Maailman suurin

p.a.l.a.p.e.l.i

Maaliskuussa kootaan Helsingissä maailman suurinta palapeliä!

13-19.3.2007 vietetään Kansainvälistä AIVOVIIKKOa ja

palapeliä kootaan 16-18.3.2007 Kampin torilla. Kaikki halukkaat voivat osallistua ja sillä pyritään Guinnesin ennätysten kirjaan.

Koko 2,2x18,2 m.
25 025 palaa.

9

5347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtr

entä jos menee 1 pala hukkaan?

• siinä

olla tollasta määrää erillaista osaa? Huomatkaa paino sanalle erillaista. Olette kehä kolmosen sisäpuolella. Sen kun näyttäs suorana telkkarissa. REAL TOSI-TV. Onnistuukohan maalasilta (Lue "stadilaisilta")? Who know's , who care's.

• Älkää unta nähkö

Korjaksia kieliasuun:

erilaista

who knows

who cares

Korjaus asiaan:

Kamppia käyttävät eniten espoolaiset, jotka tulevat seutubusseilla Helsinkiin töihin. Ähäkutti :)

• Älkää unta nähkö

Kolme päivää ei millään riitä noin monen palan kokoamiseen. Tulette näkemään. Muuten oikein mielenkiintoinen tempaus.

• stadilainen

Saadaan juttu guinnes world recordssii vähänks ihanaa, meidän oma ihana helsinki!! aahhh

• sanokaa mun sanoneen.

just tehtiin 2000 palainen palapeli ja siinäki oli hommaa tosi monelle. ei tollainen palapeli tuu onnistuu, riittää et joku pöllii sieltä jotain osia nii koko hanke on pilalla.

• nähty on

Eikös juuri viime vuonna koottu vastaava palapeli kampissa?! Samanlainen tempaus se oli, monenmonta palaa ja Quinnesiin piti päästä. Huvittavinta koko touhussa oli se, että jokainen pala on ihan samanlainen eli toisin sanoen pala kuin pala sopii kohtaan kuin kohtaan. Tuskinpa ikinä edes voisi onnistua sellainen ihan oikeantyyppinen palapeli.

Että sellanen palapeli.

• Himokokoaja

Me koottiin 12 000 palan New York maisema ihan muutamassa viikossa pikkuporukalla niin miksei suurempi porukka kasais kaks kertaa isompaa ja nopeemmin =)

• sillä suurin on

koottu Ranskassa 8.7.1992 se oli kooltaan 4783 neliömetriä ja siinä oli 43 924 palaa... löytyy guinnesin ennätyskirjasta ... sori vaan olis varmaan kannattanu ensin tapahtuman järjestäjien kerätä faktat ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe