TREFFIT

huolimaton

Oletteko treffaillut palstalaisten tai muun nettiläisen kanssa?
Minä tein niin ekaa kertaa. Mesessä oli kivannäköinen mies, just mun makuuni. Hän halusi tavata, minä mietin monta päivää ja lopulta suostuin, koska oltiin mesetetty niin paljon.

Hän tuli vastaan junalle. Täys hampaaton pultsari.

Mä menin ihan sokkiin, kuin joku voi ihmisiä pettää kuvalla, otettu kauanaikaa sitten, ennen ryyppämisen alkua se kuva. Muuta en kerro, mutta olin montapäivää kotonakin vielä niin kauhuissani.

Onko muilla kokemuksia ja millaisia?

15

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otkos joo 50+

      Jos tää on nyt tapahtunut, niin ihan hyvä sinulle!

      Ja vielä joku nainen sanoo että ulkonäöllä ei ois mitään merkitystä.

      Ei sit ollut 20-30 vuotista kollia venamassa. ;)

      • motpo.

        Valehtelulla. Virtuaalimaailma pidettävä erillään todellisesta. Monille todellisuus on jo hävinnyt.


      • on eri asia

        kuin perus ulkonäkö ;(


      • huolimaton

        täytän tänä vuonna 50 v.
        Olihan se tavallaan mulle oikein ja opetukseksi, ettei kannata luottaa mihinkään, mitä toinen esittää.
        Kyllä tässä tapauksessa on se jokaiselle naiselle shokki.
        En kai meneoman lasteni ikäisten kanssa treffeille, kun sanoit, ettei siel ollukkaan niin nuori, ei pitänyt ollakaan.
        Oppi ja ikä kaikki.Hyvä opetus, etten enää mene ja tää oli mun eka sokkotreffi, mut jätkä kusetti kuvallaan, joka oli tosi siisti.


      • huolimaton
        motpo. kirjoitti:

        Valehtelulla. Virtuaalimaailma pidettävä erillään todellisesta. Monille todellisuus on jo hävinnyt.

        mä oon niin vähän aikaa ollut chatissa50 :ssa n.3 kk, mutta se jätkä kuulema roikkunut siel jo kauan, kun pitää jotain 20 v. vanhaa kuvaa itsestään, ennen ryyppäämistä puliukoksi.


      • huolimaton
        on eri asia kirjoitti:

        kuin perus ulkonäkö ;(

        odotin perusulkonäköistä ihmistä ja 50 ikäistä, en kakaraa.mä käyn hammashoitolassa puolen vuoden välein poistattamassa töhnät, mul on aina hyvät hampaat.


      • Otkos joo 50+
        huolimaton kirjoitti:

        täytän tänä vuonna 50 v.
        Olihan se tavallaan mulle oikein ja opetukseksi, ettei kannata luottaa mihinkään, mitä toinen esittää.
        Kyllä tässä tapauksessa on se jokaiselle naiselle shokki.
        En kai meneoman lasteni ikäisten kanssa treffeille, kun sanoit, ettei siel ollukkaan niin nuori, ei pitänyt ollakaan.
        Oppi ja ikä kaikki.Hyvä opetus, etten enää mene ja tää oli mun eka sokkotreffi, mut jätkä kusetti kuvallaan, joka oli tosi siisti.

        sitä jotain oppii tässä elämässä, se vaan tässä ihmetyttää että jos kuva on 20 vuotta vanha niin kyllä minulla on sen verran ihmistuntemusta että epäilisin tuollaisia kuvia.

        Mutta itse kun en moista ole harrastanut niin kai se on väärin myös arvostella toisia,...
        Ja ehkä naisilla on erilainen oletus miehittä, tai sitten luo oma fantasiaa,..ja kun tapaa toisen livessä niin ne ei vastaa sitä.

        Itse olen sen verran katselut noita kuvia tuolla Galleriassa, ja kun toiset ilmoittavat vaikka iäksi 35 vuotiasi ja minusta kuvan perustella olisivat huomattavasti vanhempia, tosin on myös päin vastoinkin erityisesti naiset.

        Olen tosin ollut palvelu alalla töissä ja kyllä siinä silmä harjaantuu tuossa ikä kysymyksessä. Tokihan sairaudet vaikuttaa myös nuoremmilla et näyttävät vanhemmilta mitä ovat, mut aika harva nuortuu iän mukana.


