startti pyöritää hyvin, mutta kone ie yskäisekään, ja sitten muutaman tunnin päästä voi lähteä taas ihan normaalisti eikä ajossa huomaa mitään. esiintyy sekä kylmänä että lämpöisenä..... tosi kiusallista,, vika valoja ei pala. olisko jollakin tietoja ,samoja vaivoja
APUA almera 1.5 -01 ei käynnisty
17
10046
Vastaukset
- assadasassad
äkkiä paalaamolle se ennenkuin tauti tarttuu naapurin mersuun
- helmipöllö 62
mistä arvasit että naapurissa on mese, siinä on ollut vaivoja jo pitemän ajan (olisko tämäkin tarttunut sieltä)
- Anonyymi
Tyhmä kommentti
- ehkäei
nissaneissa aika yleistä.. mutta ajonesto häikkä olisko mahdollinen.. ehkä avaimen sisältä siru kulunut/kolhaistu joten niiden koodaus uudelleen autto ainakin mua saamaan nissanin käynnistymään joka kerta. Hinta about 40e
- ehkäpäei
taisi joku virhe valo silloin palaa, mutta tosiaan samankuuloinen vika oli, eli välillä käynnistyi ihan kuin ei mitään ja toisinaan päätti olla käynnistymättä.
- kamelikassinen
Ajonesto, jos pyörittää hyvin. Jos ei ajonesto, niin virtalukon pohja.
- Nimetön
vai onko merkkiliikeen heiniä ?
- asdsadsasa
Nimetön kirjoitti:
vai onko merkkiliikeen heiniä ?
korjaamolle molle.. miksiköhän luulet että sitä kutsutaan ajonestoksi, taitaa olla ihan tarkoitettu että sille ei itse mitään pysty tekemään..
- seeeeeee
olisi "ajonestovika" silloin se ei starttaisi.vaihtaisin bensapumpunreleen maksaa hunajaa,melkein kympin!
- useimmat pyörittää
Estääkö NATS ajonesto starttauksen?
- ei natsi
Mulla almera -03 33t km. Useimmiten ok, mutta sattuu "maanantai"päiviä jolloin avainta kääntäessä kaikki hälyvalot keskellä syttyvät ja radio toimii, mutta ei tapahdu mitään. Saattaa auttaa jos remppaan ovien lukkoja ja ovia auki/kiinni. Voi startata kerran laiskasti ja taas aivan hiljaa. Ja sitten hurahtaa käynttiin jollakin seuraavista kerroista. HUOLLOSTA soitettiin äsken: sanottiin, että se on NATS. Laatikko vaihtoon 190e 110e. Autolla ajettu vasta 33t km! VOINKO VAATIA korjausta valmistusvian piikkiin?? Eihän tämä voi olla niin, että uusi auto sekoaa käsiin?
- Nimetön
pyörikö starttimoottori kun vika oli päällä vai eikö avaimesta käännettäessä tapahtunut mitään?
kyllähän tuo vika kuuluu valmistajan korvata ja sitä pitää J Ä M Ä K Ä S T I vaatia - ei natsi
Nimetön kirjoitti:
pyörikö starttimoottori kun vika oli päällä vai eikö avaimesta käännettäessä tapahtunut mitään?
kyllähän tuo vika kuuluu valmistajan korvata ja sitä pitää J Ä M Ä K Ä S T I vaatiaNiin kuin tuossa jo kirjoitin: kyllä se välillä laiskasti starttia pyöritti; sitten taas ei mitään. Ja kun odotti ja yritti uudestaan niin jollakin kertaa hurahti käyntiin.
Nyt on Natsi vaihdettu 190e 80e työtä. Katsotaan viikonloppu toimiiko. - osaan vain tankata auton
ei natsi kirjoitti:
Niin kuin tuossa jo kirjoitin: kyllä se välillä laiskasti starttia pyöritti; sitten taas ei mitään. Ja kun odotti ja yritti uudestaan niin jollakin kertaa hurahti käyntiin.
