Hei ukki, nyt minä osaan jo oikeasti kävellä.
Lähtisitkö mun kanssani joskus lenkille?
Äiskä kyllä sanoi, että ensin pitää mulle ostaa lenkkarit kaupasta.
Ukki, nyt mun täytyy kyllä alkaa opetella kääntymistä, etten aina lennä pyllylleni, niinkuin tänäänkin on jo monta kertaa.
Hei vaan ukki, nyt en enää ehi, mutta tu käymään pian, niin sitten kävellään yhdessä ja mennään vaikka ulos asti lenkille.
Toivoo: Ukin oma kulta: Nelli, 10 kk.
Ukille
4
373
Vastaukset
- Pirre*
emw34 on päässynnä ukkiksi? :)
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:))- Pirre*
emw34 kirjoitti:
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:)), söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
, söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:)väärä kamera,- piti olla web -kamera, eikä video..jo sekasin näistä hienouksista..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282933- 1482887
- 262294
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972