Kertokaa kukin paljonko pitää olla pakkasta, että jätätte lähtemättä ajoon?
Pakkasraja
15
3535
Vastaukset
- Kiuas
Koska ei pääse omalla autolla pihalta eteenpäin.. Mahtaisikohan talon ulko-ovikaan enää aueta. No tota pitäisin sellaisena mukavana pakkasrajana. Tuskin työnantajakaan hirveästi pahastuisi vaikka ei sinä päivänä ilmestyisikään töihin.
- kun puhekin
takkuaa,ettei itsekään ymmärrä.Kaikki toiminnot ovat puolta hitaampia,itselläni ainakin,vaikka tänään oli vain 24 astetta.Jos kulut ovat tuloja isommat,on varmaankin syytä jättää ajamatta.Pakollisia ajoja tietenkin on.
- kysymys tosi tyhmä
mieti sitä työtäpelkäävä.
Rauta on aikas haperoa kovilla pakkasilla.
Jos mies kestää mutta auto ei, onko siinäkään mitään järkeä?
- Haanpääläinen
Ei semmosta ole kuljetusalal,jos yli -30C ni sillo pitää päästä sisä tiloihi pesemää tankit. Ei siin mitää rajaa oo niin kauan ku autot kulkee..Ja miks olis??
- Ex hampi
Ei siellä säiliössä tosiaan hätää ollut,jos jotain lateksia hinkkaili,säiliö\eristeet oli vielä lämpimiä,mutta se ulostulo siinä rupes joskus ottaan kuulaan!
Ei nuo vesileikit -kolmessakympissä kuulu valkoisenmiehen toimenkuvaan? Elikkä noilla pesula vaihtoehdoilla arktiskeleillä on kaikki tyytyväisiä. (kuitenkin nuo säiliöt piti olla välillä yhtä puhtaita kuin leikkaus-salit) - lähde töihin
Ex hampi kirjoitti:
Ei siellä säiliössä tosiaan hätää ollut,jos jotain lateksia hinkkaili,säiliö\eristeet oli vielä lämpimiä,mutta se ulostulo siinä rupes joskus ottaan kuulaan!
Ei nuo vesileikit -kolmessakympissä kuulu valkoisenmiehen toimenkuvaan? Elikkä noilla pesula vaihtoehdoilla arktiskeleillä on kaikki tyytyväisiä. (kuitenkin nuo säiliöt piti olla välillä yhtä puhtaita kuin leikkaus-salit)yli -30 pakkasilla jos auto ei ole käynnissä ja lämmin ,sillä persehän siinä paleltuu jos kylmälle joutuu istumaan.
- siitä
millaista ajoa ajaa,esim.pöllinajossa ja muissa hommissa joissa tarvitaan käyttää paljon hydrauliikka laitteita nin itse en lähtisi enää ajoon jos on lähemmäs -30 pakkasta,vaurioriski on jo aika suuri.Rahtiajossa jossa nyt olen,ollaan ajettu -37 pakkasessakin mutta silloin pitää olla jo erittäin varovainen autoa käsitellessä ja jos mahdollista jättää lähtemättä kokonaan.
ajoin paperia, niin rukajärven suunnalla -44 ja turvetta kulkee vaik -50 pakkasta.. Pakko kulkea turpeen, et kaupunki pysyy lämpimänä
- icemani
Rahtari-73 kirjoitti:
ajoin paperia, niin rukajärven suunnalla -44 ja turvetta kulkee vaik -50 pakkasta.. Pakko kulkea turpeen, et kaupunki pysyy lämpimänä
Kun autot hyytyy.. Vitunko tekee, jäätyköön kaupunki vaikka hengiltä!
- näin meillä
Ettekös te ota ne valmiiksi käynnistettynä ja paineet paikallaan lämpöisestä tallista ja apumieskin vielä kiillottaa teille rattia?
- Jepsistä
Toissaviikolla oli varikolla -44, kun volvon käyntiin pyöräytin. Oli hiabissa melkoisen loivat liikkeet ensimmäiset pari tuntia... Nyt alkaa huomaamaan miten leikki kostaantuu, turpatiivisteet ja nipat märkänä...
- oli joskus
pakkasta mitattuna pakkasesta ja viimasta -63 c, riitti !
- sisulla
Olin samalla reissulla.PALELI
- itse päättää
Jos saisin yrittäjänä itse päättää, niin jättäisin autot paikalleen n. -25C pakkasessa, yleensä kovassa pakkasessa tulee niin paljon ongelmia että ei siitä mitään plussan puolelle jää.
Asiakkaat onneksi ymmärtävät noilla kylmimmillä keleillä pienet myöhästymiset jäätymisten, ym. johdosta, mutta eivät ymmärrä jos ilmoitan että ei kannata lähteä liikkeelle.
Sitten ei tarvi lähteä enään paremmallakaan kelillä. Onneksi eteläsuomessa ei montaa päivää vuodessa alle -30C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834