hei,
osaako joku kertoa kasvavatko undulaatin pyrstösulat takaisin ja kauanko mahtaa niiden kasvattamisessa kestää?
myös vinkkejä siitä kuinka undulaatin sa siirrettya mahdollisimman helposti ja lintuja stressaamatta toiseen häkkii kaivataan.
Meillä lähdössä pariskunta tuttaviemme luokse, sillä toinen linnuista ei tule toimeen muun parven kanssa, ainoastaan ns. parinsa, jonka vuoksi se täytyy muista erottaa.
Pikaisia vinkkejä kaivataan pian. Kiitos niille jotka vaivautuvat auttamaan :)
Pyrstösulat
wasa
2
334
Vastaukset 2
- derhj
moi! kyllä ne sulat kasvaa takaisin mutta saattaa mennä tovikin.
ei siinä muu auta siirtämisessä että joko laitat häkit vierekkäin ja luukut auki, tai vain sitten kädellä. - nesss
Moikka, jos sammuttelet valot ja otat undulaatin pimeässä kiinni, niin sen ei tarvitse lennellä paniikissa karkuun. Mulla on esimerkiksi jotakin ohutta kangasta apuna, jos pitää ottaa undu kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951162
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95956Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52797Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35791- 54776
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122744- 2694
- 59581
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant39506Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33486