Hei
Etsin taiteilijoita kahteen paikkaan: taidemyyntisivuilleni, sekä Pori Jazzeille järjestämääni näyttelyyn.
Taidemyyntisivustoni taidelainaamo.com on vielä keskeneräinen, mutta etsin sinne taiteilijoita, jotka haluavat saada töitään esille sekä myydyksi. Jos haluat töitäsi myyntiin lähetä minulle kuvia töistäsi, mahdollinen kotisivuosoite sekä jotain perustietoa taiteellisesta työskentelystäsi.
Toinen, ensi kesää koskeva suunnitelmani on kerätä porukka taiteilijoita Porissa järjestettävään suurnäyttelyyn. Monia asioita on vielä auki, mutta perusperiaate menee näin: paljon taiteilijoita kerää enemmän ostajia kuin monta jokaisen yksin järjestämää pientä näyttelyä. Saamme yhdessä aikaiseksi suuren näyttävän näyttelyn mihin monellakaan ei yksin olisi mahdollisuutta. Taiteen tekemisen lisäksi jos sinulla on osaamista mainosjulisteen, näyttelyn rakentamisen tai mitä vain aiheeseen liittyvään niin kerro minulle niin jaetaan hommia tasapuolisesti.
Molempiin kysymykset, lisätiedot tai alustavat ilmoittautumiset osoitteeseen [email protected]
etsitään taiteilijoita
S.Halttunen
1
644
Vastaukset
- moniaihe
olen maalaillut n.20v.kaiklaisia ja nykyään
luonto,muotokuva,meri ja asetelma aiheita öljyväri, ja
kankaalle.olis tosiaan kivaa saada isompi
näyttely vaikka turkuun..olen pitänyt pienempiä
näyttelyitä. voin laittaa teoksistani kuvia..
p.0400649492
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042