Hei..
olen 11v. Ja minulla on isosisko joka on ihan hullu.. hän varastaa, tupakoi, rikkoo tavaroita, huutaa, kiroilee, tekee 100 euron laskuja...ym..
Hänellä on joku "poikaystävä" joka asuu toisessapäässä Suomea ja hänelle siskoni soittelee.
Siskoni vittuilee vanhemmille ja tekee kaikkea mahdollista pahaa, äiti on jo vienyt häneltä nettivuoron, rahat, kännykän...ym. Siskoni ei lopeta, emme kyllä haluasi häntä laitokseen, mutta äitini saa hänestä migreeniä ja kohta ehkä tappaa itsensä. Siskoni myös karkaa kotoa ja menee kaverille yöksi tai kauppakeskukseen, olemme joutuneet jo soittamaan poliisiille. Siskoni sotkee hänen huoneensa ja repii laskut.
Siis kertoisitteko mitä voisi tehdä.. KIITOS!
Siskoni on hullu! Auttakaa
10
3619
Vastaukset
- tota joo
Semmosii ne nuoret on. Eikä sille mitää voi tehä. Odottappa pari vuotta ni itekki oot melkein samanlainen. Sen verran nuori ku viel oot.. -.-'
- Miee
Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?
Kiitti - Miee
Miee kirjoitti:
Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?
KiittiEi sil kyl ADD voi olla kun ADHD..;D Me käyää terapias ja jos ei rauhotu nii sitte se menee perhe- tai nuorisokotii..;(
- sok
et sä oo mitään 11.näkee läpi tekstistä.
- mievaa..
Minkä ikäinen sitten olen sinun mielestä jos en ole 11v.?
- Välittömästi
Se on tollasten teinityttöjen paikka nuorisokodissa ei ole muuta vaihtoehtoa!!!
- JepJep...
Hei, nyt meet nuortennettiin, soitat sinne nuorisolinjalle tai MLL, kun jos meno on sellaista niin siihen on aiheita. Ja jos huumeiden puolelle menee, niin poliisille! Vain omaksi parhaakseen!
- blaskjar
omg : D
- _____
Itellä ei oo kyll kokemusta tollasesta siskosta, mut mä luulen et siskos kerjää vaan huomiota..
En kyll ite keksi mitään muuta ku se laitos..
Sorry :( Kyllähän tossa pientä ad hd tä vois olla. Jos on noin ns yli häiriintynyt suomessahan ad hd hen on lääkettäkin joten lääkäriin kannattaisi siskosi hakeutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475