Olen aloitteleva taikuri koomikko ja olen ajatellut kirjastossa käydä ja siksi kysyisinkin mitä kirjoja suosittelisitte alkajalle?
kirjan nimi? kirjailija?
Kirjoja aloittelijalle
4
946
Vastaukset
- Mrtikka
Iiro Seppäsen Magian Maailma on hyvä kirja. Myöskin Tatu Tynin Valkoinen velho kirja opettaa aikamoista paskaa aloittelijoille. Ai niin, ja Iiro seppäsen Tuuba Taikuri on myös hyvä korttitemppukirja
- magician000
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
- OKKkooooooo
magician000 kirjoitti:
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
minä sen paljastin joten olen sankari, ei paljastaja
kyl siellä tota 10 vuotiaitten tuuba on ja riittää munki mielestä... - Mrtikka
Et viittis käyttää mun nimimerkkii? Valkoinen velho ei opeta paskaa. Itse opin sieltä hyviäkin temppuja ja käytännöllisiä. Ja ett ottanee huomioon että tämä herra on koomikko kans.Eikös purholla ole joku kirja että 100 vitsiä 100 tilannetta mistä voi vääntää vitsin yms yms?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856