Mitähän olen vahingossa tehnyt, kun nyt kaikki saapuvat postit tulevat sekä "saapuneisiin", että "lukematon posti" nimikkeiden alle. Aikaisemmin vain saapuneisiin. En ole löytänyt kohtaa, jossa sen saisi niistä lukemattomista pois. Jotain on vahingossa tapahtunut. Osaako kukaan neuvoa?
Microsoft Outlook
1
377
Vastaukset
- riepu
Minulla on käytössäni myös Microsoft Outlook -sähköpostiohjelma.
Minulle tulee myös kaikki sähköposti sekä lukemattomiin sekä saapuneisiin.
Ne on lukemattomissa niin kauan kun ne avaa, eli on määritelty luetuksi. sitten ne on vain saapuneissa.
Eihän tuosta nyt haittaakaan ole, milteipä päinvastoin. näkeepähän heti kaikki uudet sähköpostit, mitkä ovat avaamatta eli lukematta.
Hakukansioiden avulla sähköpostiviestit ja muut Microsoft Outlook -kohteet voidaan kerätä kansioon hakuehtojen perusteella. Voit esimerkiksi haluta nähdä kaikki viestit, joita et vielä ole lukenut. Viestejä voidaan tarkastella hakukansioista, mutta viestejä ei ole tallennettu näihin kansioihin. Hakukansiot ovat näennäiskansioita, jotka sisältävät sellaisten viestien näkymiä, jotka voivat sijaita Saapuneet-kansiossa ja muissa luomissasi kansioissa.
"Siirtymisruudun (siirtymisruutu: Outlook-ikkunan vasemmassa reunassa oleva sarake, joka sisältää esimerkiksi pikakuvake- ja postiruudun sekä ruutuihin sisältyvät pikakuvakkeet. Kansiossa olevat kohteet saadaan näkyviin napsauttamalla kansiota.) Kaikki postikansiot -kohdassa on kolme oletushakukansiota— Merkitty seurattavaksi, Suurikokoinen posti ja Lukematon posti. Kaikki seurattavaksi merkityt sähköpostiviestit näkyvät Merkitty seurattavaksi -hakukansiossa. Yli sataa kilotavua (kt) suuremmat sähköpostiviestit näkyvät Suurikokoinen posti -hakukansiossa. Kaikki lukemattomat sähköpostiviestit näkyvät Lukemattomat viestit -hakukansiossa. "
Hyvää tietoa saapuneiden postien käsittelystä ja eri kansioista Microsoftin Ohje-valikosta. Kirjoita hakutekstiksi "lukematon posti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423