Sain äit.loman sijaisuuden esiopena. Olen lto koulutukseltani ja tällä hetkellä kouluavustajana ip-kerhossa. Luvattiin open palkka 19 h /vk ja loppuaika ip-kerhossa (19,15 h)kouluav.palkalla. Ei 19 h tuntia riitä suunnitteluineen esiopena! Onko "normiaika" 23h/vk? Jos olisin pelkästään esiope, mikä olisi kk-palkka?
Esiopettajan työaika
4
2059
Vastaukset
- eskariopena ennen
olen kuullut että koulussa tuo työaika on 23h/viikko. Itse olen työskennellyt koulun tiloissa esiopettajana, mutta olen ollut aina jonkun päiväkodin alaisuudessa, joten työaikani on ollut 38h ja 15 min/viikko josta työpaikan ulkopuolella tehtävää suunnittelua 2 h ja 15 min. Eskarin jälkeen olen sitten ollut ip-kerhossa, en tosin ihan joka päivä, mutta 2-3 kertaa viikossa. Ilmeisesti tuolla pidemmällä työajalla palkka on hieman (mutta vain hieman) korkeampi, mutta en ole koskaan niitä vertaillut kska en ole tuota 23h viikkoa ikinä tehnyt. No en vastannut kysymykseesi, kommentoin vain.... Vähäiseltä kuulostaa tuo sinun tuntimääräsi.
- ---
Eikö esiopetus oli 4h/pvä, mun laskupäällä 4*5=20h/vko tähän päälle pitäisi olla suunnitteluaika. Muistaakseni suunnitteluaika on tietty prosenttimäärä tuntimäärästä.
- setvo
seikkailin tuossa googlettamalla ja sattui silmiin
joku palkkojen soveltamisohje tms. jossa lastentarhanopettajan opetusvelvollisuudeksi esiluokalla mainittiin tuo 23 tuntia. - kouluneskariope
setvo kirjoitti:
seikkailin tuossa googlettamalla ja sattui silmiin
joku palkkojen soveltamisohje tms. jossa lastentarhanopettajan opetusvelvollisuudeksi esiluokalla mainittiin tuo 23 tuntia.kyllä sapetta, täma 19h/v. koulun palaverit, keskustelut vanhempien kanssa, suunnittelu, valmistelut jne, jopa luokan järjestely on kaikki omalla ajalla.
lapsia on eskariluokassa 15, yksi erityislapsi. avustaja ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706