Sormusmitta

Ebel

Hei!
Sattuuko kukaan tietämään mistä saisi kunnollisen sormusmitan? Tarkoitan sellaista reiällistä viivotinta.. Tuntuu, ettei niitä saa oikein mistään! Luokkasormusesitteiden mukanahan niitä saisi, mutta kun ei tässä nyt mitään luokkasormuksia olla ostamassa.. ;)

10

7569

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Oletko käynyt kysymässä kultasepänliikkeissä, olisiko heillä antaa/lainata..?

• luokkasormuksessakin

tai missä vain shapluunassa.

• timanttimies

prikkoja

• varmasti mittaa

Ainakin aikaisemmin niitä oli myytävänä Askan Talousosuuskaupassa Sodankylässä.
      Kysäsepä sieltä.

• diudiudiu

Itse mittailin sormeni usealla omalla sormuksella joiden läpimitan katsoin normiviivottimella. ei mennyt värin kun katsoin että 16mm passais mulle ja semmonen sitten olikin sopivin.

Yleensähän sormuksia tesmataan liikkeessä ja siinä ne koot sitten selviävät... mutta sulla tämmönen ylläriprojekti vissiin meneillään ;)

• Ebel

Juuh.. Yllätystähän tässä suunnitellaan.. Täytisi vain tosiaan saada se sormusmitta. Mutta toinen juttu onkin, että miten saa poikaystävältä otettua vasemman nimettömän sormimitan ilman että se alkaa epäilemään mitään..! ;)

• fiksukin jopa

mittaahan sormen ympärys ohuella rautalangalla, tai siimalla, tai ompelulangalla( tee solmu), sitten vaan mittaat halkaisijan..=)

• hannaeli

• idookaviiv

Hei!
      Itse teetin joulun alla (hyvä tekosyy) meille molemmille rautalangasta sopivat rinkulat kaikkiin sormiin.. enkä usko että mies arvasi mitään kun me molemmat askartelimme rautalanka sormuksia, joihin sitten vain teipillä laput mihkä sormeen sopii... ja auttaa myös poikaystävää jos on kihlat mielessä tai jos muuten vain tahtoisi sormuksen ostaa =)

• käytännöllistä

Osta sormus sopimuksella että sen saa vaihtaa jos koko tai malli ei ole sopiva. Sormusta voi myös pienentää tai suurentaa jälkeenpäin liikkeessä 30- 40 euron hinnalla,.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe