ni voiko mopon tarrat tankista hinkata hiakkapeperilla pois. ja sitten kuumailmapuhaltimella maalit pois?
mutta tämä minun kysymys oikeastaan oli että miten tarrat muoviosista pois kun jos kuumailma puhaltimella ottais ni eikö rupea sulamaa?
vai miten itse olette ottaneet pois?
mopon tarrat??!
12
8089
Vastaukset
- zcvn
eiköhän jollaki liuottimella lähe..
- pihavaris'
Olen käyttänyt tarranpoistoon ja jälkien poistamiseen polttoaineen jäänestoa. Sitä myydään Start-nimellä nykyisin.
- heruuks?
pihavaris' kirjoitti:
Olen käyttänyt tarranpoistoon ja jälkien poistamiseen polttoaineen jäänestoa. Sitä myydään Start-nimellä nykyisin.
ni pitääkö esim kun tankista ottaa pois niin kuivattaa ensin bensat pois? millä sitä laitetaan ja onko kovin kallista?
- sherlock
Lämmitä tarraa hiukan esim. hiustenkuivaajalla (ei tarroja tarvitse sulattaa!) sitä mukaan kun vedät pois, niin liimatahroja ei jää niin paljoa. Liimatahrat kannattaa poistaa miedoilla pesuaineilla.
En kehottaisi hiekkapaperilla noita tarroja hinkkaamaan, jollet sitten halua naarmuisia katteita... Kuulosti aika pelottavalta koko idea. Vai mihin nyt pyrit, kun tuolla viestissäsi luki vielä, että "kuumailmapuhaltimella maalit pois"? :E Kuumailmapuhallin nyt on vihoviimeinen konsti saada maalit pois, siihen tarkotukseen on muut tökötit.- heruuks?
niin mutta ne tarrat näyttää että olisi tosi tiukassa, kun olen yrittänyt ottaa sormella ihan niin ei ole auttanut yhtää! ihan kuin siinä olisi joku pinnoite maalin ja tarrojen päällä??
- sherlock
heruuks? kirjoitti:
niin mutta ne tarrat näyttää että olisi tosi tiukassa, kun olen yrittänyt ottaa sormella ihan niin ei ole auttanut yhtää! ihan kuin siinä olisi joku pinnoite maalin ja tarrojen päällä??
Jos on tehtaalla vedetty lakat siihen tarran päälle, niin ei se siitä sitten lähdekään. Useimmiten esim. uusien enduromopojen tarrojen päällä ei oo lakkaa, mut esimerkiksi isommissa pyörissä usein on. Vähän tapauskohtaista tämäkin...
Jos nyt välttämättä haluat lakan alta tarrat pois niin ei sulla ole muuta vaihtoehtoa ku hioa lakat ja tarrat pois. Tän jälkeen kyllä sulla on edessäs uudelleen maalaus, jollet naarmuista mopoa halua... Kannattaa miettiä, onko se tarrojen poisrepiminen niin tärkeetä. - zxcv<
sherlock kirjoitti:
Jos on tehtaalla vedetty lakat siihen tarran päälle, niin ei se siitä sitten lähdekään. Useimmiten esim. uusien enduromopojen tarrojen päällä ei oo lakkaa, mut esimerkiksi isommissa pyörissä usein on. Vähän tapauskohtaista tämäkin...
Jos nyt välttämättä haluat lakan alta tarrat pois niin ei sulla ole muuta vaihtoehtoa ku hioa lakat ja tarrat pois. Tän jälkeen kyllä sulla on edessäs uudelleen maalaus, jollet naarmuista mopoa halua... Kannattaa miettiä, onko se tarrojen poisrepiminen niin tärkeetä.voithan sä ottaa sen tarran reunan puukolla auki ja siitä pikkuhiljaa jatkaa sormin ja lämpöpuhaltimen kans..
- IMENMUNAANAMNAMNAMNA
Mä tiedän miten ne saa laitat bensaa niihi tarroihi sitte sytytät ja laitat bensatankkiin tulitikun nii sitte ne lähtee ja siin samal sä kuolet
- Kyyny96
Ite olen kuumailmapuhaltimella vähän lämmittänyt tarraa ja sitten veitsellä/repimällä saannut tarrat siististi pois. ;)
- Apua !
Voiko joku kertoa onko mopon tarrasarja helppo laittaa ja onko katteiden ottaminen pois helppoa ? miten tämä tarrasarjan laitto tehdään ?
- kokemusta22
Katso YouTubea, sieltä löydät
- Anonyymi
Ei kukaa sattuis tietää mist sais hyvä tarrasarja ch racingii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831