      • huolimaton
        Otkos joo 50+ kirjoitti:

        sitä jotain oppii tässä elämässä, se vaan tässä ihmetyttää että jos kuva on 20 vuotta vanha niin kyllä minulla on sen verran ihmistuntemusta että epäilisin tuollaisia kuvia.

        Mutta itse kun en moista ole harrastanut niin kai se on väärin myös arvostella toisia,...
        Ja ehkä naisilla on erilainen oletus miehittä, tai sitten luo oma fantasiaa,..ja kun tapaa toisen livessä niin ne ei vastaa sitä.

        Itse olen sen verran katselut noita kuvia tuolla Galleriassa, ja kun toiset ilmoittavat vaikka iäksi 35 vuotiasi ja minusta kuvan perustella olisivat huomattavasti vanhempia, tosin on myös päin vastoinkin erityisesti naiset.

        Olen tosin ollut palvelu alalla töissä ja kyllä siinä silmä harjaantuu tuossa ikä kysymyksessä. Tokihan sairaudet vaikuttaa myös nuoremmilla et näyttävät vanhemmilta mitä ovat, mut aika harva nuortuu iän mukana.

        sSe kuva kyllä vastasi ihan ajattomalta.Se sopi hyvin viiskymppiseksi, mutta tämä mies oli 54 v.; ja se näytti mulle vielä videoo, missä sitä oli kuvattu, siinäkin vastas kuvaa. Ja oltiin yhteydessä vielä wepin kautta, mulla ei ollut kameraa, mutta mä näin sen joka kerta ulkovaatteet päällä,pipo päässä, kun koiraa aina just oli viemässä, en huomanut vieläkäänmitään hälyttävää, eikä sielt pipon ja takin alta näkynyt se mies paljaaltaan.
        Outoa minustakin, ettei mikään viitannut tulevaan, kun oli tietsikka ja netti pelas. En oo ennen nähnyt pultsarilla toimivaa nettiä. Sillä oli seurakunnan asunto ja ilmeisesti sitäkautta saanut tukikämpän lisäksi halvalla koottua sen systeemin.
        JOO, OLI PAHA JUTTU, sain siitä koirasta vielä kauheen ihottuman, joka vieläkään ei ole täysin pois.


    • hampaat,

      rautatieasema ja nettideitit, onko nämä ne samat kuin viimeksi, vai onko tämä jo näin yleistä muutenkin?

      • huolimaton

        Ei varmaan oo sama juttu, minä kirjoitan ekaa kertaa.
        Olen saanut sen kuvan , et chattiläiset tapailevat, niinhän mäkin tein.


    • Anonyymi

      Pari naista olen tavannut ja hampaat ovat olleet kyllä huonossa kunnossa. Kuva valehtelee usein, jos se on vain pään alueelta ja vuosia vanha.

    • Anonyymi

      Olen (mies ja) käynyt s24-treffipalstalaisten naisten kanssa viisi kertaa treffeillä. Kaksi ensimmäistä naista olivat minun mieleeni, mutta minä en ollut heidän mieleensä. Kolmas tapaaminen oli vaisu molemminpuolisesti, joten siitäkään ei tullut jatkoa. Neljäs oli ihannenaiseni, tapasimme muutamaan kertaan, mutta olosuhteet aiheuttivat (toivottavasti tilapäisen) eron. Viides on vähän iäkkäämpi, ja hänen kanssaan kaikki sujuu. Kaipaan edelleen ihannenaistani, mutta tämä viimeisin nainen on ihastunut minuun. Kaikki tätä kautta tapaamani naiset ovat olleet iältään ja ulkonäöltään sitä, mitä profiili on luvannut.

    • Anonyymi

      Minulla on vain positiivisia kokemuksia, ja olen 50v. eronnut mies. Omasta kokemuksesta kerron, että ei kannata suin päin rynnätä tapaamaan ketä tahansa, vaan kirjoitella ensin vähän aikaa, sillä kyllä se kirjoitustyyli sitten paljastaa hyvin pitkälle että minkälainen henkilö siellä langan toisessa päässä on...

    • Anonyymi

      Joskus 18v sitten..en olis lähtenyt tapaamaan jos olisin tiennyt.Lyhyt tumppi käveli ohitseni.Tuli takas,häntä tapaamaan tulin..muuten ihan kiva oli mut ei kemiat kohdannut.

    • Anonyymi

      "aloitukseen"

      kyllä huomaa "taas kerran", kuinka miehillä on suuret kuvitelmat itsestään, hih, heh !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe