tietääkö kukaan mitä tarkoittaa numeron edessä 22, oon tottunu näkeen sen 358... Ja nyt oli miulle soitettu lankanumerosta jossa on toi 22 ees. Numero on joko salainen tai ulkomaalainen mutta miusta sen suuntanumero oli 015. Ois kiva saada asiaan vähän selvyyttä. Kiitos.
+358 ja +22
5
9614
Vastaukset
- num3rot
Puhelinnumeron alussa oleva koodi on maakoodi ja aivan ensimmäinen plusmerkki korvaa ulkomaanpuhelutunnuksen.
Suosittelen, että käytät näin koodattuna kaikkia numeroita, ja varsinkin jos liikut paljon ulkomailla.
eli jos numerosi on 0505005005, niin tallenna numero puhelimeesi muotoon 358505005005. Huomaa, että operaattoritunnuksen ensimmäinen nolla pois. - Num3ro
http://www.kropla.com/dialcode.htm
Tuon listan mukaa se olis Gambia 220 oli kansainvälinen tunnus!
Sekosin ekan kommentin kaa - veccu
Mulle tuli kans just Gambiasta ( 22) puhelu.
- BabaRaZaba
Prepaid ? Joko aiemmin puhelin ollut pakolaisella jota yritetään tavoittaa tuolta tai sitten olet tavattoman onnekas perijä / veikkausvoiton saanut jonka pitää lähettää Western Unionin kautta kästtelyrahaa, esim ihan 20€ jotta asianajaja Zamaba voi tarkastaa rekisteristä että olet juuri sinä joka saa 50 000€ perinnön/veikkausvoiton.
Tosin seuraavaksi tarvitaab rahaa veroihin, käsittelykuluihin.... Sunny Car Centerin puuhamiehillä on kokemusta Africcalais sijoittajista.
Järkikin kertoo että Zamaba voi ihan itse pitää rahansa. - voi kun on vaikeeta
Äää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945