Siskoni on hullu! Auttakaa

Miee

Hei..

olen 11v. Ja minulla on isosisko joka on ihan hullu.. hän varastaa, tupakoi, rikkoo tavaroita, huutaa, kiroilee, tekee 100 euron laskuja...ym..

Hänellä on joku "poikaystävä" joka asuu toisessapäässä Suomea ja hänelle siskoni soittelee.
Siskoni vittuilee vanhemmille ja tekee kaikkea mahdollista pahaa, äiti on jo vienyt häneltä nettivuoron, rahat, kännykän...ym. Siskoni ei lopeta, emme kyllä haluasi häntä laitokseen, mutta äitini saa hänestä migreeniä ja kohta ehkä tappaa itsensä. Siskoni myös karkaa kotoa ja menee kaverille yöksi tai kauppakeskukseen, olemme joutuneet jo soittamaan poliisiille. Siskoni sotkee hänen huoneensa ja repii laskut.

Siis kertoisitteko mitä voisi tehdä.. KIITOS!

10

3660

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota joo

Semmosii ne nuoret on. Eikä sille mitää voi tehä. Odottappa pari vuotta ni itekki oot melkein samanlainen. Sen verran nuori ku viel oot.. -.-'

• Miee

Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?

Kiitti

• Miee
        Miee kirjoitti:

Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?

Kiitti

Ei sil kyl ADD voi olla kun ADHD..;D Me käyää terapias ja jos ei rauhotu nii sitte se menee perhe- tai nuorisokotii..;(

• sok

et sä oo mitään 11.näkee läpi tekstistä.

• mievaa..

Minkä ikäinen sitten olen sinun mielestä jos en ole 11v.?

• Välittömästi

Se on tollasten teinityttöjen paikka nuorisokodissa ei ole muuta vaihtoehtoa!!!

• JepJep...

Hei, nyt meet nuortennettiin, soitat sinne nuorisolinjalle tai MLL, kun jos meno on sellaista niin siihen on aiheita. Ja jos huumeiden puolelle menee, niin poliisille! Vain omaksi parhaakseen!

• blaskjar

omg : D

• _____

Itellä ei oo kyll kokemusta tollasesta siskosta, mut mä luulen et siskos kerjää vaan huomiota..

En kyll ite keksi mitään muuta ku se laitos..

Sorry :(

• Kyllähän tossa pientä ad hd tä vois olla. Jos on noin ns yli häiriintynyt suomessahan ad hd hen on lääkettäkin joten lääkäriin kannattaisi siskosi hakeutua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe