HOX HOX!!! Onko kellään mitään tietoa, onko Joensuussa tai sen lähialueilla mahdollista saada ennustusta selvännäkijältä?? Morsian on koko ikänsä halunnut käydä ennustajalla (ei siis mitään puhelinennustuksia!!) ja nyt ajattelimme sen kuukauden päästä polttareissa toteuttaa... Laittakaa ihmeessä infoa jos vaan joku tietää!
ennustusta polttareihin Joensuussa??
4
701
Vastaukset
- toinen kaaso
No Karjalaisen rivi-ilmoituspalstallahan noita ennustajia on, mut taitavat olla puhelinennustuksia kaikki. Aika hyvä idis muuten! Mielenkiinnosta kyselen, että mitä toimintaa ootte kehitelly morsiamen pään menoksi? Mulla sutii niin tyhjää tuolla aivokopassa, tuntuu ettei Joensuussa ole paljon mitään tekemistä. Hohtokeilailua, cartingia tietty, mut jotain repäsevää. :/
- kaaso pulassa
Mulla on vielä ihan sama tilanne, et paljoo mitään kivoja ideoita ei oo tullu mieleen, tuo ennustus oli se mistä ajattelin aloittaa mut vesiperän se uhkaavasti näyttää vetävän. Jotain repäsevää pitäis keksii mut mullekin tuli vaan heti ekaksi mieleen joku keilailu, seinäkiipeily, karting jne. Että ei muuta ku mietintämyssyä syvemmälle päähän.. pakko olis jotain extrakivaa kehitellä =)
- toinen kaaso
kaaso pulassa kirjoitti:
Mulla on vielä ihan sama tilanne, et paljoo mitään kivoja ideoita ei oo tullu mieleen, tuo ennustus oli se mistä ajattelin aloittaa mut vesiperän se uhkaavasti näyttää vetävän. Jotain repäsevää pitäis keksii mut mullekin tuli vaan heti ekaksi mieleen joku keilailu, seinäkiipeily, karting jne. Että ei muuta ku mietintämyssyä syvemmälle päähän.. pakko olis jotain extrakivaa kehitellä =)
Mulle tuli mieleen, että jos lykkäis morsmaikun melomaan.. Mut mistäpä vuokraat kanootin? Ja mielellään, jos sais opastuksen kanssa. Joensuun kauhojien sivuilla kävin, mut eivät vuokraa...
- Joensuun seudulla
toinen kaaso kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että jos lykkäis morsmaikun melomaan.. Mut mistäpä vuokraat kanootin? Ja mielellään, jos sais opastuksen kanssa. Joensuun kauhojien sivuilla kävin, mut eivät vuokraa...
Heips!
Jos on joensuun seudulla tarkotus päästä melomaan, ottakaapa yhteyttä Pohjois-Karjalan Opistolle Niittylahteen, sieltä Jarkko Timoskaisen numero. Siellä toimii mm. seikkailu- ja eräopaskoulutus ja jos ei ole kanootit opiskelijoitten käytössä, niitä saa tietääkseni vuokrattua! Kannattaa kysäistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569