"POIKKEAVAIN bileet"

Kunniani lissii

niin maar julmetusti, jos vastaatte miulle.

Mitä mieltä olette näiden palstalaisten poikkeavuuksista?

Käykö täällä vain ihmisiä, jotka ei tule toimee ukkosa kansa taikka eukkosa kansa?

Jotka ova riidois naapureittesa kansa ja
jotka eivä tul toimee oikein ittesäkää kans?

Sitku joku vastaa niil, nii rinta röyhistyy?

Se on nii huvittavaa ko olla vaa voi.

DD

55

2442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maine kasvaa

sinä sen sanoiksi puit, hekottelen minäkin.

• mielessäni

Voihan olla hyvä aihe, joka kiinnostaisi, mutta josta et tiedä mitään. Silloin luet, mitä joku tietää.
      Henk.koht. en jaksa lukea pitkiä viestejä, ja jos ketju on pitkä, kiukuttelen, jos joskus sitä kelailen lukeakseni sieltä täältä jonkun hyväksi tunnistamani kirjoittajan viestin.
      Kaikkea en ehtisi millään.
      Mulla on elämä.

• keskustella aiheesta

täällä.
        Olen vastatulleena lukenut säännöt läpi.
        Missään ei kielletä puhumasta tästä aiheesta.
        Ei myöskään ole kieltoa laittaa vaikka jokin asia tai
        linkki nähtäväksi ihan sellaisenaan, ilman odotusta, että siihen vastataan.
        Vain ajatuksia herättämään tai muuten tiedoksi.
        Se taas voi herättää keskusteluaiheen jonkun mielessä.
        Silti voi keskusteluketjuja olla monia.

• onkkelis

Minäkin vastailen mieluummin sellaisiin missä ketju ei ole venynyt älyttömyyksiin. Minusta ei ole mitään järkeä venyttää ketjuja. Ei niitä 'ulkopuoliset'jaksa lukeakaan. Ne onkin sisäpiiriläisiä.
        Mutta minusta on kuitenkin hyvä että näitä palstoja on. Saahan täällä päästellä ylimääräisiä höyryjä pois jos painetta tulee liikaa. Ja kyllä täällä nauraakin saa, ei toisille tietysti vaan itselleen kun höpöjä puhuu

• Lokari1
        onkkelis kirjoitti:

Minäkin vastailen mieluummin sellaisiin missä ketju ei ole venynyt älyttömyyksiin. Minusta ei ole mitään järkeä venyttää ketjuja. Ei niitä 'ulkopuoliset'jaksa lukeakaan. Ne onkin sisäpiiriläisiä.
        Mutta minusta on kuitenkin hyvä että näitä palstoja on. Saahan täällä päästellä ylimääräisiä höyryjä pois jos painetta tulee liikaa. Ja kyllä täällä nauraakin saa, ei toisille tietysti vaan itselleen kun höpöjä puhuu

Minä kun en tuollaisesta nimestä tie ollenkaan...

Minusta jos kirjoitat niin olet "jossakin" jos taas et kirjoita niin et ole misään.

Tuliko tarpeeksi selvästi kirjoitettua?

Jos jäi jotain epäselväksi niin voi kysyä ja joku viksumpi kun minä, selitää tuon asian.

Terv: Lokari1.

• lukija ja kirjoittaja
        Lokari1 kirjoitti:

Minusta jos kirjoitat niin olet "jossakin" jos taas et kirjoita niin et ole misään.

Jos jäi jotain epäselväksi niin voi kysyä ja joku viksumpi kun minä, selitää tuon asian.

En minäkään tiedä mikä on ulkopuolinen ja mikä sisäpiiriläinen, mutta luen ja kirjoittelen palstoille, ei sieltä ketään pois ajeta.
        Ja tämä kakkihan on vapaaehtoista, ei ole pakko edes lukea toisten juttuja, jos se ärsyttää. Mutta onkohan niin että ihminen on kuitenkin sen verran utelias, että hakee itselleenkin ärsykettä, muttei kuitenkaan rohkene "sitä omaa kiukkuaan" tuoda ulos.
        Eikös se kirjoittaminen ole "aivojen ja sormien treenaamistakin".

