LR vastaan FLP

Kumpi parempi?

Eli tarkoitus olisi jompaa kumpaa alkaa ostamaan itsenäisesti itselle ja mahdollisesti muutamalle tuttavalle. Tähän asti olen käyttänyt FLP:n juomaa ja ihan tyytyväinen ollut.
Onko mitään faktatietoa, kumpi näistä on laadukkampi?
Millaiset aloituskustannukset näillä on? Onko vähimmäistilausmääriä tms. velvoitteita? Paljonko toimituskulut jos. tilaa esim. 6 pulloa kerralla?

57

5598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molemmat tuttuja

      Molemmissa olen minäkin mukana, mut vaaka kallistui kyl LR:n puoleen. Pienemmät hankintakulut, eikä tarvitse ostaa isoja määriä.

    • eipäs nyt

      Epäs kaiveta "vertanenästä". ;) Tämä palsta on pitkään pysynyt tahraamattomana LR.n ja FLP.n keskinäisistä "veritahroista" joten eiköhän pidetä myös jatkossakin se semmoisena?

      Tarkoitan siis asiallisia vastauksia eikä mitään LR.n tai FLP.n paremmuus väittelyä. Parhaiten se selviää kokeilemalla kumpi tuotteista toimii terveydellisesti kuin myös taloudellisesti.

      • Kumpi parempi

        En sitä, että aletaan toinen toistaan haukkua!
        Vaan tosiaan faktatietoa, eikä mitään mutut tuntuja!
        Eli jos joku viitsisi kertoa omakohtaisia kokemuksia jommasta kummasta tuotteesta ja hintatasosta, ilman kilpailevan tuotteen mollaamista!
        En jaksaisi alkaa yrityksen ja erehdyksen kautta testaamaan, jos täältä tosiaan saisi asiallisia vastauksia ja niiden perustella saisi tehtyä päätöksen! vaikka se asiallinen keskustelu tuntuukin näillä palstoilla olevan jokseenkin hankalaa!


      • yhteyttä
        Kumpi parempi kirjoitti:

        En sitä, että aletaan toinen toistaan haukkua!
        Vaan tosiaan faktatietoa, eikä mitään mutut tuntuja!
        Eli jos joku viitsisi kertoa omakohtaisia kokemuksia jommasta kummasta tuotteesta ja hintatasosta, ilman kilpailevan tuotteen mollaamista!
        En jaksaisi alkaa yrityksen ja erehdyksen kautta testaamaan, jos täältä tosiaan saisi asiallisia vastauksia ja niiden perustella saisi tehtyä päätöksen! vaikka se asiallinen keskustelu tuntuukin näillä palstoilla olevan jokseenkin hankalaa!

        Ota yhteyttä sinulle tuotetta suosittelemaan henkilöön hän varmaan pystyy auttamaan.


      • kumpi on parempi
        yhteyttä kirjoitti:

        Ota yhteyttä sinulle tuotetta suosittelemaan henkilöön hän varmaan pystyy auttamaan.

        kun keskustelee kumman tahansa jälleenmyyjän kanssa, niin se oma tuote kehutaan maasta taivaaseen! Ja haluaisin nyt faktatietoa niiltä, joilla on kokemusta molempien tuotteiden käytöstä! En jälleenmyyjien mainospuheita!


      • xtxtxtx
        kumpi on parempi kirjoitti:

        kun keskustelee kumman tahansa jälleenmyyjän kanssa, niin se oma tuote kehutaan maasta taivaaseen! Ja haluaisin nyt faktatietoa niiltä, joilla on kokemusta molempien tuotteiden käytöstä! En jälleenmyyjien mainospuheita!

        en osaa sanoa kumpi on parempi, kun en kumpaakaan ole käyttänyt mutta kiinnostaisi kyllä. Olen ostanut luontaistuotekaupasta aloe geeliä ja pidin siitä. Verkostomarkkinointi kiinnostaa koska sieltä saa halvemmalla.

        Uskoisin että geeli on molemmissa tuotteissa samankaltaista, mutta säilöntäaineista kiinnostaisi saada lisää tietoa.


      • Luontoihminen
        xtxtxtx kirjoitti:

        en osaa sanoa kumpi on parempi, kun en kumpaakaan ole käyttänyt mutta kiinnostaisi kyllä. Olen ostanut luontaistuotekaupasta aloe geeliä ja pidin siitä. Verkostomarkkinointi kiinnostaa koska sieltä saa halvemmalla.

        Uskoisin että geeli on molemmissa tuotteissa samankaltaista, mutta säilöntäaineista kiinnostaisi saada lisää tietoa.

        Itse ostan myös Aloe Vera Geeli-juoman sekä muut Aloe Vera tuotteet suoraan Suomenkautta Saksasta ja täytyy sanoa, että halvemmaksi se näin tulee. Ota yhteyttä nimimerkintakana olevaan postiin niin kerron kuinka voit hankkia sitä jos edulliset hinnat kiinnostaa. Kannattaa olla tarkkana näiden Geeli-pitoisuuksien kannalta koska niitä on erinlaisia ja tämä jota itse käytän on yli 90% Geeliä ei siis mitään mehua.


      • kumpi on parempi
        Luontoihminen kirjoitti:

        Itse ostan myös Aloe Vera Geeli-juoman sekä muut Aloe Vera tuotteet suoraan Suomenkautta Saksasta ja täytyy sanoa, että halvemmaksi se näin tulee. Ota yhteyttä nimimerkintakana olevaan postiin niin kerron kuinka voit hankkia sitä jos edulliset hinnat kiinnostaa. Kannattaa olla tarkkana näiden Geeli-pitoisuuksien kannalta koska niitä on erinlaisia ja tämä jota itse käytän on yli 90% Geeliä ei siis mitään mehua.

        netistä googlettamalla kummankin tuotemerkin jälleenmyyjät!
        Kuten aiemmin sanoin, en kaipaa täällä jälleenmyyjien mainoksia!


      • Luontoihminen
        kumpi on parempi kirjoitti:

        netistä googlettamalla kummankin tuotemerkin jälleenmyyjät!
        Kuten aiemmin sanoin, en kaipaa täällä jälleenmyyjien mainoksia!

        Ehkäpä sitten löydät myös etsimäsikin "googlettamalla".

        Jos itse haluaisin tietää (tiedän jo) niin soittaisin kummankin yhtiön tuotevastaavalle suoraan ja kysyisin heiltä itseltään jolloin saan varmempaa tietoa. Eli en edes kysele täältä silloin kun on kysymys faktatiedosta jota halua saada.


      • Laadusta
        xtxtxtx kirjoitti:

        en osaa sanoa kumpi on parempi, kun en kumpaakaan ole käyttänyt mutta kiinnostaisi kyllä. Olen ostanut luontaistuotekaupasta aloe geeliä ja pidin siitä. Verkostomarkkinointi kiinnostaa koska sieltä saa halvemmalla.

        Uskoisin että geeli on molemmissa tuotteissa samankaltaista, mutta säilöntäaineista kiinnostaisi saada lisää tietoa.

        Täältä saat asiallista tietoa:[email protected]


      • Minä myös
        Luontoihminen kirjoitti:

        Itse ostan myös Aloe Vera Geeli-juoman sekä muut Aloe Vera tuotteet suoraan Suomenkautta Saksasta ja täytyy sanoa, että halvemmaksi se näin tulee. Ota yhteyttä nimimerkintakana olevaan postiin niin kerron kuinka voit hankkia sitä jos edulliset hinnat kiinnostaa. Kannattaa olla tarkkana näiden Geeli-pitoisuuksien kannalta koska niitä on erinlaisia ja tämä jota itse käytän on yli 90% Geeliä ei siis mitään mehua.

        Käytät siis kliinisesti testattuja ja Fresenius instituutin tutkimia LR Health&Beauty Systemsin Aloe Vera tuoteita. Eiks oo helppoo tilata? Minimitilausmäärä vain 50 euroo sis. alvin ja siihen VAIN 3,10 euron rahti-ja postiennakkokulut!
        Osto oikeus automaattisesti vuosi eteenpäin. Joka kukausi uusi tarjouskuvasto ja joka kolmasu kuukausi uusi pääkuvasto joissa yhteensä 1500 tuotetta, tukkuhinnalla!


      • Luontoihminen
        Minä myös kirjoitti:

        Käytät siis kliinisesti testattuja ja Fresenius instituutin tutkimia LR Health&Beauty Systemsin Aloe Vera tuoteita. Eiks oo helppoo tilata? Minimitilausmäärä vain 50 euroo sis. alvin ja siihen VAIN 3,10 euron rahti-ja postiennakkokulut!
        Osto oikeus automaattisesti vuosi eteenpäin. Joka kukausi uusi tarjouskuvasto ja joka kolmasu kuukausi uusi pääkuvasto joissa yhteensä 1500 tuotetta, tukkuhinnalla!

