Menossa Caracasiin ja sieltä tarkoitus suunnata eteenpäin Venezuelaan:
- TOP 5 nähtävää/koettavaa asiaa Venezuelassa? (siedettävän välimatkan & rahasumman päässä Caracasista)?
- Lentohinnat Caracasista, esim. Angel Falls & saaret? Vai onnistuuko Angel Falls nähdä bussilla matkustaen?
Kiitos :)
Eteenpäin Caracasista?
3
663
Vastaukset
- VenGuia
1. Los Roques
2. Gran Sabana
3. Los Llanos
4. Merida
5. Mochima, Choroni
Bussilla ei pääse Angel Fallsille, koneella tai järjettömän ajomatkan jälkeen nelivedolla. Halpaa hintaa et löydä ja aikain on rahaa. Kannattaa otta pakettina lennot ja asuminen ainakin pikkusaarille. Los Roques on n. 200usd lennot ja satasen yö. Jos vaihdat mustassa pörssissä niin puolet siitä. Turisteille omat hinnat.
Caracasissa 360 degrees on uusi makee baari, muuten Caracas kannattaa jättää väliin, jollet tunne paikallisia, pääset hengestäsi. Itselläni on siellä asunto ja viettänyt paljon aikaa yli kymmenen vuoden aikana.
Onnea reissuun!- venezuelaan
Kiitokset näistä. Varoituksia olen kuullut jo paljon, mutta jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu, missä tahansa.
Jos pystyt niin suosittele Caracasista aluetta johon kannattaisi majoittua (majoitus hintatasoa hostelli tai vastaava). - VenGuia
venezuelaan kirjoitti:
Kiitokset näistä. Varoituksia olen kuullut jo paljon, mutta jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu, missä tahansa.
Jos pystyt niin suosittele Caracasista aluetta johon kannattaisi majoittua (majoitus hintatasoa hostelli tai vastaava).En tiedä budjettiasi enkä tunne matkailumajoja, en edes suosittele. Yksi järkevän hintainen hotelli on Shelter Suites suoraan Sambil kauppakeskusken pääsisäänkäyntiä vastapäätä. Alue on ihan yes ja keskellä kaikkea jos niin nyt voi Caracasista sanoa. Metron pysäkki kulman takana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992