Torreviejasta asunnon ostoon!!

tietoa kaivataan..

jep, eli olen ajatellut ostavani torreviejasta ehkäpä 2 h keittiön, rivarista, mitä kannattaisi/pitäisi ottaa huomioon ostaessa?
jotain kummallisuuksia paperi hommien kanssa?
Luotettavaa "suomalaista" paikanpäällä joka pystyisi auttamaan paperihommien kanssa, tottakai maksua vastaan, ns ammattilainen saisi olla?? kertokaa..

kiitos etukäteen

30

11661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...hitsi...
      • rivaria ostamassa

        ok, kiitti


    • Carl

      Hei!

      Niin ja terveisiä Torreviejasta, kiva kun sinua kiinnostaa tää meidän pikku "kylä". Ok. lämmintä on just nyt noin 18 astetta ja hyvin menee. Toista se on siellä koti Suomessa, vai kuinka??

      No joo, mutta asiaan, sinä haluaisit hiukan apua tuossa asunnon ostossa. No kuules mikään ammattilainen en ole mutta kun asun täällä ja näin ollen voisin vaikka auttaa. Olen myös Espanjan kielen taitoinen, ehdottomasti sillä vaimoni on Espanjankielinen ja Espanja on ollut kotikielenä jo yli 26 vuotta.
      Tunnen myös paikalliset olosuhteet niin positiiviset kuin myös negatiiviset joten jos luotat minuun niin ota yhteyttä.

      E-mail: [email protected]

      Ok. nyt ei muuta kuin oikein hyvää talvea sinne vanhaan kotimaahan.

    • paikalle

      ja katsele ajan kanssa paikallisten välittäjien vaihtoehtoja.
      Asu vuokralla jonkin aikaa! Vähintään kuukaus.
      Päätä sitten haluamasi asumismuoto ja sijainti.
      Ilmansuunta ja auringon lämpö ovat kylmänä aikana pirun tärkeitä.

      Ja ota huomioon! Suomalaiset rahastavat suomalaisia!

      Kirjoittaa 1986 rannasta keskustan kämpän ostanut.

      • itse tehnyt

        Ihan hyviä neuvoja. Juu, asu vain vuokralla ensin, ettei pakon alla "joutuu" ostamaan.

        Mutta:

        Koeta ensitökseen löytää jonkun luotettavan asianajajan luotettavien suositusten kautta joka hoitaa kaupan liittyvät tekemiset kunnolla (näin me tehtiin). Ei todellakaan tarvitse olla suomalainen, jos kielitaitosi on hyvä. Maamiehet rahastavat maamiehiä, eivätkä ole sen parempia kuin muutkaan.

        Siten otat selvä, mistä päin haluat ja millainen.

        Siten vain katsot kyltit ja katsot, että missä asukaat ovat sisällä. Siellä rupeat neuvottelemaan ja kerrot heti, ettei välittäjän kautta asia kiinnostaa lainkaan. Ne nimmittäin ottavat tosikovat palkkiot ja saattavat jättää asiat puolitieheen. Välittäjänä liikkuu nimittäin monenlaista väki....

        Katso tarkoin kosteusvaurioden perään, niitä on nimittäin melkolailla, vaikkei sataakaan niin paljon kuin Suomessa. Maasta nouseva kosteus on aiheuttanut monelle ongelmia.

        Välittäjä ei näissä tekniisissä asioissa sinua autaa, itse on katsottava.


      • ostamassa
        itse tehnyt kirjoitti:

        Ihan hyviä neuvoja. Juu, asu vain vuokralla ensin, ettei pakon alla "joutuu" ostamaan.

        Mutta:

        Koeta ensitökseen löytää jonkun luotettavan asianajajan luotettavien suositusten kautta joka hoitaa kaupan liittyvät tekemiset kunnolla (näin me tehtiin). Ei todellakaan tarvitse olla suomalainen, jos kielitaitosi on hyvä. Maamiehet rahastavat maamiehiä, eivätkä ole sen parempia kuin muutkaan.

        Siten otat selvä, mistä päin haluat ja millainen.

        Siten vain katsot kyltit ja katsot, että missä asukaat ovat sisällä. Siellä rupeat neuvottelemaan ja kerrot heti, ettei välittäjän kautta asia kiinnostaa lainkaan. Ne nimmittäin ottavat tosikovat palkkiot ja saattavat jättää asiat puolitieheen. Välittäjänä liikkuu nimittäin monenlaista väki....

        Katso tarkoin kosteusvaurioden perään, niitä on nimittäin melkolailla, vaikkei sataakaan niin paljon kuin Suomessa. Maasta nouseva kosteus on aiheuttanut monelle ongelmia.

        Välittäjä ei näissä tekniisissä asioissa sinua autaa, itse on katsottava.

        kaikki neuvot ne hyviä on, mistäpäin itse oletta ostanut??


      • ajat siten
        ostamassa kirjoitti:

        kaikki neuvot ne hyviä on, mistäpäin itse oletta ostanut??

        Sijainti ratkaise Torreviejassakin. Älä mene näihin kaukaisiin urbansaatiohin, ei ole palveluja eikä kuljetusta. Orpona on asua siellä ja pitkä matka kaupunkiin.

        Siten: katsopas jostain säälinkistä, mitä on pääasiallinen tuulensuunta. Älä osta sellaisella taholla, jonne tuuli vie sisäkaupungin saasteet. Joskus näkee meren päällä aamuliikenteen pakokaasut paksuina pilvinä jos tuuli on merelle päin.


      • paikalle
        itse tehnyt kirjoitti:

        Ihan hyviä neuvoja. Juu, asu vain vuokralla ensin, ettei pakon alla "joutuu" ostamaan.

        Mutta:

        Koeta ensitökseen löytää jonkun luotettavan asianajajan luotettavien suositusten kautta joka hoitaa kaupan liittyvät tekemiset kunnolla (näin me tehtiin). Ei todellakaan tarvitse olla suomalainen, jos kielitaitosi on hyvä. Maamiehet rahastavat maamiehiä, eivätkä ole sen parempia kuin muutkaan.

        Siten otat selvä, mistä päin haluat ja millainen.

        Siten vain katsot kyltit ja katsot, että missä asukaat ovat sisällä. Siellä rupeat neuvottelemaan ja kerrot heti, ettei välittäjän kautta asia kiinnostaa lainkaan. Ne nimmittäin ottavat tosikovat palkkiot ja saattavat jättää asiat puolitieheen. Välittäjänä liikkuu nimittäin monenlaista väki....

        Katso tarkoin kosteusvaurioden perään, niitä on nimittäin melkolailla, vaikkei sataakaan niin paljon kuin Suomessa. Maasta nouseva kosteus on aiheuttanut monelle ongelmia.

        Välittäjä ei näissä tekniisissä asioissa sinua autaa, itse on katsottava.

        Me ostimme suoraan espanjalaiselta omistajalta.
        Asuimme kuukauden vuokralla Curan Alicanten puoleisessa päässä.

        Ostamamme asunto Paseo Juan Apariciolla, Torrevieja.
        Myynti-ilmoitus parvekkeessa.
        Talossa oma portero joka kutsui omistajan paikalle seuraavaksi päiväksi.

        Portero kilkutti esisopimuksen. Kävimme notariaatissa. Esciraturasta copia simple ja maksoimme käsirahan.
        Varsinainen kauppasumma myöhemmin kesällä.
        teimme kaupan kesäkuussa. Jo heinäkuun vuokratulo tilitettiin meille.

        Kannattaa myös katsoa ympäristö. Rakentamattomat tontit tai purkuvalmiit talot.
        Saattavat vaikuttaa myöhempiin parvekenäkymiin.
        Naapureiden seinistä näkee onko siihen tulossa taloa.

        Pahus! Piti oikeastaan kilkutella tuolle kyselijälle.


