Minulla puregon-pistokset menossa ja nyt joutuisin syömään 3pvän zithromax-kuurin. Voiko pistosten aikana syödä antibioottikuuria tekemättä hallaa kasvavalle munasolulle??
Kiireesti apua kaipaava
-S-
4626
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
kysynyt asiasta sinulle zithromax-kuurin määränneeltä lääkäriltä. harva täällä vastaileva on lääkäri, niinkuin en minäkään. vaivasi on varmaankin jotain keuhko-peräistä, minulle on eräs lääkäri sanonut, kun en suostunut enään ottamaan kyseistä lääkettä lapseni korvatulehduksiin, että ko. lääke onkin tehokkain tiettyihin keuhko-sairauksiin, kuten hinkuyskään sen alkuvaiheessa.
minulla on jemmassa voimassaoleva yksi tällainen kuuri, jonka nyt joutuisin syömään iho-alueen infektiota varten..Mutta pitääpä soitella ea:uun tässä päivänmittaan josei asia selviä.
Zithromax? Siihen on varmaan jokin hyvä syy, allergia muille antibiooteille? Vaikka onkin vain 3 pvän kuuri, niin vaikutus kyllä pitempään, noin viikon. Ihoinfektioihin aikas usein tehoaa paikallisantibiootti. Tietty jos on esim. ruusu niin ei paikallinen riitä mutta silloin tuo Zithromax ei se sopivin. Kannattaisiko siellä lääkärissä okein käydä näyttämässä sitä ihoinfektiota, saattaa olla hankala ihoa puhelimessa arvioida.
Minulla tilanne etten raskautta yrittävänä saanut edes pyytämääni ihon ulkopuoliseen käyttöön tarkoitettua antibiottia! Joten ajattelisin, että sisäisesti otettu olisi vielä huonompi.
Toivottavasti saat vastauksen muiltakin kuin meiltä konitohtoreilta!