Hei!
Sattuuko kukaan tietämään mistä saisi kunnollisen sormusmitan? Tarkoitan sellaista reiällistä viivotinta.. Tuntuu, ettei niitä saa oikein mistään! Luokkasormusesitteiden mukanahan niitä saisi, mutta kun ei tässä nyt mitään luokkasormuksia olla ostamassa.. ;)
Sormusmitta
10
7462
Vastaukset
- ......
Oletko käynyt kysymässä kultasepänliikkeissä, olisiko heillä antaa/lainata..?
- luokkasormuksessakin
tai missä vain shapluunassa.
- timanttimies
prikkoja
- varmasti mittaa
Ainakin aikaisemmin niitä oli myytävänä Askan Talousosuuskaupassa Sodankylässä.
Kysäsepä sieltä. - diudiudiu
Itse mittailin sormeni usealla omalla sormuksella joiden läpimitan katsoin normiviivottimella. ei mennyt värin kun katsoin että 16mm passais mulle ja semmonen sitten olikin sopivin.
Yleensähän sormuksia tesmataan liikkeessä ja siinä ne koot sitten selviävät... mutta sulla tämmönen ylläriprojekti vissiin meneillään ;)- Ebel
Juuh.. Yllätystähän tässä suunnitellaan.. Täytisi vain tosiaan saada se sormusmitta. Mutta toinen juttu onkin, että miten saa poikaystävältä otettua vasemman nimettömän sormimitan ilman että se alkaa epäilemään mitään..! ;)
- fiksukin jopa
mittaahan sormen ympärys ohuella rautalangalla, tai siimalla, tai ompelulangalla( tee solmu), sitten vaan mittaat halkaisijan..=)
- idookaviiv
Hei!
Itse teetin joulun alla (hyvä tekosyy) meille molemmille rautalangasta sopivat rinkulat kaikkiin sormiin.. enkä usko että mies arvasi mitään kun me molemmat askartelimme rautalanka sormuksia, joihin sitten vain teipillä laput mihkä sormeen sopii... ja auttaa myös poikaystävää jos on kihlat mielessä tai jos muuten vain tahtoisi sormuksen ostaa =) - käytännöllistä
Osta sormus sopimuksella että sen saa vaihtaa jos koko tai malli ei ole sopiva. Sormusta voi myös pienentää tai suurentaa jälkeenpäin liikkeessä 30- 40 euron hinnalla,.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718