Kuka on saanut sullottua Emmaljungan edge duo combi (tai classic duo) vaunut auton takakonttiin kopan kanssa ilman, että on tarvinnut renkaita irroittaa? Nykyiseen autoon (5-ovinen Primera) ei mahdu, joten kiinnostaisi tietää mihin mahtuu?
Emmaljunga Edge Duo Combi
6
6663
Vastaukset
- mahtuu...
...ja jää vielä koirallekin tilaa. Auto on Mitsubishi Space Wagon.
- vaan
että ei ole taidettu avaruusvaunua tehdä enää muutamaan vuoteen...
- poika 02/06
Meillä on Emmaljungan duo edge sportit ja mahtuu renkaita irrottamatta auton takakonttiin. Meillä on autona Honda Civic 2004 ja Hatsbac tai jotain sinne päin. Mun äidin autoon ne menee vielä paremmin kun meijän autoon ja äidillä on Peugeot 206 sports wagon eli joku pikku farkku. Jää vielä enemmän tilaa kun mejän takaluukkuun. Isällä on Volvo s80 ja sinne ne pitää aina purkaa eli koppa ja ratasosa erikseen vierekkäin.
- ..mahtuu
Meillä on itseasiassa City Cross Duo Combi -rattaat, mutta ulkomitat on sinne päin samaa luokkaa:
* City Cross: 89x60x47 (P x L x K)
* Edge Duo: 96x67x52 (P x L x K)
Autona oli on ollu Skoda Octavia Dynamic ja Elegance. Molempiin vaunut meni heittämällä, joten uskosin, että Edgegin menee (hienoisesti suuremmasta koosta huolimatta).- vekkulit
Mahtuu sekä audi a3 mallin pikkuautoon j skoda octavia farkkuun oikein hyvin! Mutta ei passatin porrasperään...
- ..mahtuu
vekkulit kirjoitti:
Mahtuu sekä audi a3 mallin pikkuautoon j skoda octavia farkkuun oikein hyvin! Mutta ei passatin porrasperään...
Skodan Dynamic ja Elegance on molemmat porrasperäisiä, ja niihin mahtuu.
Toki farkkuun menee helpommin, kun ei ole etureunassa "laitoja" joiden yli pitää nostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187