Pumppua olisin hankkimassa ja haluaisin kuulla niistä mielipiteitä.
Esikon kanssa oli käytössä Ainun perus pumppu ja se oli surkea. Nyt olen miettinyt Aventin pumppua...
Paras rintapumppu??
5
2633
Vastaukset
- juolumami
itsellä on Emman rintapumppu ja se on ollut ihan hyvä! Se käsikäyttöinen ja halpa. Mulla on se ollut nyt 2kk ja melkein joka päivä olen käytäny
- oli käytössä
emman pumppu vajaan viikon. Sitten siitä katkes se metallinen nivel. On kuulemma ollut sama vika monilla muillakin. Sitten ostin Ainun käsikäyttöisen ja oon ollut tyytyväinen...
- lokaäiti
siis aventin käsi sekä sähköpumppu.hirmun kallis paketti enkä hyödy siitä.ei vaan lähde maito tulee.(ei ole maitomäärästä kii-kun muuten lypsyllä lähtee)muutaman mamman kans juttelin,useilla on samaa juttu.paras mulla on ollut chele marmetin lypsytekniikka,katso netistä: http://www.lactationinstitute.org/MANUALEX.html
:)toivottavasti auttaa - sdgs
http://cat.teho.net/software/vaunuaitta/e-site/index.php3?group=00000368&mag_nr=1
mulla on tuollainen avent isis ja on hyvä! - toimiiiii
Mulla on ollut Ainu sähköpumppu käytössä puolisen vuotta ja tosi tyytyväinen oon ollut. Toimii sekä pattereilla että verkkovirralla ja ainakin prisma ja sittari myyvät, jotkut apteekitkin kai? Ite kauhistelin hintaa (maksoin 79e), mutta meillä kävi niin että olen joutunut pääasiassa pumppaamaan maidon lapselle, niin pumppu on ollut kyllä hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613590Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492394Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612044Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3781758- 811392
- 681366
- 711211
- 681090
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211054- 281025