      • mambo123

        Nimeni on Ville Mäkinen([email protected]). Olen eläkkeellä ja aikomukseni on tulla Espanjaan elo-syyskuussa kk:ksi katselemaan asuntoja ehkä jostain Malagan ympäristöstä; puhun kyllä englantia joten joku muukin paikka käy. Eläkkeeni on n. 2300€ verojjen jälkeen. Vero% on Suomessa 30%. Luuletko, että voin ostaa lasteni kanssa espanjasta pankista 3-4 h k, johon tarvitsisimme myös 100% pankkilainan. Luin netistä, että lainan voi saada ilman omarahoitusosuutta; pitäneekö paikkansa? Tyttären tulot ovat isommat kuin minun ja hänen osuutensa Suomessa olevasta asuntolainasta on 500€; poika on vielä opiskelemassa 1 vuoden ammattikorkeakoulussa. Tytär on valt. maist. Olisin kiitollinen alustavista tiedoista ja ehkä myöhäisemmistäkin yhteydenotoista, "keskusteluyhteydestä", koska nettikirjoituksenne tuntui luotettavalta ja valistuneelta. buenas aires...Ville


    • Torreviejasta

      Itse myös vakavissa aikeissa ostaa asunto lomakäyttöön/sijoitukseen parin vuoden päästä ja juuri Torreviejasta tai jopa Orihuela Costalta. Onpas hienoa, että löytyi muitakin sieltä suunnalta ostoaikeissa olevia!

      Olenko ihan väärässä, jos sanon, että rivitaloon murtaudutaan helpommin kuin kerrostaloon? Tämä on minun omaa päätelmää vain ja jos asia ei ole ollenkaan noin, niin haluaisin jotain kommentteja mahdollisesti. Siksi itse ajattelen kerrostalon ostoa.

      Tosin rivitalot on viihtyisämmän näköisiä kuin kerrostalot.

      Olin viime kesänä sellaisessa kuukauden lomalla ja vuokralla noin. 5 km Torreviejasta eteläänpäin. Ei ollut Lago Jardin alue mutta las barcas muistaakseni viralliselta nimeltään. Lago Jardin on tosi kaukana keskustasta kuten melko kaukana oli Barcaskin. Busseja menee, mutta toooodella hiiiitaasti ja myöhästellen pahasti. Las Barcasista saatoin joskus jopa kävellä keskustaan rannan tuntumassa. Matka on tosin pitkä siihen suorittaakseen sen päivittäin!! Siltä suunnalta en varmaan ostaisi asuntoa asumiskokemukseni perusteella.

      Tosin en osaa sanoa, miten Barcasin alue kehittyy ajan myötä. Saadaanko sinne esim juna, joka olisi super hyvä juttu Malagan tapaan? Onko kenelläkään tietoa, että onko kaupungissa ollut keskustelua siitä, että miten Torreviejan kupeessa olevat alueet kehittyvät liikenteen suhteen?

      Itse nyt olekin kiinnostunut La Matan alueesta. Se on kai enemmän suomalaiskeskittymä, tosin ei varmaa tietoa tuosta. Valitettavsti en viime matkan aikana ehtinyt Mataan asti, mutta sanovat että hiekkarannat siellä on upeita. Lähes harmittaa, kun en vuokrannut La Matasta asuntoa viime kesänä!

      Onko kellään mielipidettä La Mata:sta? Lähinnä te jotka olette käyneet tai jotka asutte siellä?

      Yksi seikka tulee mieleen, joka kannattaa myös huomioidan, kun hankitte asuntoa, on uima-allas. Jos olette uimareita/pulikoimis intoilijoita, niin joissakin taloyhtiöissä on allasalue auki läpi vuoden. Siellä, missä olin kesällä vuokralla, niin juttelin britti pariskunnan kanssa ja he sanoivat, että se oli yksi asia joka vaikutti heidän ostopäätökseen juuri siitä nimenomaisesta taloyhtiöstä, koska haluavat uida altaassa (vesi varmaan vähän kylmempää talvella!?) läpi vuoden eikä vain kesäkuusta syyskuun puoliväliin, kuten käytäntö yleensä on Espanjalaisilla alueilla.

      • mieli!!

