Hei
Etsin taiteilijoita kahteen paikkaan: taidemyyntisivuilleni, sekä Pori Jazzeille järjestämääni näyttelyyn.
Taidemyyntisivustoni taidelainaamo.com on vielä keskeneräinen, mutta etsin sinne taiteilijoita, jotka haluavat saada töitään esille sekä myydyksi. Jos haluat töitäsi myyntiin lähetä minulle kuvia töistäsi, mahdollinen kotisivuosoite sekä jotain perustietoa taiteellisesta työskentelystäsi.
Toinen, ensi kesää koskeva suunnitelmani on kerätä porukka taiteilijoita Porissa järjestettävään suurnäyttelyyn. Monia asioita on vielä auki, mutta perusperiaate menee näin: paljon taiteilijoita kerää enemmän ostajia kuin monta jokaisen yksin järjestämää pientä näyttelyä. Saamme yhdessä aikaiseksi suuren näyttävän näyttelyn mihin monellakaan ei yksin olisi mahdollisuutta. Taiteen tekemisen lisäksi jos sinulla on osaamista mainosjulisteen, näyttelyn rakentamisen tai mitä vain aiheeseen liittyvään niin kerro minulle niin jaetaan hommia tasapuolisesti.
Molempiin kysymykset, lisätiedot tai alustavat ilmoittautumiset osoitteeseen [email protected]
etsitään taiteilijoita
S.Halttunen
1
661
Vastaukset
- moniaihe
olen maalaillut n.20v.kaiklaisia ja nykyään
luonto,muotokuva,meri ja asetelma aiheita öljyväri, ja
kankaalle.olis tosiaan kivaa saada isompi
näyttely vaikka turkuun..olen pitänyt pienempiä
näyttelyitä. voin laittaa teoksistani kuvia..
p.0400649492
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196