Olen aloitteleva taikuri koomikko ja olen ajatellut kirjastossa käydä ja siksi kysyisinkin mitä kirjoja suosittelisitte alkajalle?
kirjan nimi? kirjailija?
Kirjoja aloittelijalle
4
967
Vastaukset
- Mrtikka
Iiro Seppäsen Magian Maailma on hyvä kirja. Myöskin Tatu Tynin Valkoinen velho kirja opettaa aikamoista paskaa aloittelijoille. Ai niin, ja Iiro seppäsen Tuuba Taikuri on myös hyvä korttitemppukirja
- magician000
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
- OKKkooooooo
magician000 kirjoitti:
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
minä sen paljastin joten olen sankari, ei paljastaja
kyl siellä tota 10 vuotiaitten tuuba on ja riittää munki mielestä... - Mrtikka
Et viittis käyttää mun nimimerkkii? Valkoinen velho ei opeta paskaa. Itse opin sieltä hyviäkin temppuja ja käytännöllisiä. Ja ett ottanee huomioon että tämä herra on koomikko kans.Eikös purholla ole joku kirja että 100 vitsiä 100 tilannetta mistä voi vääntää vitsin yms yms?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263078
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135756