Hei ukki, nyt minä osaan jo oikeasti kävellä.
Lähtisitkö mun kanssani joskus lenkille?
Äiskä kyllä sanoi, että ensin pitää mulle ostaa lenkkarit kaupasta.
Ukki, nyt mun täytyy kyllä alkaa opetella kääntymistä, etten aina lennä pyllylleni, niinkuin tänäänkin on jo monta kertaa.
Hei vaan ukki, nyt en enää ehi, mutta tu käymään pian, niin sitten kävellään yhdessä ja mennään vaikka ulos asti lenkille.
Toivoo: Ukin oma kulta: Nelli, 10 kk.
Ukille
4
384
Vastaukset
- Pirre*
emw34 on päässynnä ukkiksi? :)
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:))- Pirre*
emw34 kirjoitti:
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:)), söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
, söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:)väärä kamera,- piti olla web -kamera, eikä video..jo sekasin näistä hienouksista..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1126266Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3756003Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie645465Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3403915Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42325Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452315Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1141361- 121181
- 1811017
- 56823