piikominen

Kati,Helsinki

Tyotön paperi mies jouluna alkoi palvella vaimoaan,olikohan vaimo tyytyväinen vai vaivaantunut.
Minua jotenkin vaivaa kun avio mieheni haluaa alkaa koti piiaksi,hän haluaa jotenkin alistettuun asemaan.
Nyttenkin hän pukee ja tekee paljon koti töitä,mutta haluuaa tulevaisuudessa tehdä ne kaikki,minulle jäisi vain valvominen ja palkitseminen tai rankaisu.
Minä kyllä sopeudun kyllä uuteen osaan perheessä,mutta miten miehet voi sopeutua piian osaan,jotenkin epäilen sitä.
Olis kiva saada tietää onko miehet sopeutuneet palvelustytön vaikeaan elämään.
Ihanaa kevättä kaikille kaikille tasa puolisesti.

21

3459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankaltainen unelma

      Haluaisin siis olla tavallaan palvelustyttö, mutta toisaalta myös rakastettu lemmikki. Rakkaudeton sadismi yms. ei ole minun juttuni vaikka olenkin alistuva, palvelen todella mielelläni ja pidän ehkä joittenkin mielestä vähän rajuistakin leikeistä. En tosin ole oikein hetero vaan aikalailla täysin homo.

      • Kati,Helsinki

        Juu tiedän palvelustyttö on monen fantasia,mutta entäs kun palvelu arki koittaa,paljon siivoomista ja muuta palvelua eikä tyttö asut enään vain silloin yllä kun huvittaa.
        Joka päiväinen rutiini varmaan tuhoo fantasian ,tuleeko jotain muuta mikä auttaa jaksamaan palvella JOKA päivä.


      • edellinen kirjoittaja
        Kati,Helsinki kirjoitti:

        Juu tiedän palvelustyttö on monen fantasia,mutta entäs kun palvelu arki koittaa,paljon siivoomista ja muuta palvelua eikä tyttö asut enään vain silloin yllä kun huvittaa.
        Joka päiväinen rutiini varmaan tuhoo fantasian ,tuleeko jotain muuta mikä auttaa jaksamaan palvella JOKA päivä.

        Olen kyllä elänyt n. 3 viikkoa tuollaisessa suhteessa ja se oli elämäni parasta aikaa, mutta valitettavasti siitä ei vakituista tullut. Olen tottunut elämään yksin jolloin teen kaiken luonnollisesti yksin joten sama taakkahan siinä periaatteessa tulee vähän extraa vaan. Saan myös henkistä nautintoa siitä kun palvelen ja näen kuinka iloiseksi ihmiset teen. Jokapäiväinen rutiini tuhoaa fantasian varmasti jos haluaa vain leikkiä tai kyse on pelkästä fetissistä, mutta itsellä on alistuneisuus ja palvelualttius osa persoonaa ja nautinto jota siitä saan on enemmän kun seksuaalista.


    • tasa-arvo??

      "mutta miten miehet voi sopeutua piian osaan,jotenkin epäilen sitä. "

      Mielipiteet 1800-luvulta? Herätys! Nykyaikaan perheissä myös kotityöt voidaan hyvin jakaa, eikä mies keittiössä tai muissa kotitöissä ole ollut vuosisatoihin mikään uusi ilmiö.

    • ketju...

      on lipsahtanut väärälle keskustelupalstalle. Enemmän keskustelua ja vastauksia tulisi varmaankin tuolla seksipuolen leikit ja fetissit osastolla. Olisi näppärää jos tämän pystyisi siirtämään sinne kokonaan, niin "asiantuntijat" pääsisivät vastaamaan. Täällä ei kovin monta sellaista ole. Esimerkiksi minä olen tehnyt jo kauan kaikki kotityöt jo silloinkin kun elin vielä miehen roolissa. Nyt naisena kotityöt on luonnollisia, enkä tunne itseäni miksikään piiaksi (eihän siitä kukaan maksa minulle palkkaakaan kuten piialle pitää maksaa).

      • palstan "asiantuntijat...

        Kyseinen palsta täynnä trollausta, kirjoittajien FIKTIIVISIÄ fantasioita jne. Täällä saa varmasti asiallisempaa keskustelua aikaan vaikkei ehkä, niin paljoa viestimäärällisesti. Kyllä ne TVtkin ovat transihmisiä ja vakituisesti naisen roolissa olevat miehet nyt ainakin oli sitten palvelijana tai ei.