• Mäntti..
        lukija ja kirjoittaja kirjoitti:

En minäkään tiedä mikä on ulkopuolinen ja mikä sisäpiiriläinen, mutta luen ja kirjoittelen palstoille, ei sieltä ketään pois ajeta.
        Ja tämä kakkihan on vapaaehtoista, ei ole pakko edes lukea toisten juttuja, jos se ärsyttää. Mutta onkohan niin että ihminen on kuitenkin sen verran utelias, että hakee itselleenkin ärsykettä, muttei kuitenkaan rohkene "sitä omaa kiukkuaan" tuoda ulos.
        Eikös se kirjoittaminen ole "aivojen ja sormien treenaamistakin".

Nikit, jotka ovat kokoontuneet yhteen ketjuun, ovat aivan selvällä suomenkielellä sisäpiiriläisiä.
        Kirjoittavat, kyllä tänne saavat kaikki tulla, mutta itse kuitenkin pakkaantuvat omaan porukkaansa.
        Ainakin minä, inhoan sellaista.

Murreketju on aivan oikea valinta koska useat eivät edes osaa outoja sanoja ymmärtää.

• Likka321
        Lokari1 kirjoitti:

Eino Leino Hymyilevästä Apollosta:

Niin pienet, niin pienet on piirit maan
        mut taivas on suuri ja laaja
        ja taivas on kuultava korkeuttaan
        ja taivas on tähtinen, taaja.
        Yks on taivas, yks Jumala vaan
        on jokaisella se sielussaan,
        ja taivas on rauha täytetyn työn,
        se estävi aavehet yön.

---
        Oi ihmiset toistanne suvaitkaa,
        niin suuri, suuri on maa!

• Lokari1
        Mäntti.. kirjoitti:

Nikit, jotka ovat kokoontuneet yhteen ketjuun, ovat aivan selvällä suomenkielellä sisäpiiriläisiä.
        Kirjoittavat, kyllä tänne saavat kaikki tulla, mutta itse kuitenkin pakkaantuvat omaan porukkaansa.

Murreketju on aivan oikea valinta koska useat eivät edes osaa outoja sanoja ymmärtää.

Jos samalla kylällä asuu koko elämänsä ajan, siis mää tarkotan syntymästä kuolemaansa niih taitaa jo naapurikylän murre olla vaikeeta.
        Mutta taitaa olla jotain hienosteluakin mukana "kun minä en ymmärrä".

Minäkin ihan kansakoulu pohjalta ymmärrän useimmat murteet.....
        Tosin sanotaan niinkin että jokanen tavalaan takapuolta haistaa.

Koirista nyt kyllä oli puhe eikä ihmisistä nääs.

Sinulla on ihan hyvä olla, inhoa nyt mitä haluat kukaan ei sitä nautintoa sinulta kiellä, mutta älä valita.
        Tuntuu niin surkeelta kuunella tyhjää valitamista.

• nikitta
        onkkelis kirjoitti:

Mita tarkoitetaan sisapiirilaisilla?
        Mika estaa kirjoittamasta tanne joka aiheeseen?
        Mita tarkoittaa tyytymattomuus vaimoon/mieheen/itseensa? Harva taalla on omaansa haukkunut. Mita nyt joku leikillaan.
        Senkin tietysti yksitotiset ottavat tosissaan.
        Huom!
        Tasta puuttuvat pisteet vokaalien paalta. Ei voi mitaan. Vai pitaisiko kirjoittaa mitaeaen?

• nikitta
        Mäntti.. kirjoitti:

Osuva nimimerkki. Marisijoille ei mielellaan vastata. Aloite itselle ja katso kuinka monta saat jatkamaan ketjuasi. Oletteko sitten sisapiirilaisia?
        Yleensa marisijat ovat ilman vakituista nimimerkkia tai sitten eivät kehtaa kayttaa sita.
        Mina olen rekisteroimaton, mutta rekisteroin heti kun saan oman tietokoneen.

Murreketju on mielenkiintoinen. Oppiihan siina uusia sanontoja ja sanoja vaikkei valitettavasti itsella olekaan muuta ´murretta´kuin yleiskieli.

• kysyvä ei tieltä eksy
        Mäntti.. kirjoitti:

kerroppas Mäntti, kuinka sinä tätä ketjua nimittäisit, jos sinä jaat kaikki "piireihin"...

