Tuskin tämä ryöstö on viimeinen pankkirahojen ryöstö. Aina on jokin turva-aukko rahojen kuljetuksessa. Ihme ja kumma ettei rahojen sarjnumeroita ollut merkitty mihinkään paperiin talteen, jolloin rahat olisi helppo jäljittää kun niillä aletaan maksella. Jos julkistettaisiin rahojen sarjanumerot, niin niiden levittäminen olisi vaikeampaa.
Turva-aukkoja
3
961
Vastaukset
- ---
hei, jos, jos sanaa ei olisi olemassa, niin lehmätkin lentäisivät. Ajattele, miten pienestä sekin on kiinni, jos sanasta.
- yx tavallinen
on se hyvä, etteivät lehmät lennä. Jo lintujen kakkimisessa on sietämistä.
- EchelonX.nordic.nsa.gov
Kuulemma PK seudulla ollaan viimeaikoinna makseltu
pikkuostoksia 500 / 200 / 100 euron seteleillä.
Vaikka Suomen Pankki & Co eivät rahojen
sarjanumeroita seurailekkaan, yhteistyökumppanimme
syöttelevät siitä järjestelmiimme. Turun rahoja
on jo liikenteessä & 'pesukone' käy kuumana.
Samoihin laskentakeskuksiin rahat ilmestyvät
lähipäivinä / kuukausina, ovat isoja rahoja joita
kassakaapissa ei säilytetä. Turha kuvitellakkaan
että syöttäisivät niitä itse edelleenkään.
Suomi on alistettujen ihmisten maa, mitään ei
kyseenalaiteta. Rahoja ei UV valaista tai muuta
vaan availaan kassakaapit jotta 'saadaan
vaihtorahaa'.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212146Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181930Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411759Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221186Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.64945