Toinen reitti

maaliskuussa

Olen menossa maaliskuussa Wienin ja Kuala Lumpurin kautta Sydneyhin. Onko tässä reitissä jokin vika kun kaikki vain Lontoon reitistä kertovat?

8

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika reitissä

Se vika siinä on että loppuu maaliskuussa eli
      et välttämättä pääse enää takaisin.

• maaliskuussa

kun loma loppuu. Meno ja paluu liput on otettu Austrian Airlinesiltä netin kautta

• mitä kautta lentää

Lontoo, Wien, Frankfurt, Amsterdam... kaikkien kautta voi lentää tai suoraan Singaporeen. Itse en aio enää lentää Lontoon kautta vaan menen suoraan Singaporeen Helsingistä ja sieltä Sydneyyn.

• Jukka

Millä yhtiöllä aiot lentää suoraan Singaporeen Helsingistä? Finnair on lopettamassa Singaporen (Bangkokin kautta) vuoronsa.

• Ei sitten
        Jukka kirjoitti:

Millä yhtiöllä aiot lentää suoraan Singaporeen Helsingistä? Finnair on lopettamassa Singaporen (Bangkokin kautta) vuoronsa.

No sitten ei lennetä suoraan Singaporeen! Varmaan Frankfurtin kautta lennän seuraavaksi. Jos jollain on tiedossa reitti millä pääsisi kahdella lennolla Sydneyyn niin olisin siitä tiedosta kiitollinen!

• vaikka
        Ei sitten kirjoitti:

No sitten ei lennetä suoraan Singaporeen! Varmaan Frankfurtin kautta lennän seuraavaksi. Jos jollain on tiedossa reitti millä pääsisi kahdella lennolla Sydneyyn niin olisin siitä tiedosta kiitollinen!

Helsinki-Bangkok-Sydney.

• tässä malliksi
        vaikka kirjoitti:

Helsinki-Bangkok-Sydney.

Lähtö HEL 23:50 BKK 14:40
        Lähtö BKK 17:05 SYD 06:10

Lipun saat kirjoitettuna koko matkalle joko Finnairin tai Qantasin koodeille

Jos tämä ei kelpaa, niin Tokio tai Hong Kong on myös mahdollisia koneenvaihtopaikkoja.

• tiikeriyhtiöllä ausseihin
        tässä malliksi kirjoitti:

Lähtö HEL 23:50 BKK 14:40
        Lähtö BKK 17:05 SYD 06:10

Lipun saat kirjoitettuna koko matkalle joko Finnairin tai Qantasin koodeille

Jos tämä ei kelpaa, niin Tokio tai Hong Kong on myös mahdollisia koneenvaihtopaikkoja.

ei maksa mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe