siis en edes tiennyt että entinen ystäväni ketä en ole nähnyt tietyistä syistä vuosiin on menossa naimisiin. hän on ilmeisesti ilmoittanut kaasolle että minä olen polttariporukassa koska olen alkanut saamaan maileja tuntemattomilta tyypeiltä joissa ollaan jo jaettu polttaritehtävät ja kustannukset, minulle myös. ei kiinnosta yhtään ja pännii ihan suunnattomasti. en edes tiedä hääpäivää! en ymmärrä - oletetaan vaan että apua ja rahaa tulee kun tarvitaan. pitäiskö nyt ihan avata suunsa ja ilmoittaa ettei homma toimi? ;D en haluaisi kumminkaan aiheuttaa pahaa mieltä. onko jollain muulla käynnyt vastaavasti - miten hoiditte homman?!?! pieni purkaus.... ;/
polttarit ärsyttää
4
2072
Vastaukset
- jos olisin
Sinuna en reagoisi mitenkään. Jos sitten alkaa tulla enemmän maileja noilta mainitsemiltasi tuntemattomilta tyypeiltä, lähettäisin vastaukseksi, että EVVK. Tai sitten ei.
Tosin tuo EVVK on kuulemma jo out. Nykyään pitää vastata KVG (katso vittu googlella). - piiras
Voi olla, ettei sinua ole kutsuttu edes häihin, mutta polttareihin kyllä. Jotkut morsiamet toimivat näin muka siinä ajatuksessa, että on niin ihanaa viettää päivä kaikkien ystävien kanssa. (mutta mietitäänpä kuka maksaa mitkäkin juhlat..) Sinuna vain laittaisin, että olet pahoillasi, muttet pääse paikalle. Ei siinä sen enempiä tarvitse selitellä, kun ette kerran ole tekemisissäkään ole olleet vuosiin.
- Allo
Sa olet allottava. Ei siina nyt kamalan paljon puuhaa ole. Mietipas sita parasmies raukkaa jonka pitaisi yksin kaikki jarjestella.
- Kaaso
Me saatiin morsiammelta lista ihmisistä, jotka hän haluaisi polttareihinsa. Olemmekin liittäneet heidät myös mukaan polttareita koskeviin meileihin ja ne jotka eivät jostain syystä pääse osallistumaan, ovat saaneet mahdollisuuden kieltäytyä, jätimme tällöin heidät pois listalta, emmekä myöskään TIETENKÄÄN velvoita heitä maksamaan polttareista. Kyllä kieltäytyä saa, jos ei kiinnosta, eikä silloin kustannuksiinkaan tarvi osallistua, outoa, jos sellaisesta joku pahasti loukkaantuu.
Ja hääkutsuhan voi tulla vasta myöhemminkin, me ainakin oltiin jo pitkällä suunnitteluissa, kun kutsu vasta kilahti ihmisten laatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882