Yökylään tahdon

Kituvapaska_91

Mä oon 15-vuotias poika ja oon seurustellu saman ikäsen tytön kanssa vajaa puol vuotta. Me ollaa hyväilty toisiamme, mut me ei olla viel oltu yhdynnässä, mut siitäki ollaa jo keskusteltu vakavasti. Nyt haluisin yökylään sen tytön luo, mut mun vanhemmat ei päästä, koska luulee et saatan sen tytön tällä menolla viel raskaaks. Vaikka tosiasia on, että haluisin vaa nukahtaa oman kullan kainaloon. Mitä pitäis tehä? Viittittekö heittää jotai toimivia, mut ei mitää liian klassisia vanhempien huijaamis/suostuttelu keinoja :P

24

5630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -,-

      No,hmm.. kuulostaa hankalalta ongelmalta, mutta itse tekisin tuossa jutussa niin, että juttelen vanhempieni kanssa siitä, sitten yrittäisin keksiä jtn hyviä perusteluja, jos ei auta. Miksi tyttöystäväsi ei tule teille yökylään? Jos kuitenkin tahdot heille, voit tietenkin huijata, niin kun itse miettisit. Voit joko niin, että sanot meneväsi jollekkin ihan ystävälle yökylään, mutta sitten menetkin tälle kyseiselle tytölle. Valehtelu on kyllä vähän niin ja näin, mutta jos mikään ei muu keino auta! toivottavasti saat mielipiteitä ja vanhempasi suostuvat! :)

      • joku pimee vaan.

        sano et tyttöystävä on vahvasti kristitty eikä usko seksiin ennen avioliittoa


      • Anonyymi

        Asiahan on niin että vanhemmilla on aina vastuu alaikäisestä lapsesta , niin että ei kannata edes aloittaa valheellisilla konstilla, kas kun kerran menettää luottamuksen niin sitä,ei saa takaisin
        Asioista voi puhua vanhempiensa kanssa ihan rehellisesti , miten tuntee ja miten ajattelee omasta suhteestaan tyttöön, kai nykyajan vanhemmat ymmärtävät senkin että 15 vuotias tänään on kuin 20 vuotias entis aikaan, siis he tietävät niin paljon asioita enemmän mitä vanhemmat tiesivät ollessaan samassa iässä. Mahdollisesta ehkäisystä voi myös keskustella ihan luonnollisesti, jos vanhemmat ovat nykyajan ihmisiä. Jos taas ovat jotain vanhoillisille ajatuksilla eläviä niin siin silloin voi olla vaikeampi saada heitä ymmärtämään nuorten elämää nykyaikana


    • Sun mielestä varmaan muumio

      "Yhdynnästä on keskusteltu vakavasti.." Se on hyvä, että olette (vasta) keskustelleet vakavasti, yhdyntä ei mielestäni vielä kuulu 15-vuotiaille. Itse kolmen lapsen äitinä olisin kauhistunut, jos tietäisin tyttäreni suunnittelevan yhdyntää. Itse menetin neitsyyteni 18-vuotiaana, katsoin silloin olevani kypsä ja valmistautunut. Millainen sinun perheesi on? Onko vanhempasi tutustuneet tyttöystävääsi? Esim. yhteinen iltapala rennosti jutustellen voi edesauttaa asiaa (yökyläilyä siis, ei yhdyntää). Itse ainakin haluan tutustua lapsieni kavereihin, eikä niin, että "moi"n murahduksen jälkeen hilpaistaan omaan huoneeseen. Voisitko ensin kutsua tyttöystäväsi vaikka teille saunomaan ja iltateelle ja vanhukset pääsisi "kuulustelemaan" siinä samalla? Kerro vanhemmillesi, että olet tietoinen ehkäisystä (toivottavasti olet!) ja että tarkoitus on vain ja ainoastaan nukkua rakkaan kyljessä. Avoimet kortit on parasta, huijaamisella ja valehtelulla saat vaan vanhukset vetämään liinat entistä tiukemmin kiinni.

      • Anonyymi

        Kyllä nykyaikainen 15 vuotias on jo ollut yhdynnässä monet kerrat, ota huomioon että nykyajan lapset ovat paljon aikaisemmin kehittyneitä mitä sinä olit edes 18 vuotiaana , he tietävät kaiken sen mitä pitääkin .
        Sitten on todella hyvä jos vanhemmat ovat tavanneet lapsensa tyttö/poika ystävän ! Sillä sekin on asia joka vanhempien on tiedettävä millaisen ystävän on löytänyt, juuri siksi että ovat vastuussa alaikäisistä lapsistaanäminu lapsenlapseni alkoi 15 vakituisesti olemaan pojan kanssa, nyt viisi vuotta myöhemmin ovat aina vaan yhdessä , joten hyvin ovat hoitaneet suhteensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykyaikainen 15 vuotias on jo ollut yhdynnässä monet kerrat, ota huomioon että nykyajan lapset ovat paljon aikaisemmin kehittyneitä mitä sinä olit edes 18 vuotiaana , he tietävät kaiken sen mitä pitääkin .
        Sitten on todella hyvä jos vanhemmat ovat tavanneet lapsensa tyttö/poika ystävän ! Sillä sekin on asia joka vanhempien on tiedettävä millaisen ystävän on löytänyt, juuri siksi että ovat vastuussa alaikäisistä lapsistaanäminu lapsenlapseni alkoi 15 vakituisesti olemaan pojan kanssa, nyt viisi vuotta myöhemmin ovat aina vaan yhdessä , joten hyvin ovat hoitaneet suhteensa

        eli meinaat että taas jonkin ajan kuluttua nuoret ovat aina vain kehittyneempiä eli kymmenvuotiaat ovat jo aikoja olleet yhtymisissä niinkö se menee järkesi mukaan.

        voi järjen valon puutetta!


    • sadaf

      ootsä ihan tyhmä jätkä!?!? voi saakeli käytä päätäs.. soitat jollekkin hyväl kaverilles kehen voi luottaa ja sanot "et jos joku kysyy mä oon sun luona yötä" ja sanot vanhemmilles että meet sen kaverin luo yöks.. ja SITTEN meetkin sun muijas luo... voi helvadi.. en mä menis mistään hinnast sanoon päin vanhempien naamaa "et joo käyks jos meen mun tyttöystävän luo yöks?"

      • Anonyymi

        Ei ole hyvä ajatus edes aloittaa valehtelemaan , se on sen eniten raukkamaisen ihmisen tyyliä, joka tulee aina valehtelemaan asioissa . Vanhemmat arvostavat rehellisyyttä ja nykyään kun on modernit vanhemmat ei pitäisi olla edes syytä valehteluun , kyllä vanhemmat ymmärtää ja tuntee oman lapsensa


    • heh

      Juu haluaisit "vain" nukahtaa tyttöystäväsi viereen vaikka yhdynnästäkin on jo vakavasti keskusteltu. Niinpä tietysti, vain nukkua , ei mitään muuta ;).

    • Vanha Pelaaja

      Niihän sä vaan haluat "nukahtaa kainaloon", mutta ootappas kun sinne asti pääset niin kohta käsi käy pikkupöksyihin. Niin se vaan on! Sun vanhemmat tietää sen ja on sua viisaampia.

      • .............

        Voi jeesus, dude, olitsä niin tyhmä et menit sanoon porukoilles et aiotte nussia sen muijan kanssa? LOL


      • se on helppoo
        ............. kirjoitti:

        Voi jeesus, dude, olitsä niin tyhmä et menit sanoon porukoilles et aiotte nussia sen muijan kanssa? LOL

        ja toimii =)

        meet vaan sen luo ja laitat puhelimen kiinni
        ja ku meet kotii nii haistatat vanhemmilles vitut


      • Anonyymi

        Ja ne ei voi sitä estääkään sillä on olemassa muitakin mahdollisuuksia olla yhdessä jos niin haluaa.


