Lääkäri otti minulta suihin (m+n)

Kirjoittaja

Lääkäri otti minulta suihin (m n)

TARINA KERTOO LÄÄKÄRISSÄ TAPAHTUVASSA JUTUSTA. JOS HALUAT LUKEA TARINAN, LUE, JOS ET MENE VAIKKA VITSIOSIOON LUKEMAAN JUTTUJA.



Minä:

Moi. Olen 18-vuotias mies pienessä kylässä (nimeä en kerro) ja kerron teille mitä tapahtui lääkärikäynnilläni.
Olen 182 cm ja painan 70kg. Minulla on tyttöystävä.
Olen töissä eräässä rakennusfirmassa (olen oikeasti opiskelija, mutta tarvitsee kerätä rahaa elämiseen) ja sieltä joutuu säännöllisesti lääkärin tarkastukseen.
Ja kerran kävi näin:

Töistälähtö

Olin lähdössä jo töistä kotiin, kun esimieheni tuli kertomaan minulle, että on vuotuisen lääkärintarkastuksen aika. Minulla olisi aika kello 18.30.

Vilkaisin siis kelloa ja totesin minulla olevan puolituntia aikaa mennä terveyskeskukseen. Mietin, että yrittäisinkö ensiksi ehtiä käymään kotona suihkussa vai menisinkö suoraan tarkastukseen hielle haisevana. Päädyin jälkimmäiseen vaihtoehtoon, sillä jos olisin lähtenyt ajelemaan kotiin en olisi ehtinyt ajoissa takaisin.

Terveyskeskuksessa

Ajettuani auton parkkipaikalle ja ilmoittauduttuani neuvontaa istua odotushuoneessa vartin, kunnes kuulin nimeäni kutsuttavan. Laitoin siis kädessäni olevan lehden pois, nousin ylös ja lähdin kävelemään kohti lääkärinvastaanottoa. Tervehdin nuorta noin 20-vuotiasta vaaleatukkaista naislääkäriä ja astuin sisään huoneeseen.

Istu alas, ole hyvä sanoi nainen. Istuutuessani huomasin hänen lääkärintakissaan nimikyltin jossa luki Miia ja nimen alla lääkäri.

No niin, tarkistamme sinulta siis pituuden, painon, kuulon ja näön.
Voisitko siis riisua vaatteesi pois.

Minä nousin sitten ylös ja aloin riisuuntumaan. Kohta seisoin lattialla pelkät bokserit jalassa, odottaen mitä sitten tapahtuisi.

No niin, astu tähän vaa’alle niin katsotaan painosi. Jaahas, painat siis 70kg. Ja sitten katsotaan pituutesi. Pituus on säilynyt ennallaan, mikä tarkoittaa sitä, että pituuskasvusi on pysähtynyt, Miia selitti.

Ja käy sitten tuohon sängylle selälleen makuulleen, hän sanoi. Mitä nyt tutkitaan, kysyin samalla kun kävin sängylle makuulle.

Miia selitti minulle, että nykyään kaikilta miehiltä otetaan spermanäyte ja laski minulta bokserit nilkkoihin. Sitten hän napitti lääkärintakkinsa auki ja kiipesi päälleni istumaan niin, että hänen selkänsä oli kasvojani kohden. (Hänellä oli valkoiset rintaliivit ja tavalliset pikkuhousut jalassa.)

No niin, otan nyt sinulta sen spermanäytteen ja sinä saat kouria sillä aikaa tissejäni jos haluat.
Miia kumartui niin, että sai otettua kullini suuhun ja minä yritin samalla kouria hänen tissejään.

Hän pyöritteli kieltään terskani ympärillä saaden sen seisomaan ja paksuuntumaan. Välillä hän imi sitä ahnaasti, pyöritteli kieltään suonikkaan kullini ympärillä ja aina välillä hän vatkasi sitä nyrkillään. Eipä mennyt kauaa, kun tunsit lastini lähtevän liikkeelle ja sanoin sen Miialle, jotta voisi ottaa näytteen talteen. Arvaatko mitä hän sitten teki? No hän otti kalun suuhunsa ja imi sitä niin kauan, että en kestänyt vaan laukesin hänen suuhunsa. Osan hän nieli ja osa valui hänen leukaansa pitkin alaspäin.

Eikö sinun pitänyt ottaa näyte…yritin kysyä, mutta hän laittoi kätensä suuni eteen. Jos et puhu tästä kenellekään, saat naida minua. Tein tämän siksi, kun minulla ei ole miestä ja olen ollut pitkään puutteessa ja sinä näytit sopivalta uhrilta. No arvatkaa itse mitä sitten tapahtui…

TARINA OLI HUONO, MUTTA EN TAASKAAN KÄSKENYT SINUA LUKEMAAN KYSEISTÄ TARINAA. PALAUTETTA SAA ANTAA, MUTTA HERNENILLE NAURETAAN!
EN VASTAA KIRJOITUSVIRHEISTÄ! ©

9

15572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaa

      "Tervehdin nuorta noin 20-vuotiasta vaaleatukkaista naislääkäriä"

      Aika nopeasti oli lääkiksestä yo-kirjoitusten jälkeen tosiaan valmistunut ;)

    • bena

      nykyisin päästään nuorena lääkäriksi(20v)!!

    • joutsi88

      Ihmeen nopea mutta sai kumminkin seisomaan!

    • Andy

      Ei Suomessa ole 20-vuotiaita naislääkäreitä. Se oli joku siivooja.

    • xxz

      heitä wode

    • SunShine

      20v lääkäri? Haloo..

      • jepaa

        se oli joku superälykkönörttilääkäri joka valmistui supernopeaa..:) kyllähän semmonen onkin puutteessa


    • BITCH

      Tiesitkö että lääkäriksi ei valmistuta ihan parissa vuodessa? lääkäri ei voinut olla 20v, vaan lähimmäs 30veetä.... HAH HAH HAA!!!!

    • Keltaruusu

      tota muuten hyvä tarina ja todentuntuinen, mutta nuorimmat lääkärit on lähemmäks 3-kymmentä :)..
      jatka vaan samaan malliin ja älä aliarvio itseäs.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe