Siinäpä se ksymys olikin! Minulle määrätty 5000 IU. Myydäänkö vain 3 ampullin yhdistelmäpaketissa vai saako ostaa erikseen yhden annoksen? Ja mikä siis on hita? KIITOS!:)
Paljonko Pregnyl maksaa?
8
1371
Vastaukset
- Monica1983
7,38 ainakin lapussa lukee ja minä ostin 1 kappaleen, eivät olisi enempää antaneetkaan kun reseptissä luki että 1kpl.
- Pregnyliä?
mihin käytit pregnyliä, irrotuspiikin ominaisuudessa? ovulaation aikaansaamiseen?
siinä pakkausselosteessahan lukee kaikkkia muitakin syitä joihin voi käyttää sitä.. hee..
mille kiertopäivälle sinulle se on määrätty? minulle kp13.
tärppionnea, t. Tiia - Monica1983
Pregnyliä? kirjoitti:
mihin käytit pregnyliä, irrotuspiikin ominaisuudessa? ovulaation aikaansaamiseen?
siinä pakkausselosteessahan lukee kaikkkia muitakin syitä joihin voi käyttää sitä.. hee..
mille kiertopäivälle sinulle se on määrätty? minulle kp13.
tärppionnea, t. Tiiairrotukseen ennen inssiä. kp13. Samoin sinne tärppionnea.
- Lepa77
maksoi n.12e se kolmen pakkaus.
Vitutti vaan kun oli eri apteekin myyjä kuin silloin kun tilasin sen. Se aikaisempi sanoi et olisin saanu ostaa vaan sen yhden mut tää toinen sanoi et pitää ottaa kaikki kun olen ne kerran tilannu.
- Älä_edes_yritä
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/geneerinen.koti
Täältä mm. löytyy lääkkeiden hintoja. - jaja
ja maksoi vain 5 euroa ( siis jotain 4,90 oli oikea hinta) mutta näin pyöristettynä. ihmettelin kun niin halpa..
- akon
makso vähä yli neljä euroa yks ampulli...siitä otettiin kela korvaus vähä yli 3 euroa...
- natalie
akon kirjoitti:
makso vähä yli neljä euroa yks ampulli...siitä otettiin kela korvaus vähä yli 3 euroa...
outoa kun on niin eri hintoja.. mä maksoin kolmen ampullin paketista n.20. eipä nuo nyt paljoo hinnat heitä, mut kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792