        Ensin katsoimme Suomessa TV:n vaihtoehtoja ja minä menin v1985 tekemään kauppoja rivitalosta Mimosassa.
        Onneksi peruin.
        Asuimme perheen voimin v1986 kesäkuun Curan La Matan puoleisessa päässä kerrostalossa vuokralla.
        ihastuimme asumismuotoon ja sijaintiin.
        Samalla reisulla löysimme nykyisen asuntomme Paseo Juan Apariciolla, aallonmurtajan puoleisessa päässä, rannassa.
        Keskustan asunto, rannassa, porteron palvelut tarvittaessa ym.
        Kaikki tarvittava muutaman sadan metrin säteellä.
        Olemme olleet onnellisia järkiintymisestämme.
        Keskustan ulkopuolisiin reservaatioihin emme muuttaisi kirveelläkään.
        On tietenkin makukysymys.
        Ennen tätä kokemusta emme olisi pitäneet nykyistä ratkaisua edes vaihtoehtona.

        La Matalla asuimme yhden kuukauden tuttavamme asunnossa.
        Omamme oli vuokralla.
        Uusi, suuri asunto. Rivitalon yläkerta. Talokohtainen allas.
        Mutta se sijainti = etäisyys kaupungista ja ne pirun rinteet!
        Huom. Emme ole liikuntarajoitteisia!

        Tämä vuodatus parinkymmenen vuoden kokemuksella.


      • Torreviejasta
        mieli!! kirjoitti:

        Ensin katsoimme Suomessa TV:n vaihtoehtoja ja minä menin v1985 tekemään kauppoja rivitalosta Mimosassa.
        Onneksi peruin.
        Asuimme perheen voimin v1986 kesäkuun Curan La Matan puoleisessa päässä kerrostalossa vuokralla.
        ihastuimme asumismuotoon ja sijaintiin.
        Samalla reisulla löysimme nykyisen asuntomme Paseo Juan Apariciolla, aallonmurtajan puoleisessa päässä, rannassa.
        Keskustan asunto, rannassa, porteron palvelut tarvittaessa ym.
        Kaikki tarvittava muutaman sadan metrin säteellä.
        Olemme olleet onnellisia järkiintymisestämme.
        Keskustan ulkopuolisiin reservaatioihin emme muuttaisi kirveelläkään.
        On tietenkin makukysymys.
        Ennen tätä kokemusta emme olisi pitäneet nykyistä ratkaisua edes vaihtoehtona.

        La Matalla asuimme yhden kuukauden tuttavamme asunnossa.
        Omamme oli vuokralla.
        Uusi, suuri asunto. Rivitalon yläkerta. Talokohtainen allas.
        Mutta se sijainti = etäisyys kaupungista ja ne pirun rinteet!
        Huom. Emme ole liikuntarajoitteisia!

        Tämä vuodatus parinkymmenen vuoden kokemuksella.

        Ai, että siellä La Matassa on rinnettä! Sitä en tiennytkään. Olen vain nähnyt sen rannan, joka oli piiiiitkä ja alue näytti tasaiselle siinä rannan lähellä. En ole liikunta rajoitteinen myöskään, mutten pidä ylös/alas kiipuilusta. :)

        Parhaita neuvot ovat sellaiselta, joka paikanpäällä asuu tai viettää aikaa siellä enemmän tai ostanut asunnon, joten suuret kiitokset hyvistä neuvoista Matan ja Torreviejan suhteen.

        Olenko kuitenkin oikeassa, että aika paljon kuitenkin näyttää ihmisillä olevan kiinnostusta ostaa asunto Torreviejasta tai niistä halvemmista lähiöistä, jotka 5 km:n päässä tai La Mata taitaa olla 10 km. Ajattelin vain, että jos asunnon ostaa, niin kyllähän sen varmaan halutessaan saa taas myyntiinkin. Ovatko asuntojen myyntiajat yleensä hurjan pitkiä alueella?

        Ainakin suomalaisia asunnonvälitys (myyntiä vuokraus) firmoja on paljon, joten kieliikö se siitä että kysyntääkin on?

        No, sen totesin, että kun asuu niissä Torreviejan lähiöissä (asuin 1 kuukauden ajan viime heinäkuussa), niin sieltä on hirmu vaikea päästä minnekään käymään ilman autoa tai hetken mielijohteesta. Reissu Torreviejaankin pitää suunnitella, koska matka kestää sen verran kauan! On se vaan tosi. Jos sinne kauas menee asumaan, niin siellä sitä sitten ollaan.

