miten on, saako sen puhelimen omaksi 24kk jälkeen vaiko ei, vai riippuuko liittymästä ?
apua
5
715
Vastaukset
- Saunalahti_
Kyllä se sun oma on kokonaisuudessaan 24 kk kuluttua ja ilman minkäänlaista sitoumusta operaattoriisi. Itse asiassa kännykkä siirtyy sinulle heti sopimuksessa, mutta joudut 24 kk ajan toimimaan sopimuksen mukaisesti.
- poperador
se sinun on heti kun sen ostat.Vaikka siitä ei maksaisi kuin sen nimellisen euron niin puhelin on sinun.Vastuu puhelimesta siirtyy siis käyttäjälle. Kytkyllä sitoudut palveluun ja myös puhelimen maksamiseeen
- jajajajajajajajaj
24kk kuluattua (maksettuani) voin vaihtaa liittymän ja käyttää puhelinta jonka sain kytkypaketissaa?
- voit
jajajajajajajajaj kirjoitti:
24kk kuluattua (maksettuani) voin vaihtaa liittymän ja käyttää puhelinta jonka sain kytkypaketissaa?
kyllä voit
- jajajajajajajaja
voit kirjoitti:
kyllä voit
kiitos kaikille vastauksist oli apua :) ja liittymällä ei ole väliä? siis sillä että saako puhelimen omaksi vai ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703