Alan palkkataulukot näyttävät vähän sinne sun tänne, joten kysäisenpä täältä: jos kukaan täällä kävijöistä työskentelee sanomalehdessä toimitussihteerinä (jotkut lehdet näkyy käyttävän titteliä vuoropäällikkö), niin mitä saatte kk-liksaa lisät mukaan luettuna? Missä palkkaluokassa on peruspalkkanne? Kyselen koska liiton ja luottamusmiehen löpinät näyttävät olevan mitä sattuu. Oma peruspalkkani on 2910 euroa kk, lisien kera noin 3600 e/kk. Tuntuu kovin vähäiseltä, mutta onko se sitä?
Mitä palkkaa?
*toimitussihteeri*
3
1869
Vastaukset
- 5 000 euroa kuussa
mutta olenkin päätoimittajan sukulainen.
- näin minulla
Olen lehtemme toimittaja, toimitussihteeri, taittaja ja valokuvaaja. Ei ole ihan sanomalehti, vaan väliäkös sillä. Brutto: 2 600. Paljonko sinun pitäisi saada palkkaa?
- Palkka jotain
Palkka riippuu lehdestä, mutta toimitussihteeri on aika kova nimike lehtimaailmassa eli luulisin että liksa on lehdestä riippuen 2500 - 4500 euron välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181