        -Kiitos vastauksestasi-


      • mieli!!
        Torreviejasta kirjoitti:

        Ai, että siellä La Matassa on rinnettä! Sitä en tiennytkään. Olen vain nähnyt sen rannan, joka oli piiiiitkä ja alue näytti tasaiselle siinä rannan lähellä. En ole liikunta rajoitteinen myöskään, mutten pidä ylös/alas kiipuilusta. :)

        Parhaita neuvot ovat sellaiselta, joka paikanpäällä asuu tai viettää aikaa siellä enemmän tai ostanut asunnon, joten suuret kiitokset hyvistä neuvoista Matan ja Torreviejan suhteen.

        Olenko kuitenkin oikeassa, että aika paljon kuitenkin näyttää ihmisillä olevan kiinnostusta ostaa asunto Torreviejasta tai niistä halvemmista lähiöistä, jotka 5 km:n päässä tai La Mata taitaa olla 10 km. Ajattelin vain, että jos asunnon ostaa, niin kyllähän sen varmaan halutessaan saa taas myyntiinkin. Ovatko asuntojen myyntiajat yleensä hurjan pitkiä alueella?

        Ainakin suomalaisia asunnonvälitys (myyntiä vuokraus) firmoja on paljon, joten kieliikö se siitä että kysyntääkin on?

        No, sen totesin, että kun asuu niissä Torreviejan lähiöissä (asuin 1 kuukauden ajan viime heinäkuussa), niin sieltä on hirmu vaikea päästä minnekään käymään ilman autoa tai hetken mielijohteesta. Reissu Torreviejaankin pitää suunnitella, koska matka kestää sen verran kauan! On se vaan tosi. Jos sinne kauas menee asumaan, niin siellä sitä sitten ollaan.

        -Kiitos vastauksestasi-

        Mielestäni La Mata ja sen eteläpuoliset alueet (en muista urbanisatioiden nimiä) ovat kuitenkin toimivia, vilkkaita alueita verrattuina sisämaan reservatioihin.

        Pahimmat mäethän ovat Moro-tornin pohjoispuolella.
        Varsinaisessa La Matassa niitä ei enää ole.
        Palvelut ja ranta kuitenkin lähellä.
        Sinne vain!


      • Torreviejasta
        mieli!! kirjoitti:

        Mielestäni La Mata ja sen eteläpuoliset alueet (en muista urbanisatioiden nimiä) ovat kuitenkin toimivia, vilkkaita alueita verrattuina sisämaan reservatioihin.

        Pahimmat mäethän ovat Moro-tornin pohjoispuolella.
        Varsinaisessa La Matassa niitä ei enää ole.
        Palvelut ja ranta kuitenkin lähellä.
        Sinne vain!

        No, hyvä jos matan alapuolella tasaista!
        Joo, olen nähnyt kuvissa sen Moro-tornin ja mäen päällä näytti olevan.

        Edelleen sitten voin elättää toiveita ja kohdistaa katseeni ja suunnitelmani sille matan alueelle. Alueessa hinta tietenkin meidän kohdalla ratkaisee. Kauean kalliille alueelle ei voida lähteä asunto-ostoksille. Jos voitaisiin, niin varmaan mentäisiin Costa del Solille.

        Toimivuus on tärkeää! Ollessani kuukauden lomalla viime kesänä Torreviejasta 5 km etelään ja vain n. 600 metriä rannasta, niin ei siellä asuminen toiminut. Kotosalla, kun istuu ja niissä parissa baarissa, mitä alueella on, voi käydä, mutta edes ne linja-autot ei toimineet.


    • S-M-L 3

      OLEMME ASUNEET 7V JA VIIHTYNEET,ELÄMINEN ON PALJON HALVEMPAA KUIN SUOMESSA,JOS ON PIENITULOINEN.ASUNTOJA ON PALJON TARJOLLA,HINTAHAITARI LAAJA,RIIPPUEN AS.SIJAINNISTA JA KUNNOSTA. ELÄMISESTÄ JA MUISTA TÄRKEISTÄ ASIOISTA LÖYDÄT TIETOJA ESIM. espanja.org - SIVUILTA..VAROITUS:TÄÄLLÄKIN ON KOSTEUSVAURIOISIA ASUNTOJA!

    • viisivee turhaa..

      jos olet "vanha"kääkkä, osta ihmeessä, muuten suosittelisin harkitsemaan syystä että mitä aiot tehdä siellä, siellä ei ole mitään, yksinkertaisesti mitääääään

      • 25-v

        Kerro mitä puuttuu!

        Reservatioissahan ei ole mitään.

        Kaupunki on tulvillaan tapahtumia ja mahdollisuuksia!


    • J.M.J.

      Itse tein niin, että pyysin Torreviejassa toimivan asuntoja vuokraavan suomalaisomisteisen yrityksen katsomaan asunnon ja arvioimaan onko se sellainen, että kannattaa ostaa. Itse löysin ko asunnon netistä. Nyt se on vuokrattavana tuolla yrityksellä ja hyvin tuntuu kelpaavan vuokralle. Asuntoa myi Suomalainen kiinteistönvälittäjä. Kaupat hoiti Torreviejassa toimiva Suomalaisen omistama asianajotoimisto. Tuo sama toimisto hoiti samalla myös Espanjalaisen pankkitilin avauksen, vakuutuksen, sähkö ja vesisopimuksen tekemisen ja tietty noista kaikista suoraveloituksen pankkiin.

      • 25-v

        Pienemmällä vaivalla olin päässyt jos 80-luvun puolivälissä olisi ollut, tai olisin tiennyt kyseisen mahdollisuuden olemassa olosta.
        Hankimmeparvekkeen kaiteessa olleen myynti-ilmoituksen perusteella itse yhteyden Murciassa asuvaan myyjään.
        Portero kirjoitti esisopimuksen.

        Espanjalainen toimisto englantia puhuvine juristeineen hoiti asian escirature simple vaiheeseen.

        Hoidimme itse kaasu, sähkö- ja vesisopimukset.
        Samoin pankkitilin silloiseen Banco de Madridiin, nykyiseen D-B:iin.

        Muutaman tuhannen pesetan roskalasku tuli jälkeen päin.

        Hoidimme myös omin nokin terveyskeskuskortit.
        Silloin puoleksi vuodelsi kerrallaan.

        Portero hoiti vuokrauksen niin kauan kuin halusimme.
        Porteron vaihdon yhteydessä vuokrauksen hoiti espanjalainen kiinteistövälitystoimisto.
        Molemmat menetelmät toimivat hyvin.

        Kuvaamasi tapa on paljon helpompi.
        Tämän työläämmän version etuna pidän sillä saavutettua riippumattomuutta asioiden hoidossa.


    • J.M.J.

      Näin jälkeenpäin ajatellen meidän kämpänhankintamme oli kyllä melkoista arpakauppaa, sillä ostimme asunnon näkemättä ja periaatteessa hetken mielijohteesta. Yksi peruste oli kai se, kun se sijaitsi lähellä asuntoa, jossa me juuri olimme olleet vuokralla. Ajattelin, että yritys, joka työkseen vuokraa asuntoja osaa minua paremmin arvioida onko kohde sellainen, joka kannattaa ostaa ja joka kelpaa vuokralle. Olihan se tavallaan heidänkin intressinsä, että ostan sellaisen, jota he saavat hyvin vuokrattua. Homeiden suhteen hankinta oli myös erinomainen, sillä ostamamme asunto on asumistamme Espanjassa ainut, jossa en saa lainkaan oireita. Asunto on läpitalon huoneisto ja jossa on koko asunnon kokoinen kattoterassi. Tämä yhdessä ilmalämpöpumpun ja ilmankuivaimen kanssa mahdollistaa hyvin asunnon kuivana pitämisen. Pyykit luonnollisesti kuivatetaan kattoterassilla.

      • A.O.H

        Olisin kiinnostunut mahdollisesti vuokraamaan asuntoasi. Olisko mahdollista saada toimiston nimi tai katuosoite? Nimenomaan homeelle altistuneena haluaisin kokeilla asumista puhtaassa asunnossa, jotta voin saada kokemusta tulevaa oman asunnon ostoa varten. Kiitos etukäteen!


