekästä alkaa kiroamaan hänen suhdettaan. Eihän kukaan halua Johnnya onnettomaksi ilman naista, eihän?ei niin he ovat onnellisia
- susanna-97
oon tosi kade ja tosi ylpee johnny:stä kun naiset juoksee sen perää koko ajan!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192