        En halua väittää muitakaan Aloe Vera tuotteita huonoiksi, mutta itse tykkään ainakin tästä ja mikä parasta yhtiöön voi ainakin luottaa. Sekä sisäpiiri auttaa aina kun on tarvetta eli minua ei ole hylätty vielä. :-)


    • vain

      Olen itse Flp:n jälleenmyyjä, joten en osaa kertoa sinulle Lp:stä, mutta ehkä joku Lp:n myyjä kertoo sinulle sen tuotteen hankinnasta.

      FLP on ollut minulle kallis sijoitus. Ostin aluksi ehkä liian paljon tuotteita, joita en kaikkia saanut kaupaksi.
      Tuotteet saan tilattua suoraan Ruotsista ja saan niistä alennusta -30%. Hinnan päälle tulee postitus ja käsittelymaksut, mitkä ainakin pienten hankintojen kohdalla ovat aika suuret. Jos saan itselleni jälleenmyyjiä voi hinnan alennus nousta 48%:iin, mutta siihen vaaditaan jo suuri oma jälleenmyyjäryhmä.
      Tuotteita saa myydä oikeastaan vain kotoa tai kutsuilla, joillekin messuillekin saa mennä, mutta se on tarkkaan säännösteltyä ja määrättyä.
      Myyjäksi ryhtyminen ei maksa mitään ja minimitilausmääriä ei ole. Periaatteessa voit ostaa vaikka purkin kerrallaan, mutta lähetyskustannukset syövät silloin alennuksesi.

      Tietääkseni molempien tuottajien tuotteet ovat suunnilleen yhtä hyviä. Suurempia eroja niissä ei kai ole.

      • kumpi on parempi

        asiallisesta vastauksesta! Juuri tällaista infoa kaipasin ja kaipaan vastaavaa tuosta lp:stä!


    • lr:läinen

      ""Onko mitään faktatietoa, kumpi näistä on laadukkampi?""
      - Tuo on vähän hölmö kysymys, sillä varmaan itsekin tiedät, että tuskin on tehty tutkimusta jossa juuri nämä kaksi on vastakkain. Ja kuten tuolla jo mainittiin, kumpikin tietysti mainostaa omiaan, joten vastakkainasettelu on vähän hankalaa... Eli FAKTAtietojen antaminen on hankalaa. Käyttäjäkokemuksiahan molemmista löytyy pilvin pimein, mutta tuskin tuota faktatutkimusta LR vs. FLP. Mutta jos se jotain laadusta kertoo, on LR saanut lisäksi tuon EUROOPPALAISEN Institut Freseniuksen ( ja kun kerran osaat googlettaa, löydät varmaan heidän kotisivunsa itse ) laatusinetin IASC:in lisäksi. IF on riippumaton tutkimuslaitos, eikä ole millään tavalla "sidoksissa" aineen markkinointiin, kuten IASC.

      ""Millaiset aloituskustannukset näillä on?"
      - Aloitukseen on useampi eri "pakettivaihtoehto". Halvin on kuitenkin ns. vapaavalintainen, jossa saa itse valita tuotteita ( eli vaikka aloe juomaa ) tuon vaaditun 70€ edestä. Lisäksi siihen tulee ns. "pakollinen" osuus, joka on 29€, mutta siihen kuuluu muun infomateriaalin lisäksi vielä 1 pullo aloe juomaa jonka ovh:han on 31,50€. Eli yhteensä n. 100€. Jälleenmyyjän alennus on 40% mahdollisuus saada MYÖS omista ostoista provisiota sitten tietyn kaavan mukaan, mutta siihen vaaditaan kyllä ostoja enemmän, kuin 6 pulloa... Mutta sellaiset ovat luonnollisesti "liikesalaisuuksia" ja niitä ei täällä kuulu kertoa.

      "Onko vähimmäistilausmääriä tms. velvoitteita?"
      - Ainoastaan 50€ jm hinnoin ja tilaus kannattaa tehdä puolivuosittain vähintään, niin pysyy "listoilla". Muita kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita ei ole.

      "Paljonko toimituskulut jos. tilaa esim. 6 pulloa kerralla?""
      - Toimituskulut on aina kiinteät, tilasitpa miten paljon tahansa, eli 3,10€ Ja jos tilaat 6pulloa kerralla, on siihen jo olemassa tuo "sixpäck- etuus" - näet senkin kotisivuiltamme... ;) Myös juoman kestotilaussysteemi on olemassa, jolla saa sitten vieläkin edukkaammin...

      • elikkä

        ""Onko vähimmäistilausmääriä tms. velvoitteita?"
        - Ainoastaan 50€ jm hinnoin ja tilaus kannattaa tehdä puolivuosittain vähintään, niin pysyy "listoilla". Muita kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita ei ole."

        - Minulle on annettu tämmöiset ohjeet organisaatiojohtaja-tasolta että kun tilaa jotain yhtiöltä niin siitä kun on viimeksi tilannut on jäsenyys TAAS VUODEN VOIMASSA eli olenko väärässä eli onko se tosiaan enää PUOLIVUOTTA ninkun sanoit?


      • lr:läinen
        elikkä kirjoitti:

        ""Onko vähimmäistilausmääriä tms. velvoitteita?"
        - Ainoastaan 50€ jm hinnoin ja tilaus kannattaa tehdä puolivuosittain vähintään, niin pysyy "listoilla". Muita kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita ei ole."

        - Minulle on annettu tämmöiset ohjeet organisaatiojohtaja-tasolta että kun tilaa jotain yhtiöltä niin siitä kun on viimeksi tilannut on jäsenyys TAAS VUODEN VOIMASSA eli olenko väärässä eli onko se tosiaan enää PUOLIVUOTTA ninkun sanoit?

        Sanoinkin, että KANNATTAA tehdä... ;) Kyllä se jäsenyys kuuluiskin olla voimassa vuoden, mutta itsellä kun kävi niin, että olin melkein vuoden tilaamatta ( lapsensaantia jne. ) näin vuodenvaihteen tienoilla, niin eipäs vaan enää lähettäneetkään uutta kuvastoa tai muitakaan prosyyreita, joka pitäisi tulla _automaattisesti_ JOKAISELLE jällenmyyjälle. Ja syy oli juuri tuossa, että en ollut tehnyt pitkään aikaan tilausta.


      • aaltopituudella
        lr:läinen kirjoitti:

        Sanoinkin, että KANNATTAA tehdä... ;) Kyllä se jäsenyys kuuluiskin olla voimassa vuoden, mutta itsellä kun kävi niin, että olin melkein vuoden tilaamatta ( lapsensaantia jne. ) näin vuodenvaihteen tienoilla, niin eipäs vaan enää lähettäneetkään uutta kuvastoa tai muitakaan prosyyreita, joka pitäisi tulla _automaattisesti_ JOKAISELLE jällenmyyjälle. Ja syy oli juuri tuossa, että en ollut tehnyt pitkään aikaan tilausta.

        Ensinnäkin haluan onnitella sinua lapsensaannin johdosta! Ja toiseksi koska olet tehnyt hyvän valinnan Aloe Veran suhteen. :)

        Eli näin olen sen itsekkin ymmärtänyt eli puolivuotta niin saa vielä prosyyrit ym. ja kuukausikuvastossa on joka kuukausi tilattava niin silloin saa tuon seuraavan kuukauden kuvaston eikö? Ja jäsenyys säilyy vuoden siitä kun on viimeksi tilannut.


    • valmistus

      Eli LR.n Aloe Vera Geeli-juoman valmistaa lääketehdas. Muut Aloe Vera tuotteet valmistetaan omissa tehtaissa ja silloinkin valvotusti. Eli se on jo hyvä asia.

    • Lue tää.

      Me saadaan 40 % ale ja 3-21% bonuksia suoraan tilille, rahana, kun olemme Saksalaisessa LR Health & Beauty Systemissä mukana, netto-ostajana! Ja saamme tuotteet vain 3,10 euron kuluilla postiennakkona. Minimitilaus vain 50 euroa sis.alvin. Eikä ole mitään vuosi- eikä lisenssimaksuja kuten niissa amerikkalaisissa verkostomarkkinoiti yrityksissä. Ei pakko ostoja kuukausittain. Konttori on Turussa, josta saa tosi hyvää palvelua ja tietoa.
      Lisäksi meillä on tukku-osto oikeus yli 1500 muuhun tuotteeseen. Tosi helppoa.

      FLP:ssä kun olin ja tilasin Ruotsista 3-4 pulloa oli lähetys kulut liki 15 euroa.
      LR:llä = Hammastahna 100 ml jossa 43% Aloe Veraa maksaa LR:llä ovh 6,50 nettohinta sis.alvin vain 4,60 euroa!

      FLP:llä hammastahna sisältää 35% ja maksaa ovh 10 Euroa. e
      Että siinä sitä hinta/laatu suhdetta.

      • en käytä

        olen ollut huomaavinani, että LR pitää näillä keskustelupalstoilla "suurempaa meteliä" itsestään ja ainakin osa jälleenmyyjistä vaikuttaa aika "agressiivisilta". Ei oikein anna hyvää kuvaa, ainakaan minulle.
        Mutta vaikka pieniä eriä tilatessa FLP:llä toimituskulut on huomattavasti suuremmat kuin LR:llä, niin eikös vastaavasti LR:llä juomapullon nettohinta ole korkeampi? Ja aina vaan takerrutaan tuohon hammastahnaan, joka on vain yksi tuote muiden joukossa.
        No onneksi ei ole tuota "ongelmaa", että pitäisi kummankaan väliltä valita!


      • edelleen

        Flp:ssä tuo alennus ja mahdolliset bonukset, mikä tarkoittaa siis sitä, että jos sinulla on omia jälleenmyyjiä ja he tilaavat jotain, saat siitä rahaa, maksetaan myöskin suoraan pankkitilillesi.

        FLP:ssä ei ole vuosi- eikä lisenssimaksuja, eikä tilaamistasi ole oikestaan määritelty mitenkään. Tiedän ihmisiä, jotka ovat olleet reilusti yli vuoden tilaamatta yhtään mitään ja kuitenkin kerran säilyneet etuudet ovat pysyneet.

        Omakohtaisesti en suosittele kuitenkaan jälleenmyyjäksi ryhtymistä mihinkään verkostomarkkinointiketjuun, ellet sitten aio todella tehdä työtä sen kanssa ( ja todella lujasti). Yritykset ilmoittavat nimittäin saamasi alennukset ja bonukset lain mukaan verottajalle ja sinun olisi niin ollen ilmoitettava ne verotuksessa tilapäisinä tuloina.

        SE, että suuri osa ihmisistä ei ilmoita verkostomarkkinointitulojaan verottajalle on tavallista, muttei kuitenkaan laillista.


      • Olenko nyt suuri rikollinen?
        edelleen kirjoitti:

        Flp:ssä tuo alennus ja mahdolliset bonukset, mikä tarkoittaa siis sitä, että jos sinulla on omia jälleenmyyjiä ja he tilaavat jotain, saat siitä rahaa, maksetaan myöskin suoraan pankkitilillesi.

        FLP:ssä ei ole vuosi- eikä lisenssimaksuja, eikä tilaamistasi ole oikestaan määritelty mitenkään. Tiedän ihmisiä, jotka ovat olleet reilusti yli vuoden tilaamatta yhtään mitään ja kuitenkin kerran säilyneet etuudet ovat pysyneet.

        Omakohtaisesti en suosittele kuitenkaan jälleenmyyjäksi ryhtymistä mihinkään verkostomarkkinointiketjuun, ellet sitten aio todella tehdä työtä sen kanssa ( ja todella lujasti). Yritykset ilmoittavat nimittäin saamasi alennukset ja bonukset lain mukaan verottajalle ja sinun olisi niin ollen ilmoitettava ne verotuksessa tilapäisinä tuloina.

        SE, että suuri osa ihmisistä ei ilmoita verkostomarkkinointitulojaan verottajalle on tavallista, muttei kuitenkaan laillista.

        Minulla on nimittäin S-etukortti, Plussakortti ym. etu-kortteja niin pitääkö minun maksaa niistäkin saamani boonukset verotuloina verottajalle?


      • vai?
        Olenko nyt suuri rikollinen? kirjoitti:

        Minulla on nimittäin S-etukortti, Plussakortti ym. etu-kortteja niin pitääkö minun maksaa niistäkin saamani boonukset verotuloina verottajalle?

        Olet ilmeisesti sitä mieltä, että on ihan ok, että jälleenmyyjät myyvät pimeästi tuotteita verkostomarkkinoinnin kautta?
        Sillä sitähän he tekevät.


      • verottajalle
        edelleen kirjoitti:

        Flp:ssä tuo alennus ja mahdolliset bonukset, mikä tarkoittaa siis sitä, että jos sinulla on omia jälleenmyyjiä ja he tilaavat jotain, saat siitä rahaa, maksetaan myöskin suoraan pankkitilillesi.

        FLP:ssä ei ole vuosi- eikä lisenssimaksuja, eikä tilaamistasi ole oikestaan määritelty mitenkään. Tiedän ihmisiä, jotka ovat olleet reilusti yli vuoden tilaamatta yhtään mitään ja kuitenkin kerran säilyneet etuudet ovat pysyneet.

        Omakohtaisesti en suosittele kuitenkaan jälleenmyyjäksi ryhtymistä mihinkään verkostomarkkinointiketjuun, ellet sitten aio todella tehdä työtä sen kanssa ( ja todella lujasti). Yritykset ilmoittavat nimittäin saamasi alennukset ja bonukset lain mukaan verottajalle ja sinun olisi niin ollen ilmoitettava ne verotuksessa tilapäisinä tuloina.

        SE, että suuri osa ihmisistä ei ilmoita verkostomarkkinointitulojaan verottajalle on tavallista, muttei kuitenkaan laillista.

        Ei kai sentään alennuksia ja bonuksia ilmoiteta verottajalle?? Mikäli näin meneteltäisiin niin kaikkien kauppaketjujen bonusjutut loppuisivat välittömästi. Voisiko joku kertoa mitä tietoja ihan oikeasti ilmoitetaan verottajalle, ilmeisesti myyntivoitot ilmoitetaan eli jos ostat tuotteita kympillä ja myyt kahdella niin verotettavaa tuloa kertyy kymppi?


      • verokarhu
        vai? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sitä mieltä, että on ihan ok, että jälleenmyyjät myyvät pimeästi tuotteita verkostomarkkinoinnin kautta?
        Sillä sitähän he tekevät.

        Samaa voisi kysyä sinulta eli sinun mielestäsi on sitten oikein jättää verot maksamatta Etu-korteista? Älä yleistä ei läheskään kaikki hyvien verkostomarkkinoiden myyjät jätä verojaan maksamatta. Onhan kunnon duuneissakin pimeetä työvoimaa esim. byggalla onko sekin mielestäsi oikein?


      • jatu...
        vai? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sitä mieltä, että on ihan ok, että jälleenmyyjät myyvät pimeästi tuotteita verkostomarkkinoinnin kautta?
        Sillä sitähän he tekevät.

        Aijaa, et ilmeisesti ole Suomesta kun et tiedä suomen lainsäädännöstä ja verotuksesta tuon enempää =D
        Ensimmäiseksi verkostomarkkinointi on kielletty Suomessa jo aikaa sitten eli Suomessa ei toimi sellaisia siinä määrin mitä tarkoitit.

        Toiseksi ALV velvollisuus koskee myi sitten mitä tahansa Suomen maassa eli kuule kyllä se verottaja muistaa niistä pitää huolen, se on sitten jokaisen oma asia jos myy esim Ellokselta ostamnsa tuotteet kaverilleen tai jos myy auton pimeänä, suoramyynnissä verot maksetaan ihan normaalisti Suomen maassa =D


      • jatu...
        verottajalle kirjoitti:

        Ei kai sentään alennuksia ja bonuksia ilmoiteta verottajalle?? Mikäli näin meneteltäisiin niin kaikkien kauppaketjujen bonusjutut loppuisivat välittömästi. Voisiko joku kertoa mitä tietoja ihan oikeasti ilmoitetaan verottajalle, ilmeisesti myyntivoitot ilmoitetaan eli jos ostat tuotteita kympillä ja myyt kahdella niin verotettavaa tuloa kertyy kymppi?

        Suurin osa suoramyyjistä tekee työtä niin, että tilaa itselleen ja myy tuotteita edelleen muutamille tuttaville. Tällaisista tuloista tehdään selvitys aina silloin, kun täytetään veroilmoitus. Kyseisistä tuloista vähennetään ensin ostot ja muut verottajalle kelpaavat kulut toiminnasta (toiminnasta aiheutuneet matkakulut, oma käyttö, esittelyiltojen pienimuotoiset tarjoilut, postikulut, konttoritarvikkeet jne). Etukäteen ei tarvitse mitään maksaa. Tärkeää on, että on huolellinen ja laittaa kuitit ja tositteet mappiin. Hyvistä tuloista on ihan kiva maksaa verojakin.

        Mikäli liikevaihto ylittää 8500€ vuodessa (myös takautuvasti), tulee alv-velvolliseksi. Viimeistään siinä vaiheessa on siis myös perustettava toiminimi. Ennen tätä 8500 euroa ei tarvitse maksaa arvonlisäveroja.


    • ruokaa

      Jos minä olisin sinä, selvittäisin ensimäisenä kumman firman aloe geeli on säilötty oikealla tavalla. Uskoisin, että varmasti haluat mydä ihmisille tuoretta ravintoaineet sisältävää aloe juomaa.
      Minä ainakin haluan rahoilleni vastinetta ja sillä ostan vain ja ainostaan kylmästabiloitua aloe juomaa ja FLP:hän omistaa maailman laajuisesta tämän kylmastabilonti patentin! Muut jäljittelevät!

      • tutkittu juttu

        Tuossa FLP:n "patentissa" ei ole mitään niin järisyttävää ja ihmeellistä, että siitä kannattaa pitää niin suurta meteliä! Suurin osa valmistajista kun tekee tuon juoman lähes samalla tavalla, eikä se paljonkaan eroa FLP:n "pantetista" ja silti ravintoaineet säilyy ihan yhtä hyvin!


      • ?????????
        tutkittu juttu kirjoitti:

        Tuossa FLP:n "patentissa" ei ole mitään niin järisyttävää ja ihmeellistä, että siitä kannattaa pitää niin suurta meteliä! Suurin osa valmistajista kun tekee tuon juoman lähes samalla tavalla, eikä se paljonkaan eroa FLP:n "pantetista" ja silti ravintoaineet säilyy ihan yhtä hyvin!

        kertoa, että millaisessa muodossa tuo LR:n aloe tulee sieltä jenkeistä Saksaan niin, että säilyy ja vastaa tuoretta aloeta, kun tuo aloen matka jenkeistä Skasaan saattaa kestä useita päiviä?
        Ja eikös tuo FLP:n aloe valmisteta saman tien keräyksen jälkeen, niin siinä ei tule pitkiä säilytysaikoja?
        Itse kyllä mielummin ostaisin lihaa, joka on jalostettu valmiiksi/pakastettu heti teurastuksen jälkeen, eikä monen päivän säilytyksen jälkeen. Voin kyllä olla väärässäkin, joten viisaammat valaiskoot tyhmempää! ;)


      • sopimusviljeliät
        ????????? kirjoitti:

        kertoa, että millaisessa muodossa tuo LR:n aloe tulee sieltä jenkeistä Saksaan niin, että säilyy ja vastaa tuoretta aloeta, kun tuo aloen matka jenkeistä Skasaan saattaa kestä useita päiviä?
        Ja eikös tuo FLP:n aloe valmisteta saman tien keräyksen jälkeen, niin siinä ei tule pitkiä säilytysaikoja?
        Itse kyllä mielummin ostaisin lihaa, joka on jalostettu valmiiksi/pakastettu heti teurastuksen jälkeen, eikä monen päivän säilytyksen jälkeen. Voin kyllä olla väärässäkin, joten viisaammat valaiskoot tyhmempää! ;)

        LR:llä on Amerikassa sopimusviljelijöitä ja siellä Ale Vera Barbadensis Miller lajikkeen lehdet pakataan isoihin lääkekontteihin jotka toimitetaan Saksaa lääketehtaalle joka valmistaa LR.n Aloe Vera Geeli-juomat. Joten ole huoleti kyllä LR osaa ammattitaidolla hoitaa tuotteensa niin että me käyttäjät olemme tyytyväisiä. En ole kertaakaan saanut pilaantunutta Aloe Vera Geeli-juomaa


      • No jo on
        ????????? kirjoitti:

        kertoa, että millaisessa muodossa tuo LR:n aloe tulee sieltä jenkeistä Saksaan niin, että säilyy ja vastaa tuoretta aloeta, kun tuo aloen matka jenkeistä Skasaan saattaa kestä useita päiviä?
        Ja eikös tuo FLP:n aloe valmisteta saman tien keräyksen jälkeen, niin siinä ei tule pitkiä säilytysaikoja?
        Itse kyllä mielummin ostaisin lihaa, joka on jalostettu valmiiksi/pakastettu heti teurastuksen jälkeen, eikä monen päivän säilytyksen jälkeen. Voin kyllä olla väärässäkin, joten viisaammat valaiskoot tyhmempää! ;)