      • J.M.J.
        A.O.H kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut mahdollisesti vuokraamaan asuntoasi. Olisko mahdollista saada toimiston nimi tai katuosoite? Nimenomaan homeelle altistuneena haluaisin kokeilla asumista puhtaassa asunnossa, jotta voin saada kokemusta tulevaa oman asunnon ostoa varten. Kiitos etukäteen!

        Hei! Meidän asuntomme on torreteamilla vuokrattavana. Ei esteettömät nro 227. Sieltä näet vapaat viikot ja voit halutessasi vuokrata sen suoraan sieltä tai sitten suoraan minulta, jolloin saat sen hieman halvemmalla. Minut saa kiinni s-postilla [email protected] ja puhelimella 050 3131322.


      • torreviejaok
        A.O.H kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut mahdollisesti vuokraamaan asuntoasi. Olisko mahdollista saada toimiston nimi tai katuosoite? Nimenomaan homeelle altistuneena haluaisin kokeilla asumista puhtaassa asunnossa, jotta voin saada kokemusta tulevaa oman asunnon ostoa varten. Kiitos etukäteen!

        Moi. Katsoin ilmoitustasi, ja jos haluat todella raikkaan, allergiavapaan asunnon torreviejasta, mene sivuille loma espanjasta ja sieltä kari ikonen. aquas nuevos n. 100 m2, uusi, kaikilla varusteilla, ja varmasti puhdas. ktasoin, että huhtikuu ja toukokuu lähes vapaana ja edullisesti, sekä sitten marraskuu ja joulukuu.


    • Solucion a tu problema muy efectivo
      Si crees con todo tu corazon puede funcionar

      Mucha suerte ! Para ti mismo di el nombre de la unica persona del sexo opuesto con quien quieras estar (tres veces...)...
      * Piensa en algo que quieras lograr dentro de la proxima semana y repitelo para ti mismo(a) (seis veces)...
      * Piensa en algo que quieras que pase entre tu y la persona especial (que dijiste en el no. 1) y dilo a ti mismo/a (doce veces)...
      * Ahora haz un ultimo y final deseo acerca del deseo que escogiste.
      * Despues de leer esto tienes 1 hora para mandarlo a 15 temas y lo que pediste se te hara realidad en 1 semana.
      A la mayor cantidad de gente a quien lo mandes mas fuerte se hara tu deseo.
      Si tu escoges ignorar esta carta lo contrario del deseo te sucedera,
      o esto no sucedera jamas..............
      Que tus días estén llenos de logros y tus noches de sueños copia y

    • Jorma lomalla

      Moikka,
      Onko vuokralla huoneistoa kuukaudeksi alkaen 18.7., jolloin olen Torreviehassa. Majoitukseksi riittää esim kaksio.

      • Jalle Cose Echegaray

        Minulla 2 makkarin huoneisto(bungalow), katutaso, uima-allas 15 m ovesta, merelle 600 m.

        Email [email protected] jos kiinnostaa


    • kuinkas

      No millaista on ollut asua 15 vuotta Torreviejassa?

    • öugögögögöugö

      Mitä tarkoittaa asunnonmyynti-ilmoituksissa toistuva lause: "omat kulutusmittarit"?

    • hmmhmm

      Ihan sitä, mitä siinä lukee: huoneistokohtaista veden ja sähkön kulutusmittausta.

    • Torrevieja

      Torrevieja on kiva kaupunki. Kirkkoaukioiden välinen alue on hyvä, samoin linja-autoaseman välitön ympäristö. Rantabulevardilta ja sen lähikortteleista löytyy myös hyviä asuntoja, vaikkakin ravintoloista saattaa kantautua häiritseviä ääniä. Myös Aldea del Marin alue ja Los Locosin rannan lähialueet ovat kivoja, mutta talvella sillä puolella kaupunkia on hiljaista. Jotkut suomalaiset kiinteistövälittäjät yrittävät valitettavasti myydä hyväuskoisille maanmiehilleen asuntoja ikävältä alueelta, koska saavat niistä niin ison välityspalkkion. He nimittäin ottavat myyntiin kollegojensa asuntoja ja laittavat päälle ison "suomilisän". Asuntoa ei kannata ostaa läheltä ns. Tuulimyllypuistoa tai Eurooppapuistoa, vaikka niitä mukavina keskusta-asuntoina mainostetaankin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe