Paljonko talossanne on neliötä jonne lattialämmitysputkistoa meni ja mitä koko roska maksoi?
Minulle tuli juuri tarjous Nereukselta 114m2 1krs. taloon tarvikkeet asennettuna 2800€ ja lattialämmitysputkea meni 670m.
NEREUS LATTIALÄMMITYKSEN HINTA?
19
3949
Vastaukset
- TPP
Minulla maksaa Nereus 147m2 taloon 3400e asennettuna.
- Janne
Kuinka se voi maksaa noin vähän jos vertaa neliötä keskenään?
Taisit saada hyvät alenukset? - themme
Janne kirjoitti:
Kuinka se voi maksaa noin vähän jos vertaa neliötä keskenään?
Taisit saada hyvät alenukset?huomioimatta tarvikkeiden yms. hinnat. Pelkät putket kun ei asennettunakaan paljoa maksa.
- Janne
themme kirjoitti:
huomioimatta tarvikkeiden yms. hinnat. Pelkät putket kun ei asennettunakaan paljoa maksa.
Mun tarjouksessa oli kaikki kuten esimerkiksi,
Jakotukit 2kpl
putkiohjauskaaret
piirin sulku,säätö,mittaus
lämpöputket PE-Xc 14x2mm n.680m
liittimet
termostaatit 3kpl
asennus - Tee
Janne kirjoitti:
Mun tarjouksessa oli kaikki kuten esimerkiksi,
Jakotukit 2kpl
putkiohjauskaaret
piirin sulku,säätö,mittaus
lämpöputket PE-Xc 14x2mm n.680m
liittimet
termostaatit 3kpl
asennusNereuksen tsydeemi 3300€ asennettuna.
Talo on 1.krs 125m2.
- Susa
Tarvikkeet ja asennus yhteensä 2100 erkkiä.
Neliöt yht 143 (asuintila 97 ja loput autotallitilaa).- Uskonsa menettänyt
Puhumme edelleenkin Nereuksesta eikä Wirsbosta tai muista halvemmista tuotteista.
Täällä ei ole kuin yksi todellinen hinta loput on tuulesta temmattuja!
En ymmärrä miksi ihmiset valehtelevat tällasissa asiossa?
Aika kriittinen pitää olla kun lukee näitä vastauksia. - halvalla hyvää
Uskonsa menettänyt kirjoitti:
Puhumme edelleenkin Nereuksesta eikä Wirsbosta tai muista halvemmista tuotteista.
Aika kriittinen pitää olla kun lukee näitä vastauksia.Nereus ja Wirsbo kuuluvat molemmat Uponoriin. Voivat ehkä käyttää (vielä?) eri komponentteja, mutta vaikeaa on keksiä todellisia syitä miksi jokin toinen merkki voisi olla oleellisesti parempi ja siksi kalliimpi kuin toinen. Mutta ainahan voi pyytää ja markkinoida, tyhmä maksaa viisaammalleen mitä tuo kehtaa pyytää.
- Susa
Uskonsa menettänyt kirjoitti:
Aika kriittinen pitää olla kun lukee näitä vastauksia.Kateellisen panettelua. Kyseessä on tosiaan Nereus ja hinta seisoo kyllä papereissa näin kun kerroin. Sain hyvät alet. Jos on suihteita, niitä sopii käyttää!
- Pöh
Susa kirjoitti:
Kateellisen panettelua. Kyseessä on tosiaan Nereus ja hinta seisoo kyllä papereissa näin kun kerroin. Sain hyvät alet. Jos on suihteita, niitä sopii käyttää!
Kumma kyllä minulla ja toisella rakentamisen aloittaneella noi hinnat ovat sen 1000egee enemmän kuin teillä(135m2=3100€, 165m2=3800€) ja hinta on tingitty niin alas kuin on mahdollista.
Pistää vähän miettimään mitenkäs toi hinta vaihtelee noin pirusti? - HaLe
halvalla hyvää kirjoitti:
Nereus ja Wirsbo kuuluvat molemmat Uponoriin. Voivat ehkä käyttää (vielä?) eri komponentteja, mutta vaikeaa on keksiä todellisia syitä miksi jokin toinen merkki voisi olla oleellisesti parempi ja siksi kalliimpi kuin toinen. Mutta ainahan voi pyytää ja markkinoida, tyhmä maksaa viisaammalleen mitä tuo kehtaa pyytää.
Uponor osti Nereuksen vasta aivan hiljattain ja Nereus toimii ainakin vielä omana yhtiönään, joten ei voi puhua (vielä) samasta tuotteesta.
- Laura Niemi
HaLe kirjoitti:
Uponor osti Nereuksen vasta aivan hiljattain ja Nereus toimii ainakin vielä omana yhtiönään, joten ei voi puhua (vielä) samasta tuotteesta.
Tarkoittaako tämä sitä että nereuksen tuotteita (kuten putkistoja) saa ostettua rautakaupasti piakkoin eikä kiskuri edustajilta?
- GAku
Greenline, 13 piiriä, 2 jakotukkia, 9 termostaattia, 9 toimilaitetta, syöttöputket, paluulampömittarit, reunanauhat, 145m2, 1krs, 970m putkea, kaikki paitsi termostaatit asennettuna.
2800€- Tutun kautta
Ei kokemusta koko töllistä, mutta saunaosastoon 100 m kolmeen piiriin asennettuna ( itse kaverina ). Ei kylläkään Nereus vaan Wirsbo, mikä käytännössä aivan sama diffuusiosuojauksineen. Jakotukki vielä puuttuu mutta ei tee kuulemma paljon mitään kun sen voi rakentaa osista itse. Kuitenkin tutun kautta, virallisesti tukkuhinnoin tarpeet ja asennus 200 €.
- Nero
374m2 lämmintä alaa nereuksella ja hinta vain 1034.2€ sis. asennuksen sekä tarvikkeet.
Uskokaa ny totta se on kato pitää vaan olla suhteita! - Sami
tarvikkeet maksoi 19000mk, jakotukkeja oli kolme, putkea noin 1100m, neliöitä 200, toimilaitteita ja termostaatteja 7kpl. Asennus olisi maksanut muistaakseni 4700, mutta tein sen itse. Asentamiseen meni aikaa yhteensä noin 24h, eli siinä pääsi aika hyville tuntiansioille.
- Karhunvoima
Lattialämmityksen asennus ei tosiaankaan ole niin vaikeaa että sitä pitäisi pelätä. Olin eka kertaa tekemässä vesikiertoista ja kaiken varalta päämestarina toimi tuttu putkimies. Kyllä siinä palkoille pääsee kun vain viitsii tehdä. Tietysti onhan sen verran kovapalkkaista porukkaa olemassa että kannattaa ennemmin pysyä leipätyössä kuin ottaa vapaata ja tehdä remonttia.
- Mikä
Milloinka sait noin halvalla ostettua ja kuka oli alue-edustaja?
- kansanedustaja
Karhunvoima kirjoitti:
Lattialämmityksen asennus ei tosiaankaan ole niin vaikeaa että sitä pitäisi pelätä. Olin eka kertaa tekemässä vesikiertoista ja kaiken varalta päämestarina toimi tuttu putkimies. Kyllä siinä palkoille pääsee kun vain viitsii tehdä. Tietysti onhan sen verran kovapalkkaista porukkaa olemassa että kannattaa ennemmin pysyä leipätyössä kuin ottaa vapaata ja tehdä remonttia.
Täytyy muuten olla jo melko helkatin kova palkka että kannattaa teettää vieraalla... eri asia tietysti jos ei itse osaa tehdä.
Jos tavallinen reiska ottaa vaikka 25 eikkaa tunnillta firman laskutuksena, niin itsellä pitäisi olla kansanedustajaluokan palkka, jotta käteen jää saman verran (7000-8000€/kk).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789