      • Anonyymi
        se on helppoo kirjoitti:

        ja toimii =)

        meet vaan sen luo ja laitat puhelimen kiinni
        ja ku meet kotii nii haistatat vanhemmilles vitut

        Sillälailla hoitelet sinä asiasi haistattelemalla ja käytät muutenkin hyvin lapsellisia ilmaisuja
        Kuka tuollaisia kakaroita kasvattaa vielä nykyään joilla ei ole käytös tapoja edes


    • :(

      oon ite 16v muija ja mu jätkä o 15v .. ja ollaa oltu yhes joo aika reilu vuos ja sen porukat o nähny mut ja tällee ja käyn siä usein vaik välimatkaa onki 75km .. ja siks ois kiva et niinä vkl ku voitais nähä mu jätkän kaa et se vois tulla yöks ja vaa haluttas nukkuu yhes , oke ainaha pano mieles en sitä voi kiistääkä. ja kädet eksyy toiste pöksyihi. mut porukoitte ei tartte tietää siit ellei oo tyhmä ja mee kertoo .. mut sen porukat sanoo ehdottoman "ei, ootte liian nuoria yöpymään yhes!" ja "piste" .. siit ei si sen jälkee pysty puhuu ollenka . ja oon joutunu kinaamaan siit mut mkn ei oo muuttunu .. ja täs epätoivosesti venaan siihe et oltas 18v .. et tajuun sua liianki hyvin :(

    • ...,.,.,.,.

      Sano vanhemmillesi et meet kaverisi luo yöksi ja sit meet sen likan luo salaa, ei mitenkään erikoisen hankalaa.

      • Anonyymi

        Kai sen tytön vanhemmillakin siihen on jotain sanottavaa , että miten ne suhtautuu asiaan, ei sitä vaan mennä sitä pitää tuntea olevansa tervetullut jos jossain yöpyy


    • corkkari

      ei huijjaamis tekniikoita??? ite oon 14 ja pääsen aina kullalle yöks ku sanon et meen jonkun mun kaverille yöks tai tälleen :DDD


      Kannattaa koittaa

      • Anonyymi

        Sitten kun menee luotto niin se ei palaa koskaan joten ainoastaan pelkuri valehtelevat. Sitä pitää pystyä seisomaan sanojensa takana , ei kai kukaa;tyttöjään varmaan voi tykätä pelkurista
        Se on lapsellisten penikoiden touhuja. Poika joka tykkää jostain tytöstä ei ole suosittu jos on pelkuri


    • Anonyymi

      Mitä teen kun meillä oli kaveri yötä kuukausi sitten ja silloin äiti sano että ennen kesää ei saa enään tulla yöksi mutta kesään on 2 viikkoo ja haluan kaverin yöksi mitä teen

      • Anonyymi

        tulet vaan järkiisi, ei asioilla ole niin kauhea kiire.


    • Anonyymi

      Ihanaa se on tuo ensirakkaus . Jos alkaa tuntumaan siltä että menette pidemmälle niin tyttö voi mennä terkkarille ja hommata e pillerit , niistä ei ole pakko vanhempien tietää
      Ja samalla ymmärrän teidän haluavan olla toistenne lähellä koska pidätte toisistanne .
      Ja ymmärrän myös vanhempia siinä että eivät halua päästää yöksi, sillä lain mukaan he ovat vastuussa sinusta ja tekemisistäsi siihen asti kunnes olet aikuisiässä.
      Joten toivon että asiat hoituu parhain päin , ja saatte olla onnellisia toistenne kanssa.

      • Anonyymi

        yhdynnät kuuluu avioliittoon, muuten se on huoraamista ja jumalatonta touhua!


      • Anonyymi

        Ensirakkaus ja nämä tarinat ovat ihan kaksi eri asiaa, s e on pelkkää nuoruuden kiihkoa ja hillittömyyttä, rakkaus on ihan jotain muuta.

        mutta mitäpä tuon ikäsiet näistä ymmärtäisi, ei yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe