Sieltä ladattavassa ohjelmassa
ei ole juuri suomessa myytävien mallien
purkua.
Sivusto ei kerro - mihin laitteeseen purku voisi toimia ( JOS TOIMISI )vasta kun lataat
ohjelman, toteat ettei ole sitä eikä sitä puhelinmallia.
SUURTA KUSETUSTA
5
1750
Vastaukset
- sinä kusetat!
Eihän operaattorilukitusta saa poistaa! Sehän on laitonta! Älä yritä kusettaa operaattoriasi. Kunnioita tekemääsi sopimusta!
- siinä lopulta
käy, kun tyhmä tekee tyhmiä päätöksiä ;)
- kuinkahan moni
- on narahtanut tuon ko.sivuston juttuun. .ja hukannut rahansa.
- toiset kun osaavat hyväksi käyttää avuttomia ! - :D :D :D
Poliisi varmaan suhtautuisi myönteisesti yritykseesi rikkoa sim-lukitus, pääsisit varmasti kymppiuutisten loppukevennykseksi!
Missä ovat rikollisen oikeudet??? - Vielä purkaa lukitusta
Mutta työ etenee ja kevään kuluessa saattaa nettiin tulla ohjeet ym.
Ps. BB5 puhelimet ovat näitä nokian uusia joita paljon on myyty kytkykaupassa kun kytky alkoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772