HEI!
Olen 10-vuotias eläinrakas tyttö Turusta, ja olen kiinnostunut eläintenhoidosta. Haluaisin mielelläni viettää osan kesälomastani jollakin leirillä, jossa olisi paljon eläintenhoitoa; poneja , kaneja, lampaita ym. Olisi myös mukavaa jos leirillä saisi ratsastaa.
Olisiko jollakin tietoa tämäntapaisista leireistä tai vaikka maatilamatkailusta, jossa olisi paljon kotieläimiä?
Vastauksianne odottaen,
Kaisa.
kesäleirit
5
594
Vastaukset
- Naakkis
4-H liitosta esitteitä, olen itse ollut pariin kertaan maatilalomalla 4-H liiton kautta ja molemmilla kerroilla sain uusia ystäviä sekä todella mukavan loman :) Puhelinluettelosta löytyi muistaakseni kohdasta Suomen 4-H liitto. Esitteet on ilmaisia.
- MAUKOLA
MAUKOLAN TILAN ELÄINLEIRIT TERVOSSA, 040-5763123
- Naapuri
Asun maalla, Merikarvialla. Asun Hirvikosken tilalla, meillä on maatilamatkailua,
muttei leirejä.
Sen sijaan kaverillani on myös maatila Koivuniemen herra.
Siellä on monia eläinlajeja, myös esim. lampaita, kanoja, 1 heppa, 2 ponia,
lehmä, sikoja....... Siellä voi myös ratsastaa. Katso netistä:
www.koivuniemenherra.fi tai hakusanalla.
ONNEA! - odotava
moi mä haluasin semmoselle leirille oisko lähi alueella jotan semmosta asun vantaalla
- Lypsetty on
Tää löydettiin täältä http://tarjousnet.fi/lajittelu.php?task=2 ja nyt mennään pääsiäistä viettään sekä ehkä kesällä varmaan uusiksi. Isäntä viihtyy laavulla makkaroiden kera ja muutenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189