Paras rintapumppu??

Minä vaan..

Pumppua olisin hankkimassa ja haluaisin kuulla niistä mielipiteitä.
Esikon kanssa oli käytössä Ainun perus pumppu ja se oli surkea. Nyt olen miettinyt Aventin pumppua...

5

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juolumami

itsellä on Emman rintapumppu ja se on ollut ihan hyvä! Se käsikäyttöinen ja halpa. Mulla on se ollut nyt 2kk ja melkein joka päivä olen käytäny

• oli käytössä

emman pumppu vajaan viikon. Sitten siitä katkes se metallinen nivel. On kuulemma ollut sama vika monilla muillakin. Sitten ostin Ainun käsikäyttöisen ja oon ollut tyytyväinen...

• lokaäiti

siis aventin käsi sekä sähköpumppu.hirmun kallis paketti enkä hyödy siitä.ei vaan lähde maito tulee.(ei ole maitomäärästä kii-kun muuten lypsyllä lähtee)muutaman mamman kans juttelin,useilla on samaa juttu.paras mulla on ollut chele marmetin lypsytekniikka,katso netistä: http://www.lactationinstitute.org/MANUALEX.html
      :)toivottavasti auttaa

• sdgs
    • toimiiiii

Mulla on ollut Ainu sähköpumppu käytössä puolisen vuotta ja tosi tyytyväinen oon ollut. Toimii sekä pattereilla että verkkovirralla ja ainakin prisma ja sittari myyvät, jotkut apteekitkin kai? Ite kauhistelin hintaa (maksoin 79e), mutta meillä kävi niin että olen joutunut pääasiassa pumppaamaan maidon lapselle, niin pumppu on ollut kyllä hintansa väärti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      61
      3590
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2394
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      2044
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      378
      1758
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      81
      1392
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      68
      1366
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      71
      1211
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1090
    9. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      1054
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1025
    Aihe