      • Nimetön

        En halua "asiantuntia" lausuntoa,mutta miehelläni on valtava halu alkaa piikana tehdä valvotusti koti työt,nyttenkin hän tyttönä tekee suuren osan.Joku asia häntä alistetun piian roolissa kiehtoo,minä vain en jaksa uskoa että se olisi pidemmän päälle hyväksi suhteelle.En voi käsittää voiko siinä osassa kukaan viihtyä pitempään.


      • en ymmärrä
        Nimetön kirjoitti:

        En halua "asiantuntia" lausuntoa,mutta miehelläni on valtava halu alkaa piikana tehdä valvotusti koti työt,nyttenkin hän tyttönä tekee suuren osan.Joku asia häntä alistetun piian roolissa kiehtoo,minä vain en jaksa uskoa että se olisi pidemmän päälle hyväksi suhteelle.En voi käsittää voiko siinä osassa kukaan viihtyä pitempään.

        Mikä on nyt ongelman ydin? Mikäli et koe uutta dominoivaa rooliasi ahdistavaksi, niin miksei saa miehesi olla semmoinen palvelija kun hän haluaa? Eiköhän miehesi itse sitten ilmoita kun ei viihdy enään siinä osassa ja kyllä siinä voi viihtyä vaikka koko elämän. Maailmalla on satoja ellei tuhansia tapauksia toimivista tuollaisisya suhteista. Joillekin tietynlainen työn tekeminen ja palveleminenkin voi olla todella mielekästä. Jos tunnet taas itsesi jotenkin työttömäksi, niin voittehan sopia, että sinä pidät hyvää huolta miehestäsi ja hän palvelee sitten sinua. Näinollen suhteeseen tulee kummallekin tarkoitus ja oma harmoninen paikka.


      • Kolmois-S
        Nimetön kirjoitti:

        En halua "asiantuntia" lausuntoa,mutta miehelläni on valtava halu alkaa piikana tehdä valvotusti koti työt,nyttenkin hän tyttönä tekee suuren osan.Joku asia häntä alistetun piian roolissa kiehtoo,minä vain en jaksa uskoa että se olisi pidemmän päälle hyväksi suhteelle.En voi käsittää voiko siinä osassa kukaan viihtyä pitempään.

        Minä olen transnainen, mutta olen oppinut seksistiset stereotypiat joihin kuuluu nämä piikomistyyppiset työt. Minä olen myös laudatur-ylioppilas.

        Työkseni olen joutunut siivoamaan ja hoitamaan, milloin en ole ollut työtön. Minusta tyydytyksen lähde siinä työssä ei ole mikään masokismi eikä alistaminen, vaan se, että konkreettisesti voi tehdä jotain hyvää ja näkyvää ja saada ihailua sitä kautta (tosin maailma on kiittämätön paikka).

        Sitä paitsi piikomishommat ovat hyvä asennekoulu transnaisille.

        Jos miehetkin tykkää piikomishommista niin ei ole mikään ihme ettei pk-seudulta tahdo siivoojan hommia löytyä.


    • Vakavaksi vetää...
    • Kyllä kiitos

      Miesystäväni on tilaisuuden tullen aivan ihana piika. Palvelee ja tekee kotitöitä ja tottelee. Ja pukeutuu ihanaan piian asuun.

      Voisin varmaan tottua siihen, että piikominen olisi kokopäiväistä, eikä vain rajoitettu niihin hetkiin, kun voi pukeutua. Minusta se ei ole naisena lainkaan vaivaannuttavaa. Ja ainahan piian voi käskeä tauolle, jos haluaakin itse tehdä kotitöitä! Piikahan tekee mitä käsketään!

      Kun molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä, ei tämänkään asian pitäisi olla mikään ongelma. Eihän miehesi välttämättä sopeudu rooliinsa. Sittenhän sen voi lopettaa? Keskustelu on kaiken a ja o.

      • piikamies

        Olisin itse kiinnostunut olemaan piikatyttönä, mutta tuntuu olevan asiasta kiinnostuneet miehet tai naiset harvassa mikä on aika ikävää.


      • ihmetyttää

        Tuntuu että tuossa "piikomisessa" on pää-asiana se pukeutuminen. Sekin tuntuu oudolta, koska suomalainen piika pukeutui aivan tavallisiin vaatteisiin. Miestähän voi alistaa ihan normaaleissakin vaatteissa tai vaatteitta. Näin päivittäin ja ympäri vuoden kotitöitä tekevänä tuntuu vaan hassulta mitä muuta erikoista tuossa tilanteessa voisi olla pukeutumisen lisäksi. Olen tehnyt kotitöitä miehenäkin aivan samoin kuin isänikin. Vanhempani ovat jakaneet kotityöt aina tasan erottelematta miesten- ja naistentöitä. Siispä mielestäni tässä keskusteluketjussa on kyse fetissistä, ehkäpä kuitenkin sieltä "siisteimmästä" päästä. ;)


      • Kati,Helsinki
        ihmetyttää kirjoitti:

        Tuntuu että tuossa "piikomisessa" on pää-asiana se pukeutuminen. Sekin tuntuu oudolta, koska suomalainen piika pukeutui aivan tavallisiin vaatteisiin. Miestähän voi alistaa ihan normaaleissakin vaatteissa tai vaatteitta. Näin päivittäin ja ympäri vuoden kotitöitä tekevänä tuntuu vaan hassulta mitä muuta erikoista tuossa tilanteessa voisi olla pukeutumisen lisäksi. Olen tehnyt kotitöitä miehenäkin aivan samoin kuin isänikin. Vanhempani ovat jakaneet kotityöt aina tasan erottelematta miesten- ja naistentöitä. Siispä mielestäni tässä keskusteluketjussa on kyse fetissistä, ehkäpä kuitenkin sieltä "siisteimmästä" päästä. ;)

        Kun joku haluaa nykypäivänä piiaksi on siinä fantasiaa ja fetissiäkin mukana.
        Kun mieheni nyt piiaksi niin hinkuu alistus suhteeseen7/24 periaatteella,niin pohdin vain onkohan tuossa kukaan onnistunut.
        Pointti on se että piian tehtävät ei oo enään vapaa ehtoisia vaan pakollisia ja jäljen hyvää.Ammatti tasoa.Tyttöilykään ei oo vapaa ehtoista vaan osa joka päiväistä elämää.
        Hajoaako nuppi vai tottuuko ihminen palvelemaan .
        Toki meillä piian pukukin on mutta vain erikois tilanteisiin.Nykyäänkin meillä siivotaan asiallisissa asuissa.


      • nyt en tajua
        Kati,Helsinki kirjoitti:

        Kun joku haluaa nykypäivänä piiaksi on siinä fantasiaa ja fetissiäkin mukana.
        Kun mieheni nyt piiaksi niin hinkuu alistus suhteeseen7/24 periaatteella,niin pohdin vain onkohan tuossa kukaan onnistunut.
        Pointti on se että piian tehtävät ei oo enään vapaa ehtoisia vaan pakollisia ja jäljen hyvää.Ammatti tasoa.Tyttöilykään ei oo vapaa ehtoista vaan osa joka päiväistä elämää.
        Hajoaako nuppi vai tottuuko ihminen palvelemaan .
        Toki meillä piian pukukin on mutta vain erikois tilanteisiin.Nykyäänkin meillä siivotaan asiallisissa asuissa.

        Jos mies alistuu vapaaehtoisesti ja haluaa vapaaehtoisesti noita hommia tehdä, niin miksei ne ole vapaaehtoisia? Toisekseen en ymmärrä miksi miehesi psyyke kärsisi jos kumpikin teistä on hommassa vapaaehtoisesti mukana ja homman voi lopettaa jos se ei tunnu enää kivalta. Kyllä tuollaisia on oikeasti ja toimivat. Googlaa vaikka "sissy maid" niin pääset alkuun. Mikäli kuitenkin mies haluaa sinun pakottavan hänet piiaksi eikä kyse olekaan omasta halusta, niin sitten en osaa sanoa, koska itsellä ei ole semmoisesta kokemusta. Oma alistumiseni on aina vapaaehtoista ja kyse on kaksipuolisesta suhteesta.


      • Kati,Helsinki
        nyt en tajua kirjoitti:

        Jos mies alistuu vapaaehtoisesti ja haluaa vapaaehtoisesti noita hommia tehdä, niin miksei ne ole vapaaehtoisia? Toisekseen en ymmärrä miksi miehesi psyyke kärsisi jos kumpikin teistä on hommassa vapaaehtoisesti mukana ja homman voi lopettaa jos se ei tunnu enää kivalta. Kyllä tuollaisia on oikeasti ja toimivat. Googlaa vaikka "sissy maid" niin pääset alkuun. Mikäli kuitenkin mies haluaa sinun pakottavan hänet piiaksi eikä kyse olekaan omasta halusta, niin sitten en osaa sanoa, koska itsellä ei ole semmoisesta kokemusta. Oma alistumiseni on aina vapaaehtoista ja kyse on kaksipuolisesta suhteesta.

        Tarkoitin ettei tehtäviä voi jättää tekemättä,vaan ne on hoidettava vaikka olis huono päivä,päivästä päivään .


      • Kotipiian nainen
        Kati,Helsinki kirjoitti:

        Tarkoitin ettei tehtäviä voi jättää tekemättä,vaan ne on hoidettava vaikka olis huono päivä,päivästä päivään .

        Minusta tuntuu nyt siltä, että sinä kannat huolta sellaisesta asiasta, joka ei oikeastaan ole sinun vastuullasi. Piikomaan hinkuva aikuinen (niinhän?) miehesi kantaa itse vastuun siitä, jaksaako hän tehdä niitä kotitöitä huonoinakin päivinä. Voithan kertoa hänelle huolestasi, mutta et voi hänen puolestaan päättää, jaksaako hän vai ei.

        Sinä voisit suhtautua asiaan vähän leikkimielisemmin. Ja rientää sitten avuksi, jos/kun miespolo uupuu työtaakan alle. Ellei sitten asia tunnu sinusta jostain muusta syystä hankalalta tai epämiellyttävältä. Se onkin sitten ihan toinen tarina...


      • piikamies
        Kotipiian nainen kirjoitti:

        Minusta tuntuu nyt siltä, että sinä kannat huolta sellaisesta asiasta, joka ei oikeastaan ole sinun vastuullasi. Piikomaan hinkuva aikuinen (niinhän?) miehesi kantaa itse vastuun siitä, jaksaako hän tehdä niitä kotitöitä huonoinakin päivinä. Voithan kertoa hänelle huolestasi, mutta et voi hänen puolestaan päättää, jaksaako hän vai ei.

        Sinä voisit suhtautua asiaan vähän leikkimielisemmin. Ja rientää sitten avuksi, jos/kun miespolo uupuu työtaakan alle. Ellei sitten asia tunnu sinusta jostain muusta syystä hankalalta tai epämiellyttävältä. Se onkin sitten ihan toinen tarina...

        Itsellä kun on ollut jo pienestä pitäen halu olla eräänlaisena piikatyttönä mukavalle miehelle(tai miksei naisellekin, mutta enemmän miehiin päin olen), mutta tuntuu olevan todella vaikeaa löytää ketään oikeasti kiinnostunutta, moni kaipaa vain seksiä tai sitten on jopa varattuja, niin ajattelin kysyä olisiko sinulla mitään vinkkejä tuon asian suhteen kun olet kuitenkin kokenut ja tunnet varmasti "alan-ihmisiä" paljon? Anteeksi jos kysyin liian henkilökohtaisia.


      • Kotipiian nainen
        piikamies kirjoitti:

        Itsellä kun on ollut jo pienestä pitäen halu olla eräänlaisena piikatyttönä mukavalle miehelle(tai miksei naisellekin, mutta enemmän miehiin päin olen), mutta tuntuu olevan todella vaikeaa löytää ketään oikeasti kiinnostunutta, moni kaipaa vain seksiä tai sitten on jopa varattuja, niin ajattelin kysyä olisiko sinulla mitään vinkkejä tuon asian suhteen kun olet kuitenkin kokenut ja tunnet varmasti "alan-ihmisiä" paljon? Anteeksi jos kysyin liian henkilökohtaisia.

        Tarvitaan vain ripaus oikein hyvää onnea, jotta löydät sen oikean, ja jos oikein hyvin menee niin saatat löytää jopa rakkautta :)

        Sitäpaitsi en tunne muita piikoja kuin omani. Laatu korvaa määrän... Lykkyä tykö!


      • Kati,Helsinki
        Kotipiian nainen kirjoitti:

        Tarvitaan vain ripaus oikein hyvää onnea, jotta löydät sen oikean, ja jos oikein hyvin menee niin saatat löytää jopa rakkautta :)

        Sitäpaitsi en tunne muita piikoja kuin omani. Laatu korvaa määrän... Lykkyä tykö!

        Hei,en tunne ketään" alan "ihmisiä siksi olenkin tässä asiassa utelemassa kokemuksia ja huomioita.
        Itsekkään en tiedä asiasta paljonkaan,vain netistä luettuja pää asiassa fantasia tarinoita,tosi elämästä piian emäntänä en tiedä mitään.Vielä.
        Olen kumminkin aika kohtalon uskoinen,joten jos jatkat etsintää olen varma että löydät asiallisen herran.
        Onnea maailmaan


    • meillänäin

      Ei miehelle tarvi välttämättä mitään piian asua laittaa, meilläkin sen pitää pukeutua pelkkään söpöön essuun eikä muuta päälleen saa. Helpompi antaa piiskaa kun on pylly valmiiksi paljaana. Kolme vuotta ja vähän päälle kestänyt piikana joskus nurkuu mutta sitä saa mitä tilaa eli jos nurkuu niin piiska heiluu. aluksi olin kyllä epäröivä mutta pian huomasin pitäväni omasta osastani kun olen aina ollut kova menemään ja harrastamaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe