Hei ukki, nyt minä osaan jo oikeasti kävellä.
Lähtisitkö mun kanssani joskus lenkille?
Äiskä kyllä sanoi, että ensin pitää mulle ostaa lenkkarit kaupasta.
Ukki, nyt mun täytyy kyllä alkaa opetella kääntymistä, etten aina lennä pyllylleni, niinkuin tänäänkin on jo monta kertaa.
Hei vaan ukki, nyt en enää ehi, mutta tu käymään pian, niin sitten kävellään yhdessä ja mennään vaikka ulos asti lenkille.
Toivoo: Ukin oma kulta: Nelli, 10 kk.
Ukille
4
408
Vastaukset
- Pirre*
emw34 on päässynnä ukkiksi? :)
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:))- Pirre*
emw34 kirjoitti:
Mutta toinen ukki näytti tekstiviestin, jonka sai 'Nelliltään'.
Syöhän se miestä tämmöinen elvistely.:)), söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
, söisi se varmaan naistakin, jos ei oisi niitä kuutta "nelliä"..:)
Tänään oli pakko ostaa videokamera, että saan keskustella pikkuisen Helmin, 1,4 vee, kanssa; kuulemma huhuilee mummia ja ukkia täällä vietetyn talvilomaviikon jälkeen :)
Eilen jo kuvasin kännykän kameralla pikku pätkän mummifilmiä ja laitoin sen ensi hätään. :)
ps. odottele vain rauhassa, kyllä se haikara vierailee "teilläkin" kunhan joutaa muilta kiireiltään..:)väärä kamera,- piti olla web -kamera, eikä video..jo sekasin näistä hienouksista..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482