Ei aina pidä valittaa, positiivinen ajattelu auttaa monta kertaa jo ajattelutapaakin, rohkeutta vaan..

• rekattu ja rekkaamaton
        Mäntti.. kirjoitti:

Kun kirjoittelet sinäkin useampaan ketjuun niin rekisteröi itsesi niin saat kuulua sisäpiiriin ja ulkopuolisiin, vai kuinka sinä jaoitkaan näitä "nikkejä" ja piirejä.

• Mäntti & fiiulin
        nikitta kirjoitti:

Osuva nimimerkki. Marisijoille ei mielellaan vastata. Aloite itselle ja katso kuinka monta saat jatkamaan ketjuasi. Oletteko sitten sisapiirilaisia?
        Yleensa marisijat ovat ilman vakituista nimimerkkia tai sitten eivät kehtaa kayttaa sita.

Murreketju on mielenkiintoinen. Oppiihan siina uusia sanontoja ja sanoja vaikkei valitettavasti itsella olekaan muuta ´murretta´kuin yleiskieli.

On oikein mukava lukea millä tavoin kukakin vastaa "tuntemattoman" nikkiin. Hih, hih, hii.

Huomaan että tapani kirjoittaa tunnetaan kirjoituksistani.

Jossain lähetin terveisiä Ellumari & Merimonalle että menen pois valittamasta tällä kertaa. Yritin eri nikillä kirjoittaa omaan vanhaan tapaani, mutta tuntui valitukseksi vain menevän tälläkin erää.

Ja kuten Nikitta huomautit, ei minun aloituksiini vastata vaikka kirjoitan vakinikillänikin, olet varmaan huomannutkin. Kyllä minun itsenikin on tunnustettava että olen marisija ja valittaja jonka ei kannata näiltä palstoilta kannustusta ja ystävyys suhteita etsiä.

Mutta kiitoksia kaikille halauksin ja suukoin joilta Mänttinä esiintyneenä sain hyviä "opetuksia".
        fiiulin.

• sopuisa kirjoittaja
        Mäntti & fiiulin kirjoitti:

On oikein mukava lukea millä tavoin kukakin vastaa "tuntemattoman" nikkiin. Hih, hih, hii.

Jossain lähetin terveisiä Ellumari & Merimonalle että menen pois valittamasta tällä kertaa. Yritin eri nikillä kirjoittaa omaan vanhaan tapaani, mutta tuntui valitukseksi vain menevän tälläkin erää.

Ja kuten Nikitta huomautit, ei minun aloituksiini vastata vaikka kirjoitan vakinikillänikin, olet varmaan huomannutkin. Kyllä minun itsenikin on tunnustettava että olen marisija ja valittaja jonka ei kannata näiltä palstoilta kannustusta ja ystävyys suhteita etsiä.

Mutta kiitoksia kaikille halauksin ja suukoin joilta Mänttinä esiintyneenä sain hyviä "opetuksia".
        fiiulin.

että joku tuttu nikki siellä taustalla viipottaa, mukavaa illanjatkoa vaan

• kuten
        nikitta kirjoitti:

nuo kaksi kilpailijaa (A-ms ja R-ri).

Lisää hauskuutta siis

• Ruunari
        kuten kirjoitti:

nuo kaksi kilpailijaa (A-ms ja R-ri).

Lisää hauskuutta siis

Minuako tarkotat?

• Ruunari
        Mäntti & fiiulin kirjoitti:

fiiulin.

Ota sitten opiksi saamasi oppi.

• fiiulin..
        kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:

kerroppas Mäntti, kuinka sinä tätä ketjua nimittäisit, jos sinä jaat kaikki "piireihin"...

Ei aina pidä valittaa, positiivinen ajattelu auttaa monta kertaa jo ajattelutapaakin, rohkeutta vaan..

Vastaako minulle joku teistä, mitä oikein valitin.
        Selitin oman näkemykseni mikä on sisäpiiriläinen ja miten sellaiseen itse suhtaudun.

Jopa kehuin että murrektju on juuri oikea aihe yhteen ketjuun, syystä että tietää sinne menemättäkin mistä siellä on kysymys.

