Hei..
olen 11v. Ja minulla on isosisko joka on ihan hullu.. hän varastaa, tupakoi, rikkoo tavaroita, huutaa, kiroilee, tekee 100 euron laskuja...ym..
Hänellä on joku "poikaystävä" joka asuu toisessapäässä Suomea ja hänelle siskoni soittelee.
Siskoni vittuilee vanhemmille ja tekee kaikkea mahdollista pahaa, äiti on jo vienyt häneltä nettivuoron, rahat, kännykän...ym. Siskoni ei lopeta, emme kyllä haluasi häntä laitokseen, mutta äitini saa hänestä migreeniä ja kohta ehkä tappaa itsensä. Siskoni myös karkaa kotoa ja menee kaverille yöksi tai kauppakeskukseen, olemme joutuneet jo soittamaan poliisiille. Siskoni sotkee hänen huoneensa ja repii laskut.
Siis kertoisitteko mitä voisi tehdä.. KIITOS!
Siskoni on hullu! Auttakaa
10
3708
Vastaukset
- tota joo
Semmosii ne nuoret on. Eikä sille mitää voi tehä. Odottappa pari vuotta ni itekki oot melkein samanlainen. Sen verran nuori ku viel oot.. -.-'
- Miee
Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?
Kiitti - Miee
Miee kirjoitti:
Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?
KiittiEi sil kyl ADD voi olla kun ADHD..;D Me käyää terapias ja jos ei rauhotu nii sitte se menee perhe- tai nuorisokotii..;(
- sok
et sä oo mitään 11.näkee läpi tekstistä.
- mievaa..
Minkä ikäinen sitten olen sinun mielestä jos en ole 11v.?
- Välittömästi
Se on tollasten teinityttöjen paikka nuorisokodissa ei ole muuta vaihtoehtoa!!!
- JepJep...
Hei, nyt meet nuortennettiin, soitat sinne nuorisolinjalle tai MLL, kun jos meno on sellaista niin siihen on aiheita. Ja jos huumeiden puolelle menee, niin poliisille! Vain omaksi parhaakseen!
- blaskjar
omg : D
- _____
Itellä ei oo kyll kokemusta tollasesta siskosta, mut mä luulen et siskos kerjää vaan huomiota..
En kyll ite keksi mitään muuta ku se laitos..
Sorry :( Kyllähän tossa pientä ad hd tä vois olla. Jos on noin ns yli häiriintynyt suomessahan ad hd hen on lääkettäkin joten lääkäriin kannattaisi siskosi hakeutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa575114Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543562Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2833446Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362883Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2982666Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2911899En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431829Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321432- 1201185