tere..Meillä on 5kk vanha pentu ja muuten on hampaat vaihtunut mukavasti mutta kulmahapaat ei tunnu lähtevän ja nyt pukkaa jo uusia päälle.. Onko vaarana että tulee vino purenta tai jotain muuta..?..mitä tehdä..? Pennun roduista ei ole tietoa..
hampaiden lähtö
6
399
Vastaukset
- ....
Lääkäri kiskoo ne irti, mars sinne!
Jos et toimi, uudet kulmahampaat tod. näk. tekee ikeneen/kitalakeen reiän koska eivät kasva tarpeeksi ulkoneviksi... eli tulee vikapurenta. - TÄÄ!!
Ei sinun lääkärille tarvitse mennä maksamaan hirveitä summia.. Otappa käteesi pyyhe,naru tm. koiralle mieluinen vetolelu ja eikun vetämään :)
Näin ne lääkärissäkin ensiksi neuvoo!! :) - popo
Silloin kun uusista hampaista näkyy jo puolet ja maitohampaat ei liiku yhtään kyllä minä suosittelisin menemään lekuriin, tuleepahan siistimpi purenta kun ne vetää ajoissa pois. Älä odota kovin kauaa.
- Piskiusrakkius
Meitin elukalla oli kanssa tuplana nuo kulmahampaat jonkinaikaa ja aattelin jo et pitääkö se viedä hampaanpoistoon.
Olivat muuten aika ilkeen näköset!
No olin omatoiminen ja aloin vääntelee sormin niitä maitohampaita ja muutaman päivän satunnaisen vääntelyn jälkeen alkoivat heilua ja lopuksi irtosivat omia aikojaan!
Otus jopa oli mielissään kun niitä sen hampaita vääntelin, olisivatkohan kenties kutittaneet tai muuten tuntuneet sen mielestä epämiellyttäviltä... - H39H
Piskiusrakkius kirjoitti:
Meitin elukalla oli kanssa tuplana nuo kulmahampaat jonkinaikaa ja aattelin jo et pitääkö se viedä hampaanpoistoon.
Olivat muuten aika ilkeen näköset!
No olin omatoiminen ja aloin vääntelee sormin niitä maitohampaita ja muutaman päivän satunnaisen vääntelyn jälkeen alkoivat heilua ja lopuksi irtosivat omia aikojaan!
Otus jopa oli mielissään kun niitä sen hampaita vääntelin, olisivatkohan kenties kutittaneet tai muuten tuntuneet sen mielestä epämiellyttäviltä...Kyllä meillä kulmahampaat otettiin itse irti,kun heiluivat miten sattuu ja uusi hammas jo näkyi.Lähtivät tosi helposti.
- dhekelia
Heippa
ei taida olla ongelma enää ajankohtainen kysyjälle, mutta riippuu tosi paljon koirasta (rodusta jne.). Itselläni on ollut kaksi koiraa...molemmat pienikokoisia, joilta kulmahampaat on jouduttu poistamaan. Ovat olleet molemmilla niin tiukassa, että narkoosia on pitänyt kesken operaation syventää. Kun olen nähnyt, mitä sieltä sitten tulee...tosi pitkät juuret, vaikka on siis kyse ns. maitohampaista, olen satavarma, että eivät ne vetoleluilla tai nitkuttelulla olisi ikinä lähteneet. Siksi olen sitä mieltä, että jos tuplahammastoa alkaa näkyä, ei kannata puoskaroida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959