Mahtaako joku muistaa Laukaassa n. 5 vuotta sitten sattuneen grillisurman? Muistelen, että murha/tappo tehtiin haulikolla..olenkohan oikeassa.. Jos muistat asiasta jotain,tekijästä yms..kaikki asiaan liittyvä kiinnostaa..Kiitos etukäteen asiallisista vastauksistanne tutkimustani varten.
LAUKAAN GRILLISURMA,KUKA MUISTAA???
6
5377
Vastaukset
- Googlella löytynyttä
STT / Kotimaa 11.7.2003 13:35:00:
Vehniän grillimurhaajan valitus hylättiin ho:ssa
Laukaan Vehniän grillissä tapahtuneesta murhasta elinkautiseen tuomitun Vesa Ensio Forssellin tuomio jää voimaan, päätti Vaasan hovioikeus. Forssell oli hakenut tuomion muuttamista murhasta tappoon. Hovioikeus katsoo, että surmaaminen on tehty harkiten, joten murhan tunnusmerkit täyttyvät.Toisen tuomitun, mukana olleen Juha-Pekka Antero Paatelaisen tuomio aleni, sillä hovioikeus tuomitsi hänet syylliseksi vain törkeään ryöstöön eikä katsonut hänen osallistuneen tappoon.Forssell on tuomittu elinkautiseen ja Paatelainen yli kahden vuoden vankeuteen.Forssell ampui laukaalaisen yrittäjän Esa Kuneliuksen maaliskuussa vuonna 2002 tämän työpaikalla Laukaan Vehniän grillillä. Paatelainen toimi Forrssellin autonkuljettajana. Syynä tekoon oli rahapulan vuoksi tehty ryöstö. Saaliikseen miehet saivat kassassa olleet 102 euroa. - XXX
Juha-Pekka Antero Paatelainen missä nykyään kun on jo siviilissä
- ykkä
Olen kuullut että jossain eteläsuomessa.
- Rillataan
ykkä kirjoitti:
Olen kuullut että jossain eteläsuomessa.
En oo varma mut Crimestoorissa on satoja juttuja ja on varmaan toikin krillijuttu.
- valtzu_k
102 euron takia elinkautiseen :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868