viivakoodin lukija?

laskut helpommalla

Mistä löytyisi edullinen viivakoodin lukulaite, joka lukee laskut?
Olisiko kenelläkään omia kokemuksia ko vehkeen käytännöllisydestä?

15

13655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy...

      ...lähes jokaisesta tietokonetarvikkeita myyvästä liikkeestä:

      http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/3446

      >...omia kokemuksia ko vehkeen käytännöllisydestä?

      Kyllä on ja olen sitä mieltä että se on yksi parhaista lisälaitteista mitä tietokoneelle on olemassa. Esim. laskujen maksaminen käy todella nopeasti ja ennenkaikkea virheittä joita näppäinsyötöllä väkisinkin tulee.

      • .....

        Toki tuommonen on ihan kätevä laskujen maksuun, mutta 48€ on aikasta paljon, joudut maksamaan paljon laskuja jotta olet tuon takaisin saanut.

        Ja ei niitä virheitä pahemmin näppäimistöltä tule kunhan on huolellinen eikä hätäile.


      • äveriäs
        ..... kirjoitti:

        Toki tuommonen on ihan kätevä laskujen maksuun, mutta 48€ on aikasta paljon, joudut maksamaan paljon laskuja jotta olet tuon takaisin saanut.

        Ja ei niitä virheitä pahemmin näppäimistöltä tule kunhan on huolellinen eikä hätäile.

        mikähän puhallettava tietokone sulla on? kun sanot 48€ tietokoneen osaa kalliiksi, halpahan toi on


      • pomppas
        ..... kirjoitti:

        Toki tuommonen on ihan kätevä laskujen maksuun, mutta 48€ on aikasta paljon, joudut maksamaan paljon laskuja jotta olet tuon takaisin saanut.

        Ja ei niitä virheitä pahemmin näppäimistöltä tule kunhan on huolellinen eikä hätäile.

        >...48€ on aikasta paljon...

        Olet varmaan koululainen tai eläkeläinen joka ei laske omalle työlleen minkäänlaista hintaa.

        Itse yksityisyrittäjänä laskutan asiakkaaltakin enemmän kuin tuon summan tunnista joten kai jotakin on laskettava myös omiin hommiin käytetylle ajalle.

        Jos vältän YHDENKIN pankkiin asti menevän virheen niin laite on maksanut itsensä ja vaikka en tekisi yhtään virhettä niin pelkän naputteluun käytetyn ajan vähentymisen perusteella takaisinmaksuaika on korkeintaan viikkoja.


      • laskut helpommalla
        ..... kirjoitti:

        Toki tuommonen on ihan kätevä laskujen maksuun, mutta 48€ on aikasta paljon, joudut maksamaan paljon laskuja jotta olet tuon takaisin saanut.

        Ja ei niitä virheitä pahemmin näppäimistöltä tule kunhan on huolellinen eikä hätäile.

        Minun mielestä se ei ole kallis investointi ja helpottaa ja nopeuttaa laskujen maksua.
        Haluaisin kommentteja eri merkkisien laitteiden käyttökokemuksia.
        Kynä vai sellanen "kahvamallinen"?
        Joissain vehkeissä näkyy olevan viivakoodin pituudelle rajoitus 8cm...


      • .....
        äveriäs kirjoitti:

        mikähän puhallettava tietokone sulla on? kun sanot 48€ tietokoneen osaa kalliiksi, halpahan toi on

        "mikähän puhallettava tietokone sulla on? kun sanot 48€ tietokoneen osaa kalliiksi, halpahan toi on"

        Kallis kyl tuo mun mielestä on. Katsos kun tietokoneella on muuta käyttöä kuin pelkää laskunmaksua, tuolla kynällähän ei tee yhtikäs mitään muuta.


      • .....
        pomppas kirjoitti:

        >...48€ on aikasta paljon...

        Olet varmaan koululainen tai eläkeläinen joka ei laske omalle työlleen minkäänlaista hintaa.

        Itse yksityisyrittäjänä laskutan asiakkaaltakin enemmän kuin tuon summan tunnista joten kai jotakin on laskettava myös omiin hommiin käytetylle ajalle.

        Jos vältän YHDENKIN pankkiin asti menevän virheen niin laite on maksanut itsensä ja vaikka en tekisi yhtään virhettä niin pelkän naputteluun käytetyn ajan vähentymisen perusteella takaisinmaksuaika on korkeintaan viikkoja.

        Kuten sanoin kannattaa miettiä, yksityisyrittäjällä on toki enemmän laskuja kuin tavallisella kuluttajalla. Jos muutaman laskun kuukaudessa maksaa niin tuo kynä on todella kallis sen tuomaan hyötyyn nähden.

        Ja jos on huolellinen niin virheitä ei tule, sekä kun laskun maksaa niin kun laittaa tilinumeron viitteen niin pankki kertoo vastaanottajan nimen/yrityksen tällöin huomaa helpost onko virheit.


      • .....
        laskut helpommalla kirjoitti:

        Minun mielestä se ei ole kallis investointi ja helpottaa ja nopeuttaa laskujen maksua.
        Haluaisin kommentteja eri merkkisien laitteiden käyttökokemuksia.
        Kynä vai sellanen "kahvamallinen"?
        Joissain vehkeissä näkyy olevan viivakoodin pituudelle rajoitus 8cm...

        Kuten sanoin kannattaa miettiä. Ihme älämölöö tuostakin nous.

        Kynä paremp koska ei ole sidottu viivakoodin pituuteen. Sekä kun ostat niin katso että tukee Suomessa käytettyä standartia. Sillä monessa paikkaan myytävät kahvamalliset sitä ei tue eikä jotkut kynämallisetkaan, joten ovat lähinnä tarkoitettu kauppoihin jne... Sekä osta USB-porttiin menevä, sillä perinteinen näppäimistö-porttiin käyvä ei toimi useinkaan kunnol jos käytös USB-portissa oleva näppäimistö.


      • löytyy...
        laskut helpommalla kirjoitti:

        Minun mielestä se ei ole kallis investointi ja helpottaa ja nopeuttaa laskujen maksua.
        Haluaisin kommentteja eri merkkisien laitteiden käyttökokemuksia.
        Kynä vai sellanen "kahvamallinen"?
        Joissain vehkeissä näkyy olevan viivakoodin pituudelle rajoitus 8cm...

        ..sellainen kynämalli. Pienen harjoittelujakson jälkeen sen käyttäminen on tosi sutjakkaa. En ole kokeillut muita josko niiden käyttö olisi vielä helpompaa mutta epäilen.

        Eikä kannata miettiä hetkeäkään jos tarvetta on. Omani maksoi aikanaan vähän toista sataa €:a mutta se on silti varmaan yksi parhaimman suhteellisen tuoton antaneista "investoinneistani".


      • niin?
        ..... kirjoitti:

        "mikähän puhallettava tietokone sulla on? kun sanot 48€ tietokoneen osaa kalliiksi, halpahan toi on"

        Kallis kyl tuo mun mielestä on. Katsos kun tietokoneella on muuta käyttöä kuin pelkää laskunmaksua, tuolla kynällähän ei tee yhtikäs mitään muuta.

        >...kynällähän ei tee yhtikäs mitään muuta.

        Eihän sen käyttäminen ole mitenkään rajoitettu laskujen maksamiseen vaan se tuottaa lukemastaan leimasta merkkejä kuin ne tulisivat näppäimistöltä.

        Vain mielikuvituksen puute voi rajoittaa sen käyttöä muuhunkin. Voit esim kirjoittaa niin hankalan tunnussanan koneellesi että ikinä et muistaisi sitä ulkoa. Printtaat sen viivakoodifontilla tarralle ja luet kynällä niin aina onnistuu.

        Sitä tarraa ei vaan parane liimata näytön reunaan jos on vaaraa että joku muukin kokeilee konetta. :)


      • iiku
        löytyy... kirjoitti:

        ..sellainen kynämalli. Pienen harjoittelujakson jälkeen sen käyttäminen on tosi sutjakkaa. En ole kokeillut muita josko niiden käyttö olisi vielä helpompaa mutta epäilen.

        Eikä kannata miettiä hetkeäkään jos tarvetta on. Omani maksoi aikanaan vähän toista sataa €:a mutta se on silti varmaan yksi parhaimman suhteellisen tuoton antaneista "investoinneistani".

        ostin kanssa kynämallin ja kyllä on kätevä laite. mukana tuli paksu vihko täynnä erilaisia koodeja joilla saa muutettua jotain asetuksia mutta kun en niistä mitään tiedä niin voisko joku neuvoa niin ei jää pelkäksi laskunmaksulaitteeksi.laite on wd100


      • kehumista
        iiku kirjoitti:

        ostin kanssa kynämallin ja kyllä on kätevä laite. mukana tuli paksu vihko täynnä erilaisia koodeja joilla saa muutettua jotain asetuksia mutta kun en niistä mitään tiedä niin voisko joku neuvoa niin ei jää pelkäksi laskunmaksulaitteeksi.laite on wd100

        Moisista vehkeistä. Kahta kynämallista lukijaa olen koettanut saada toimimaan aivan ohjeiden mukaan, mutta kun ei toimi ei. Molemmat menivät takuuseen.


    • käytössä2
      • XrwY

        Taas sama onneton tumputtaja nostelee vanhoja viestiketjuja. Mene hoitoon.


    • MulliKULLI

      HUOM. Älykännyköhin löytyy viivakoodinlukijoita ilmaiseksi. Android market - Android play. Langqttomasti laskun maksaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe