ANTEC SLK1650BEC/MT 350W
MSI K8N NEO4 F
AMD ATHLON 64 4000
2KPL BUFFALO 1024MB DDR
ASUS EN7950GT/HTDP/512M
WESTERN DIGITAL 250GB SATAII 16MB
SAMSUNG 18X DVD /-RW MUSTA
KORTINLUKIJA 16-IN-1 MUSTA
Levykeasema 3,5" Musta
Tästä pelikoneeksi?
3
325
Vastaukset
- mulla hitaampi
kyllä tolla pelittää
- Piru_
kun core 2 duot on niin paljon tehokkaampia. 350W virtalaähde voi käydä niukaksi tollasella näytönohjaimella ja jos haluaa jossain vaiheessa lisätä vaikka kovalevyjä
On mutta kannattaako ostaa on toinen juttu.
Tekniikka vanhaa s939.Tuolle emolevylle yhteensopivien prosessorien tekeminen käytännössä lopetettu.Kyllä tuo pelejä varmasti pyörittää mutta jos olet vasta hankkimassa niin tuplaydin prosessorilla varmasti kannattaisi hankkia.Jo nyt monet uudet pelit pyörivät paremmin tuplaydin prosessorilla,puhumattakaan jatkosta.
Toinen juttu on hinta.Sain pikaisella laskulla n. 800€ osille.Tuosta 30% alennusta niin itse voisin harkita jos tarvitsisin,muuten en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439