HOX HOX!!! Onko kellään mitään tietoa, onko Joensuussa tai sen lähialueilla mahdollista saada ennustusta selvännäkijältä?? Morsian on koko ikänsä halunnut käydä ennustajalla (ei siis mitään puhelinennustuksia!!) ja nyt ajattelimme sen kuukauden päästä polttareissa toteuttaa... Laittakaa ihmeessä infoa jos vaan joku tietää!
ennustusta polttareihin Joensuussa??
4
713
Vastaukset
- toinen kaaso
No Karjalaisen rivi-ilmoituspalstallahan noita ennustajia on, mut taitavat olla puhelinennustuksia kaikki. Aika hyvä idis muuten! Mielenkiinnosta kyselen, että mitä toimintaa ootte kehitelly morsiamen pään menoksi? Mulla sutii niin tyhjää tuolla aivokopassa, tuntuu ettei Joensuussa ole paljon mitään tekemistä. Hohtokeilailua, cartingia tietty, mut jotain repäsevää. :/
- kaaso pulassa
Mulla on vielä ihan sama tilanne, et paljoo mitään kivoja ideoita ei oo tullu mieleen, tuo ennustus oli se mistä ajattelin aloittaa mut vesiperän se uhkaavasti näyttää vetävän. Jotain repäsevää pitäis keksii mut mullekin tuli vaan heti ekaksi mieleen joku keilailu, seinäkiipeily, karting jne. Että ei muuta ku mietintämyssyä syvemmälle päähän.. pakko olis jotain extrakivaa kehitellä =)
- toinen kaaso
kaaso pulassa kirjoitti:
Mulla on vielä ihan sama tilanne, et paljoo mitään kivoja ideoita ei oo tullu mieleen, tuo ennustus oli se mistä ajattelin aloittaa mut vesiperän se uhkaavasti näyttää vetävän. Jotain repäsevää pitäis keksii mut mullekin tuli vaan heti ekaksi mieleen joku keilailu, seinäkiipeily, karting jne. Että ei muuta ku mietintämyssyä syvemmälle päähän.. pakko olis jotain extrakivaa kehitellä =)
Mulle tuli mieleen, että jos lykkäis morsmaikun melomaan.. Mut mistäpä vuokraat kanootin? Ja mielellään, jos sais opastuksen kanssa. Joensuun kauhojien sivuilla kävin, mut eivät vuokraa...
- Joensuun seudulla
toinen kaaso kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että jos lykkäis morsmaikun melomaan.. Mut mistäpä vuokraat kanootin? Ja mielellään, jos sais opastuksen kanssa. Joensuun kauhojien sivuilla kävin, mut eivät vuokraa...
Heips!
Jos on joensuun seudulla tarkotus päästä melomaan, ottakaapa yhteyttä Pohjois-Karjalan Opistolle Niittylahteen, sieltä Jarkko Timoskaisen numero. Siellä toimii mm. seikkailu- ja eräopaskoulutus ja jos ei ole kanootit opiskelijoitten käytössä, niitä saa tietääkseni vuokrattua! Kannattaa kysäistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043