Nuoripari oli menossa omiin häihinsä.Ajatukset aivan muualla kuin liikenteessä.Olivat juuri ylittämässä junarisreystä,samaanaikaan kuin juna tuli.Tapaus oli ainutlaatuinen sekin, ja lopullinen.Nuorten maanpäällinen vaellus loppui jo ennenkuin edes kunnolla alkoikaan.Pietari otti heidät , viattomat avosylin vastaan.Kun paikkoihin oli tutustuttu niin poika kysyi että voidaanko täällä saattaa loppuun se vihkimis asia jonka iso juna keskeytti maanpäällä?Kyllä voidaan sanoi pietari,ilmoitan sitten myöhemmin.Oli kulunut jo pari vuotta ja nuoret menivät toiveikkaana Pietarin puheille ,epäilivät pietarin unohtaneen heidät koknaan.En ole unohtanut ,tänne vaan ei ole tullut vielä yhtään PAPPIA !!!!
Taivaassa.
arska
3
1858
Vastaukset
- pappispoika
Aika hyvä, pistää miettimään. ;)
- sunnyriver
Vitsin teologinen pohja ontuu,
Raamatussa sanotaan,
että Taivaassa ei naida eikä mennä miehelle.
Eli parasta iloita täällä maan päällä
Jumalan antamasta vaimosta...- 72 neitsyttä
Mikäs se semmonen taivas on jossa ei edes naida?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238