arpien haalistuminen

tink-a-tink-a-too

itselläni on vaalealla iholla selkeästi näkyvä punainen ja pitkähkö arpi. pari milliä paksut osat ovat haalistuneet valkoiseksi mutta puoli senttiä paksut ovat punaisia (eivät kuitenkaan koholla). haalistuvatko paksummat kohdat ajan kanssa myös valkoisiksi? montako vuotta siinä suurinpiirtein menee? arpi on ollut minulla noin vuoden.

6

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivällisyyttä

max. pari vuotta..

• ei ihan noinkaan

Taitaa olla yksilöllistä, mulla arvet olleet viisi vuotta eikä haalistuneet TIPPAAKAAN. Voitte arvta ettei ole mukavaa.

• Juu uh
        ei ihan noinkaan kirjoitti:

Taitaa olla yksilöllistä, mulla arvet olleet viisi vuotta eikä haalistuneet TIPPAAKAAN. Voitte arvta ettei ole mukavaa.

Ittellänikin on polvessa kivan kokonen arpi, tuli 6 vuotiaana, pyörällä ajoin ojaan, jossa oli kiviä, arpi ei ole haalistunut, joten kysyin asiasta vanhemmiltani, he sanoivat että se jää siihen lopullisesti..
        Noh, elämä jatkuu kuitenki!

• haalistuu

itsellä kaksi arpea parinvuoden takaisesta työtapaturmasta ja toinen arvista haalistunut niin, ettei sitä pahemmin erota, ellei tiedä sen olevan siinä, kun taas toinen loistaa vielä ja kauaksi. Näkyvämpi arpi on myös leveämpi ja osa siitä jouduttu aukomaan / tikkaamaan kahdesti, joten tuskin siitä koskaan tuleekaan niin siistiä kuin toisesta.

Joten eroa voi olla myös yksilön arvilla...

• carmilla_84

mulla on käsivarressa useita arpia, joista vielä suurin osakin näkyy vielä jopa 6-7 v jälkeenkin osa punertavina osa valkoisina käsissä siis osa arvesta on punaisia ja osa valkoisia, suurin osa punaisia. ihoni on melkein samanlainen kun sinulla eli vaalea.

• dsf<sdf

Kasvoissa itselläni punainen yli 10 vuotta vanha arpi ei vaalene ei sitten mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe