tietääkö kukaan mitä tarkoittaa numeron edessä 22, oon tottunu näkeen sen 358... Ja nyt oli miulle soitettu lankanumerosta jossa on toi 22 ees. Numero on joko salainen tai ulkomaalainen mutta miusta sen suuntanumero oli 015. Ois kiva saada asiaan vähän selvyyttä. Kiitos.
+358 ja +22
5
9214
Vastaukset
- num3rot
Puhelinnumeron alussa oleva koodi on maakoodi ja aivan ensimmäinen plusmerkki korvaa ulkomaanpuhelutunnuksen.
Suosittelen, että käytät näin koodattuna kaikkia numeroita, ja varsinkin jos liikut paljon ulkomailla.
eli jos numerosi on 0505005005, niin tallenna numero puhelimeesi muotoon 358505005005. Huomaa, että operaattoritunnuksen ensimmäinen nolla pois. - Num3ro
http://www.kropla.com/dialcode.htm
Tuon listan mukaa se olis Gambia 220 oli kansainvälinen tunnus!
Sekosin ekan kommentin kaa - veccu
Mulle tuli kans just Gambiasta ( 22) puhelu.
- BabaRaZaba
Prepaid ? Joko aiemmin puhelin ollut pakolaisella jota yritetään tavoittaa tuolta tai sitten olet tavattoman onnekas perijä / veikkausvoiton saanut jonka pitää lähettää Western Unionin kautta kästtelyrahaa, esim ihan 20€ jotta asianajaja Zamaba voi tarkastaa rekisteristä että olet juuri sinä joka saa 50 000€ perinnön/veikkausvoiton.
Tosin seuraavaksi tarvitaab rahaa veroihin, käsittelykuluihin.... Sunny Car Centerin puuhamiehillä on kokemusta Africcalais sijoittajista.
Järkikin kertoo että Zamaba voi ihan itse pitää rahansa. - voi kun on vaikeeta
Äää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851