Osaako joku kertoa, toimiiko mikään eläinlääkäri enää netissä. Kysyisin tältäkin seuraavaa, tai jos joku lukija tietää ratkaisua ongelmaani.
Meillä on 4-vuotias leikattu kolli ja pian 2-vuotias narttu, joka syksyisten lemmenleikkien jälkeen mökillä tavattuaan "naapurin" kollin sai neljä pentua 28.11.06.
Kaksi pennuista on luovutettu ja vielä yksi lähtee maailmalle, jäljelle jää viimeinen meille itselle.
Ongelma: kolli käy kirjaimellisesti äitikissan kimppuun. Pentuihin se ei ole koskenut missään pahassa mielessä, niitä se on suvainnut koko ajan, mutta tämä äitinarttu saa päihinsä kerran pari päivässä. Jopa niin pahasti, että verta on tullut pisara pari ja kerran kaksi on tullut hätäkakka. Minä laumanjohtajana olen ottanut kollin tiukasti syliini, murissut ja sähissyt sille, tuijottanut tiukasti silmiin ja laittanut vessaan joksikin aikaa jäähtymään.
Narttukissa ei mitenkään provosoi kollia, se ei yritä mitään vyörytystemppuja eikä aloita tappeluita. Kolli aloittaa sen sillä, että se seuraa narttua, murisee ja hyökkää päälle. Mietin tätä käyttäytymistä, joka on poikkeavaa: ennen pentujen syntymää ne eivät koskaan tapelleet.
Siis mikä neuvoksi?
Onko nettieläinlääkäriä?
mammamiianen
2
339
Vastaukset
- ossipossi
hei, en osaa itse neuvoa. Mut whiskasklubin foorumipalstalla on eläinlääkärinfoorumi. Siellä voi kysyä eläinlääkäriltä asioita. Tosin vastaukset kestää aikansa.
http://www.whiskas.fi/kissaklubi.asp- mammamiianen
Että kovasti kiitoksia linkkilöydöstä, menen sinne ongelmani kanssa. Keskustelin tänään erään tuttavan kanssa ja hän ajatteli, että koska kolli on leikattu, sillä voi olla identiteettikriisi ja se voi hölmöyksissään kuvitella olevansa narttu. Tiedä häntä... Kysynpäs tohtorilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743