Minäkin haluaisin näihin kysymyksiin vastauksen, pitäisi pian itsellänikin syntyä?
http://www.kookas.fi/forum/thread/9572
Undulaatit
2
197
Vastaukset
- Undulaatti vain
Undulaattihan ei itse sitä pesää oikeastaan tee.
Pönttö riittää, pehmusteitakaan kaikki eivät hyväksy.
Purua voi laittaa vähän, mutta meillä on aina ollut tuloksena pöntön "siivous". Purut nurkkaan tai reiästä ulos.
Ihan pelkkä pönttö riittää.
Hintaa undulaateilla on eläinkaupassa yleensä 30-50€, riippuen eläinkaupasta ja linnun väristä.
Tavallinen vihreä on halvin.
Kasvattajalla minusta sopiva hinta undulaatinpoikaselle on sellaiset 20- 30e.
Itse olen pitänyt aina (väristä riippumatta) hintana 25 € lintu, tai 40€ pari.- Undulaatti vain
Kaikki parit eivät puruja hyväksy, jotkut niin tekevät. Purua kannattaa aina antaa kokeeksi.
Meillä undulaatit hyväksyvät purut sen jälkeen, kun poikaset ovat kuoriutuneet.
Puruja kannattaakin siinä vaiheessa laittaa, sillä poikasilla on silloin mukavammat oltavat, ja pöntön siivous on helpompaa. Kakat ja muu lika imeytyy puruihin, jotka vaihdetaan tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974