Sain kovat opetukset ja syyttelyt valittamisesta, vaikka kerroin tosiaankin vain oman mielipiteeni siitä mikä minun mielestäni on sisäpiiriläinen.

Lukekaapa uudelleen ja vastatkaa, mitä valitin.

• fiiulin.. kirjoitti:

Selitin oman näkemykseni mikä on sisäpiiriläinen ja miten sellaiseen itse suhtaudun.

Jopa kehuin että murrektju on juuri oikea aihe yhteen ketjuun, syystä että tietää sinne menemättäkin mistä siellä on kysymys.

Sain kovat opetukset ja syyttelyt valittamisesta, vaikka kerroin tosiaankin vain oman mielipiteeni siitä mikä minun mielestäni on sisäpiiriläinen.

niin, että et tykkää näistä ketjuista, joihin kehoitellaan kirjoittamaan, ja tervetulleeksi toivotellaan.

Tai olisko niin, että vastaukset ei Sinua tyydytä, olen monet kerrat vastannut ja viestejä Sinulle laittanut, muuta en osaa.
        Olet kyllä sanonutkin, että et viitsi pullaa ja kahvia "mässyttää", no sille ei sitten mahda mitään, mutta "sisäpiiriin" miksi nyt haluat nimittää joitakin ketjuja ei pirtimme kuulu.
        Omasta itsestä se on kiinni, mihin haluaa viestejä laittaa, ja miten asioihin suhtautuu.
        Parempaa jatkoa toivotan, jospa löytyisi joku ketju, minkä Sinäkin hyväksi kokisit.
        Kuitenkin ihan hymyssä suin fiiulin Sinua tervehdin.

• van Haakka
        fiiulin.. kirjoitti:

wttä jos olet eri mieltä kuin muuta, olet valittaja. Tai jos sanot oman näkökulmasi asiasta kuin asiasta, olet valittaja.

• Räähkä'

Ihmisen käyttäytyminen näyttää vaativan rähinää näilläkin palstoilla. Aika ajoin harvinainen räyhähenki ryhtyy toimiin ja panee ranttaliks'. Hyppää kavereiden yläpuolelle kattoon, lieruttaa häntäänsä, ivaa sen kun ehtii.
      Hän on syntymässään sellaisen ominaisuuden saanut. Suurempaa olisi yrittää kehittää luonnettaan ja rakentaa rauhaa.

• "sopuisa kirjoittelija...

Pakkaseen palellutetaan "räyhähenki" ja puhalletaan yhteen hiileen koko porukka, joka täällä haluaa ja jaksaa aikaansa kuluttaa ja mielipiteitä vaihtaa.
        Aurinkoista pakkasesta huolimatta ja mennään kevättä kohti sopuisat ajatukset mielessä !!!!

• pipla*****
        "sopuisa kirjoittelija... kirjoitti:

Pakkaseen palellutetaan "räyhähenki" ja puhalletaan yhteen hiileen koko porukka, joka täällä haluaa ja jaksaa aikaansa kuluttaa ja mielipiteitä vaihtaa.
        Aurinkoista pakkasesta huolimatta ja mennään kevättä kohti sopuisat ajatukset mielessä !!!!

Kyllä olen kanssasi samaa mieltä että sovussa on hyvä olla, eihän me kukaan olla enempää kuin ihmisiä ja jo maailmaa nähneitä ja paljon kokeneita tämä palsta ja keskustelu on iso asia monelle yksin asuvalle tämä on kuin puhekaveri ja mitä varten meidän pitäisi riidellä pois se meistä.Aurinkoista kevät päivää ystävät.Pipla

• saiskos pluvan

vai tanssitaanko ensin?Pääsiskös saatille?

• toisennikki

Hei hei! Olin huomaavinani että tanssit on kahvipirtissä. Taidat pokkailla ihan väärässä paikassa.
        Vaikka ei kai se tanssahtelu täälläkään kielletty ole.

• aina hauskaa olla pittää
        toisennikki kirjoitti:

Hei hei! Olin huomaavinani että tanssit on kahvipirtissä. Taidat pokkailla ihan väärässä paikassa.
        Vaikka ei kai se tanssahtelu täälläkään kielletty ole.

hetken kestää elämä

• jota saa,

kun on ketjun avaaja ja siihen vastataan, se on ollunna Skillanin Aj miehen ja Ru bergin aikana se suurin kunnia, siihen on kai liittynä myös tuota *haku-päällä*-oloa.

Aihe kai sen ratkaissee, miten kiinnostusta on, ei avaajalla ole siinä mitään tekoa.

• se on nähty..

..ja se sitten panee avaajan vastaamaan mielistellen nimeltä jokikiselle huomenen-toivottajalle.

Mutta sillä tavalla vedetään keskustelijat pois muista ketjuista. Se toisto rupeaa riittämmää heille, kun tottuu siihen nikillä-mielistelyyn vastauksissa.

Sitten haukutaa ulkopuolella olevia, jolloi koetaa yhteisyyttä! Imelää manipulointia.

• Ympäripyöreä
        se on nähty.. kirjoitti:

..ja se sitten panee avaajan vastaamaan mielistellen nimeltä jokikiselle huomenen-toivottajalle.

Mutta sillä tavalla vedetään keskustelijat pois muista ketjuista. Se toisto rupeaa riittämmää heille, kun tottuu siihen nikillä-mielistelyyn vastauksissa.

Sitten haukutaa ulkopuolella olevia, jolloi koetaa yhteisyyttä! Imelää manipulointia.

Antaa niitten mummeleitten rauhassa kokoontua siellä kahvipirtissään tutussa porukassa.
        Pakkoko sinne on tunkea, jos ei tykätä. Riittäähän täällä alotuksia joka lähtöön. Jos ei ole sopivaa, voi kaksiä itsekin.
        Kyllä siihen vastataan jos se herättää mielenkiintoa.

• Eläke ukko321
        se on nähty.. kirjoitti:

Kunnia siittä menee loputtomasti emännälle, joka systeemin kehitti.

He ovat oppineet tyytymmää siihe, että nikkisä mainitaan emännän vastauksessa.

Mutta eihä se ole keskustelua. Eikä ylipitkässä ketjussa muutenkaan ole mieltä. Ei sitä jaksa.

Tätä R-perikin kait tarkotti sillä kritiikillään.

Olis hauskaa saada väki sieltä tekemmää avauksia.

• Rouva Remander
        Eläke ukko321 kirjoitti:

Mutta eihä se ole keskustelua. Eikä ylipitkässä ketjussa muutenkaan ole mieltä. Ei sitä jaksa.

Vai vielä mustaan aukkoon! Minusta näyttää, että ainakin juuri nyt keskustelijat ovat kadonneet television ääreen.

• vetää väen
        Rouva Remander kirjoitti:

Vai vielä mustaan aukkoon! Minusta näyttää, että ainakin juuri nyt keskustelijat ovat kadonneet television ääreen.

imuunsa,,
        eikä anna juuri mittää.

• vetää väen kirjoitti:

imuunsa,,
        eikä anna juuri mittää.

kyllämaar" antaa ---TV on monelle suuri hupi . Ja juuri nyt kun Suomalaiset johtaa mitallikisassa Sapporossa .
        Ja tämä tietsikka on jo niin tarpeellinen ,että en luopuisi "mistään hinnasta".
        Nämä keskustelupalstat ovat mukavaa ajanvietettä, saa seurustella ihan oikeitten ihmisten kanssa , Ollaan sitte ULKOPUOLISIA tai sisä piiriläisiä --Piiri senkun pyörii ,ja hyvä näin .
        Ja mieluummin rekattuna --tulee jotenkin persoona näkyviin parermmin --vai onko se niin että joskus on"pakko" sanoo puskasta:=)

• toisennikki
        ullamirjami kirjoitti:

kyllämaar" antaa ---TV on monelle suuri hupi . Ja juuri nyt kun Suomalaiset johtaa mitallikisassa Sapporossa .
        Ja tämä tietsikka on jo niin tarpeellinen ,että en luopuisi "mistään hinnasta".
        Nämä keskustelupalstat ovat mukavaa ajanvietettä, saa seurustella ihan oikeitten ihmisten kanssa , Ollaan sitte ULKOPUOLISIA tai sisä piiriläisiä --Piiri senkun pyörii ,ja hyvä näin .
        Ja mieluummin rekattuna --tulee jotenkin persoona näkyviin parermmin --vai onko se niin että joskus on"pakko" sanoo puskasta:=)

Tänään television anti oli oikein hyvä: kultaa ja pronssia tuli.
        Eihän se telkkarin ansiota ole, mutta näkyivät sentään kisat sieltä.

• Ympäripyöreä kirjoitti:

Antaa niitten mummeleitten rauhassa kokoontua siellä kahvipirtissään tutussa porukassa.
        Pakkoko sinne on tunkea, jos ei tykätä. Riittäähän täällä alotuksia joka lähtöön. Jos ei ole sopivaa, voi kaksiä itsekin.
        Kyllä siihen vastataan jos se herättää mielenkiintoa.

" Oletteko ajatelleet, että jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee aivan normaalia? "
        Majolin Pierre

• LuMikko
        opritar kirjoitti:

" Oletteko ajatelleet, että jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee aivan normaalia? "
        Majolin Pierre

Nyt kun tuo 'höyrypäitten' palsta putosi pois etusivulta, aattelin , että kyllä tänne joku höyrypää sopii aina sinne suntänne vähän tasoittelemaan, jos kovin rikkiviisaaks rupee porukka käymään. Liekkö siitä pelkoa?

• Eläke ukko321 kirjoitti:

on Sinullakin.

Puhuit kunniasta, mikä hiivatin kunnia, haukkumisia noita enemmäkseen,,,

Onko aivan mahdotonta ajatella, että ne jotka kirjoittavat pirttiin saattavat tykätä siitä?

Aloituksia on 39, pirtin lisäksi, miksi ette kirjoita?

Mikä on se keskustelu, eikös tämäkin siihen suuntaan viittaa.

Eikös myös viesteihin ole tapana vastata, onkos sekin tavatonta, jos haluaa vastata mahdollisimman monelle?

Ylipitkä ketju sanot, se on ylläpidon luoma järjestys.
        Jos aloittaisin aina uuden ,vaikka kymmenen viestin jälkeen pirttejä olisi koko palsta täynnä, eiköhän näin ole parempi?
        Hyvää kevään odotusta vain Sinullekin;))

• Likka321
        Eläke ukko321 kirjoitti:

Lienet sukulaissieluni, kun samat nummerot viehättää. Nythän minä kahvikissa tein yhden avauksen, teehän sinäkin - varmasti vastaan sinulle.

• numeroukko 2
        Likka321 kirjoitti:

Lienet sukulaissieluni, kun samat nummerot viehättää. Nythän minä kahvikissa tein yhden avauksen, teehän sinäkin - varmasti vastaan sinulle.

Onkos tämä "poikkeavien bileet"-ketju joku iskupaikka?
        Kysyn vain.

• Luulen
        Eläke ukko321 kirjoitti:

Ne lähtevät vain lipettiin koko palstalta , Tympännyttäähän se, kun jotkut eivät halua ottaa osaa päivän pohdintoihin, eivätkä tiedä sanoa mistään oikeata mielipidettä.
        Käyttävät energiansa tyhjänpäiväisiin höpinöihin, eivätkä osaa muuta ajatellakaan.

• eläkeakka 2
        numeroukko 2 kirjoitti:

Onkos tämä "poikkeavien bileet"-ketju joku iskupaikka?
        Kysyn vain.

juu, hyvä iskukeino ,kun änkee jonkun samantapasen nimimerkin perään kirjuttamaan.No numeroukko 2, miten tehosi tämä?

• toas
        eläkeakka 2 kirjoitti:

juu, hyvä iskukeino ,kun änkee jonkun samantapasen nimimerkin perään kirjuttamaan.No numeroukko 2, miten tehosi tämä?

mänkää välillä ulukoilemmaa jotta tunteenno vileentyisivätten

• numeroukko 2
        eläkeakka 2 kirjoitti:

Ansa on viritetty...katotaan miten ukon käyp?

• Sitten
        Luulen kirjoitti:

Ne lähtevät vain lipettiin koko palstalta , Tympännyttäähän se, kun jotkut eivät halua ottaa osaa päivän pohdintoihin, eivätkä tiedä sanoa mistään oikeata mielipidettä.
        Käyttävät energiansa tyhjänpäiväisiin höpinöihin, eivätkä osaa muuta ajatellakaan.

Tämän oman höpinäsi olevan kuinkakin paremman?Kahvipirtti on 70 kirjoitusketjun parhain.
        Eikä sieltä lähde kirjoittajat minnekkään lipettiin.Oleppas hyvä ja vertaa lukijamäärää
        tälläkin hetkellä.Melkein 8000.Mitäs sanot!

• Sitten
        Sitten kirjoitti:

Tämän oman höpinäsi olevan kuinkakin paremman?Kahvipirtti on 70 kirjoitusketjun parhain.
        Eikä sieltä lähde kirjoittajat minnekkään lipettiin.Oleppas hyvä ja vertaa lukijamäärää

Kahvipirtin lukijamäärä on tällähetkellä 8826 lukijaa.

• eläkeakka 69
        numeroukko 2 kirjoitti:

Ansa on viritetty...katotaan miten ukon käyp?

pitäähän sitä jossain meikäläisenkin yrittää, kun tuolla kahvipirtissäkin flirttailoovat.

• ikirekkaamaton
        Sitten kirjoitti:

eli kuulun roskasakkiin...

• En luule
        Sitten kirjoitti:

Ne eivät ole lukijoita lähestulkoonkaan kakki jotka ketjun avaavat. Ne ovat ainoastaan ketjun avaajia ja katsojia ketä siellä sisäpuolella onkaan. Jos olisi sisälläolijoista ulkopuolella ilmoitus niinkuin satissakin, niin "lukijamäärä" kokoontuisi siihen ilmoitustaulun viereen.

• oot
        Sitten kirjoitti:

katikatti, ex catleija tuntee tuosta kun jatkat aina heti edellisen kirjoitamasi lisäksi uuden "vahvistuksen"

• Sitten
        En luule kirjoitti:

Ne eivät ole lukijoita lähestulkoonkaan kakki jotka ketjun avaavat. Ne ovat ainoastaan ketjun avaajia ja katsojia ketä siellä sisäpuolella onkaan. Jos olisi sisälläolijoista ulkopuolella ilmoitus niinkuin satissakin, niin "lukijamäärä" kokoontuisi siihen ilmoitustaulun viereen.

kiinnostaa Kahvipirtti,kun noin voimakkaasti siihen kantaa otat. HUOM! Vakuutan Sinulle. En ole epäilemäsi henkilö,siis en ole kati katti, enkä excailor. Kuulehan; Minulla on sepalus housuissa. Ei tästä tämän enempää.

• Lisään kunniaasi ihmettelemällä, mistä tuollaisia epäilyksiä olet päähäsi saanut.
      Täällähän käy kaikenlaisia ihmisiä.
      Omasta puolestani voin vakuuttaa,että täällä vierailee vähintään kaksi ihmistä, joilla on suhteet kunnossa sekä omaan väkeen että vieraisiin.
      Uskallan epäillä, että todellisuudessa lukumäärä on vieläkin suurempi!

• kotihiiri...

Sinulla tuntuu olevan kotiasiat ok ja mielelläsi niistä kerrotkin. On kiva lukea leppoisaa huumorintajuista jutusteluasi, teillä on varmaan mukavaa keskenänne.Osaat ottaa itsesikin huumorilla. Aurinkoista kevättä Sinulle ja perheellesi!

• kotihiiri... kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan kotiasiat ok ja mielelläsi niistä kerrotkin. On kiva lukea leppoisaa huumorintajuista jutusteluasi, teillä on varmaan mukavaa keskenänne.Osaat ottaa itsesikin huumorilla. Aurinkoista kevättä Sinulle ja perheellesi!

Kiitän lämpimästi sekä omasta että suullisella valtakirjalla puolisoni puolesta. Pakkohan sitä kummankin on ottaa sekä itsensä että toisensa huumorilla, kun olemme sattuneet tällaisen kiljus-hullunkuriset perheet -yhteisön perustamaan.

Jälkikasvu on olevinaan asiallisempaa, mutta heillä on meidän geenimme, joten kyllä se kylähulluus heilläkin vielä kerran kukkiin puhkeaa! Oireita on jo näkyvissä...

• avaa ihmeessä uusi ketju

samalla nimellä, minä viihyn tiällä ja monet muutkii kivat tyypit!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2300
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1011
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      970
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      687
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    Aihe