Nyt on Natsi vaihdettu 190e 80e työtä. Katsotaan viikonloppu toimiiko.vuisi sitten ostettu auto ja viime talvi meni niin, että sai aina piuhaan, jolloin ei ongelmaa, mutta heti parinkin asteen pakkasella sahuuttaa melkein akun tyhjäksi. jos hetken lämmität piuhassa, lähtee kuin palmun alta. yön oli -17 asteen pakkasessa niime talvena ja ei lisävirrallakaan luvannutkaan. piti hinata piuhan luo ja kohta kun oli lämminnyt, niin kuin palmun alta käyntiin.
voiko olla joku muu kuin nats tai virtalukon pohja, rakentavia ehdotuksia. korjaamolla katottu testerillä 2 kertaa eka kerralla oli joku nokka-akselin tunnistinvika siellä venttiilikopan pelkääjän puolen päässä on joku osa johon piuha menee liekö se ja voiko olla käyntiin lähdön kanssa kytköksissä.
toka kerralla testeri näytti abs vikaa etupyörässä ei liene sekään vaikuta käyntiin lähtöön.
merkkiliikkeeseen soitin ja sanoivat että he ei mahda varmuudella mitään ellei vika ole päällä. mitä viisaammat neuvoo mun tekemään paitsi en aio vaihtaa autoa pois. - 1,5.
osaan vain tankata auton kirjoitti:
vuisi sitten ostettu auto ja viime talvi meni niin, että sai aina piuhaan, jolloin ei ongelmaa, mutta heti parinkin asteen pakkasella sahuuttaa melkein akun tyhjäksi. jos hetken lämmität piuhassa, lähtee kuin palmun alta. yön oli -17 asteen pakkasessa niime talvena ja ei lisävirrallakaan luvannutkaan. piti hinata piuhan luo ja kohta kun oli lämminnyt, niin kuin palmun alta käyntiin.
voiko olla joku muu kuin nats tai virtalukon pohja, rakentavia ehdotuksia. korjaamolla katottu testerillä 2 kertaa eka kerralla oli joku nokka-akselin tunnistinvika siellä venttiilikopan pelkääjän puolen päässä on joku osa johon piuha menee liekö se ja voiko olla käyntiin lähdön kanssa kytköksissä.
toka kerralla testeri näytti abs vikaa etupyörässä ei liene sekään vaikuta käyntiin lähtöön.
merkkiliikkeeseen soitin ja sanoivat että he ei mahda varmuudella mitään ellei vika ole päällä. mitä viisaammat neuvoo mun tekemään paitsi en aio vaihtaa autoa pois.Meikäläisen Almera teki seuraavaa: Starttasin pienessä pakkasessa -5, ja auto lähti käyntiin, kävi 2 sekunttia ja sammui eikä enää lähtenyt käyntiin. Auto hinattiin Nissanin huoltoon missä auto saatiin käyntiin, en tiedä miten. No, kysyin laskua maksaessani mikä autossa oli vikana (mitään osia ei vaihdettu), johon vastattiin epämääräisesti ja epäselvästi. Käsitin asian kuitenkin niin että määrätyssä lämpötilassa jotku tunnistimet voivat mennä sekaisin ja luulevat että on paljon kylmempi kuin todellisuudessa on ja moottoriin syötetään liian paljon bensiiniä ja tulpat kastuvat. Auto on ollut minulla monta vuotta ja vain kerran tapahtunut näin. Tuota vikaa (ominaisuutta) ei myöskään voida korjata kun kaikki osat ovat ehjiä. Kerran auto sammu ajosta, ja silloin syynä oli tuo nokkaakselin asennontunnistin. Jossakin alhaalla on toinenkin tunnistin (kampiakseli), koskahan se menee?
- Anonyymi
1,5. kirjoitti:
Meikäläisen Almera teki seuraavaa: Starttasin pienessä pakkasessa -5, ja auto lähti käyntiin, kävi 2 sekunttia ja sammui eikä enää lähtenyt käyntiin. Auto hinattiin Nissanin huoltoon missä auto saatiin käyntiin, en tiedä miten. No, kysyin laskua maksaessani mikä autossa oli vikana (mitään osia ei vaihdettu), johon vastattiin epämääräisesti ja epäselvästi. Käsitin asian kuitenkin niin että määrätyssä lämpötilassa jotku tunnistimet voivat mennä sekaisin ja luulevat että on paljon kylmempi kuin todellisuudessa on ja moottoriin syötetään liian paljon bensiiniä ja tulpat kastuvat. Auto on ollut minulla monta vuotta ja vain kerran tapahtunut näin. Tuota vikaa (ominaisuutta) ei myöskään voida korjata kun kaikki osat ovat ehjiä. Kerran auto sammu ajosta, ja silloin syynä oli tuo nokkaakselin asennontunnistin. Jossakin alhaalla on toinenkin tunnistin (kampiakseli), koskahan se menee?
Saitko Nissanin käyntiin? Oliko vika jossain anturissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko Nissanin käyntiin? Oliko vika jossain anturissa?
Hehehehehehehe. Reilu 10 v vanha ketju. Mitäs luulet nissanille käyneen??? Kuusakoski kutsunut jo aikaa sitten ja auto paalissa. Hihihihihihhihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892