Johnny Depp avioliitonsatamaan

AnCku89

On se miespolo jo niin kovia kokenut elämässääm. 1 kerran mennyt naimisiin ja lukuisia kertoja kihloihin. Huomaa siitä miehestä miten on elämä rikastanut niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Ihanaa että löysi vihdoin sen oikean naisen rinnalleen ja rauhoittui lopulta ymmärtäessään mistä elämässä on kysymys. Ties vaikka olisi
kuollut nuorena niinkuin suurin osa maailman suurimmista julkkiksista. Oletteko tekin onnellisia Johnnyn puolesta, vaiko katkeria siitä ettei teillä voi olla mahdollisuutta saada Johnnyn päätä kääntymään teitä kohti?

10

1036

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsaasfds

Johnny, tuo hieno näyttelijä ja ex-narkkari on siis menossa avioliittoon?
      Hauskaa ja niin miehistä. Ensin nussitaan ympäriinsä ja käytetään kamaa, ollaan vastuuttomia. Sitten kun ikää alkaa tulla ja kroppa ei kestä niin ei kun nuori mallipimu kainaloon, pennut alulle ja kotia leikkimään.
      Johnny on rikkonut monet sydämet joten oikein Johnnylle olisi että muija lähtisi kävelemään ja jättäisi polon yksin.

• lööv.

ite ainakin oon onnellinen Johnnyn puolesta

• ihmeessä

Et kai vaan katkera ole?

• WindowSecret

Kenen kanssa Johnny on naimisiin menossa? Mikäli Vanessa Paradisin kanssa, niin ei ole nuori eikä malli. Lähellä kai jo neljääkymppiä ja ranskalainen näyttelijä-laulaja. Ainakin heillä on yhteisiä lapsia..

• Mrs.Brune
        WindowSecret kirjoitti:

Kenen kanssa Johnny on naimisiin menossa? Mikäli Vanessa Paradisin kanssa, niin ei ole nuori eikä malli. Lähellä kai jo neljääkymppiä ja ranskalainen näyttelijä-laulaja. Ainakin heillä on yhteisiä lapsia..

Vanessa Paradis on syntyny 1973 ja tehny urallaan paljon mallintöitä, muun muassa Chanelin ja Karl Lagerfeldin mainoksia ja näytöksi. Ja vieläkin tekee jonkin verran mallin hommia...

• John<3

oot vääräs! vaikka Johnny oli narkkari hän lopetti sen Vanessan takia hän rakastaa perhettään ja se olisi väärin jos vaimo heivais

• mä oikees

oon onnellinen kun Johnny löysi vaimon en oo sellanen tyhmä joka haluais että Johnny erois ja alkais mun kaa

• Shillis

Kyllä Hra. Deppin nainen on ihan hyvä.

Olisi varsin itsekästä alkaa kiroamaan hänen suhdettaan. Eihän kukaan halua Johnnya onnettomaksi ilman naista, eihän?

• i love Johnny
        Shillis kirjoitti:

Kyllä Hra. Deppin nainen on ihan hyvä.

Olisi varsin itsekästä alkaa kiroamaan hänen suhdettaan. Eihän kukaan halua Johnnya onnettomaksi ilman naista, eihän?

ei niin he ovat onnellisia

• susanna-97

oon tosi kade ja tosi ylpee johnny:stä kun naiset juoksee sen perää koko ajan!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      619
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      552
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      507
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      27
      437
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      409
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe