Kaveri saa koneellaan näytöllä työpöydän tai pelin käännettyä ctrl alt nuolinäppäin vaikka ylösalaisin. Miksi minun koneella se ei toimi? Fyysisen näytön kääntäminen ei mulla onnistu....
Pivot-toiminto
5
4324
Vastaukset
- hoijakkaa
pivot-toiminnollahan saa käännettyä koko fyysistä näyttöä niin ettei alusta pyöri, mutta luulenpa että kaverisi näytönohjaimen spekseissä on määritelty pikanäppäin komentona ctrl-alt-nuolinäppäinyhdistelmä, mikä ohjelmallisesti kääntää kuvaa näytöllä.
toiminto on kätevä esim. silloin, jos kuvaa vaikka heijastetaan jollain tykillä, mikä on asetettu/porattu seinään/kattoon kyljelleen/ylösalaisin.- sama
eli miten voin tällaisen näppäinkomennon itselleni määrittää.... ?
Kiitti neuvosta sulle joka osaat.. - sama kans
sama kirjoitti:
eli miten voin tällaisen näppäinkomennon itselleni määrittää.... ?
Kiitti neuvosta sulle joka osaat..nyt pitäs tietää mitä näytönohjainta ja sen ajureita kukakin käyttää.. ihan niinkuin muutkin ohjelmat, eri näyttiksien ajuriohjelmissa (ajurien kanssa tulee) on erilaisia toimintoja.
ohjauspaneeli -> näyttö -> asetukset -> lisäasetukset..
sieltä ainakin mulla löytyy nöytönohjaimen "säätönurkka" (omalla välilehdellä vielä), missä näytön kuvan saa monellakin tapaa sekasin.
niin, ja tietenkin on mahis hakea netin katottomasta softa-avaruudesta ohjelma, millä voi näytön kuvaa pyöritellä. - sama kans kans kans
sama kans kirjoitti:
nyt pitäs tietää mitä näytönohjainta ja sen ajureita kukakin käyttää.. ihan niinkuin muutkin ohjelmat, eri näyttiksien ajuriohjelmissa (ajurien kanssa tulee) on erilaisia toimintoja.
ohjauspaneeli -> näyttö -> asetukset -> lisäasetukset..
sieltä ainakin mulla löytyy nöytönohjaimen "säätönurkka" (omalla välilehdellä vielä), missä näytön kuvan saa monellakin tapaa sekasin.
niin, ja tietenkin on mahis hakea netin katottomasta softa-avaruudesta ohjelma, millä voi näytön kuvaa pyöritellä.okej, taisin löytää netistä ton ohjelman, millä ctrl-alt-nuolinäppäimillä pyöritetään näytön kuvaa.
itelläni näyttää muuten olevan tossa oik. alakulmassa toi näyttiksen kuvake, jota klikkaamalla saan "rotation setting"-asetuksesta kuvan persiilleen, mutta toi ohjelma minkä (varta vasten) latasin netistä on freeware ohjelma nimeltään "iRotate".
annan urlin, jos tarjoot kaljat.
kiitos, tässä:
http://www.softpedia.com/progDownload/iRotate-Download-17093.html
- Dell 24 pivot
Hyva softa ja alkoi toimimaan 10 sec asennuksen jalkeen kysymysmerkit ja aakkoset katos mutta se ei ole maailmanloppu.. kai ne saa myohemmin takas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k253262Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148- 402147
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71867Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381319
- 1231208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2561183Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451135- 131089