        Vai ostaisit Sinä lihaa, mikä on pakastettu heti teurastuksen jälkeen. Kyllä siinä kirjoitus on, joka ei lihan käsittelystä tiedä hölkäsen pöläystä.
        Todella olet tuossa väärässä..... mutta ole vaan ja usko uskomuksiin.


      • MatsL

        On olemassa useita menetelmiä ja kaksi tunnettua stabilointi menetelmää joita KAIKKI noin 110 aloe vera tuotteita valmistamaa yritystä käyttää. Ei se ole vain amerikalaisen, huonomaineisen verkostomarkkinointiyrityksen yksinoikeus!


      • ????????
        No jo on kirjoitti:

        Vai ostaisit Sinä lihaa, mikä on pakastettu heti teurastuksen jälkeen. Kyllä siinä kirjoitus on, joka ei lihan käsittelystä tiedä hölkäsen pöläystä.
        Todella olet tuossa väärässä..... mutta ole vaan ja usko uskomuksiin.

        Tuosta lihajutusta jo alkuperäisessä kirjoituksessa, että voin olla väärässä! Taitaa taas olla yksi LR:n jälleenmyyjä, kun ei kyselyjä, kritiikkiä ym. kestä!?


      • höpötys
        MatsL kirjoitti:

        On olemassa useita menetelmiä ja kaksi tunnettua stabilointi menetelmää joita KAIKKI noin 110 aloe vera tuotteita valmistamaa yritystä käyttää. Ei se ole vain amerikalaisen, huonomaineisen verkostomarkkinointiyrityksen yksinoikeus!

        kannattaa lopettaa. flp:n ja ilmeisesti lp:nkin valmistuspatentti on aikapäiviä sitten vanhentunut. käykää vaikka katsomassa usan patenttiviraston sivuilta. sitä paitsi maailmanlaajuista patenttisuojaa ei todellisuudessa ole olemassakaan. patenttit kun täytyy hakea aina kussakin maassa erikseen. vamo kun myi noita tuotteita niin kävin kehoituksesta katsomassa noita juttuja joten kannattaa ehkä itse myyjienkin perehtyä asiaan ennekuin puhuvat itsensä ihan pussiin.


      • toiseksi
        höpötys kirjoitti:

        kannattaa lopettaa. flp:n ja ilmeisesti lp:nkin valmistuspatentti on aikapäiviä sitten vanhentunut. käykää vaikka katsomassa usan patenttiviraston sivuilta. sitä paitsi maailmanlaajuista patenttisuojaa ei todellisuudessa ole olemassakaan. patenttit kun täytyy hakea aina kussakin maassa erikseen. vamo kun myi noita tuotteita niin kävin kehoituksesta katsomassa noita juttuja joten kannattaa ehkä itse myyjienkin perehtyä asiaan ennekuin puhuvat itsensä ihan pussiin.

        LP-levyjen valmistus on lopetettu aikapäivää sitten joka selittää miksi älppäreiden "valmistuspatentti" on lopetettu.

        Semmoinen piisi on kyllä joka menee jotakuinkin näin "VAMO sala plaja" (en muista esittäjää).

        Jospa menisit puberteetti-ikäinen vaikka pulkkamäkeen kun vielä voit ennen kun pakkaset lauhtuu niin että lumetsula. Älä ota turhia paineita aikuisten asioista.


      • kumpi on parempi
        toiseksi kirjoitti:

        LP-levyjen valmistus on lopetettu aikapäivää sitten joka selittää miksi älppäreiden "valmistuspatentti" on lopetettu.

        Semmoinen piisi on kyllä joka menee jotakuinkin näin "VAMO sala plaja" (en muista esittäjää).

        Jospa menisit puberteetti-ikäinen vaikka pulkkamäkeen kun vielä voit ennen kun pakkaset lauhtuu niin että lumetsula. Älä ota turhia paineita aikuisten asioista.

        erossa kummastakin tuotemerkistä. Sellaista loanheittoa näyttää tämä olevan! Ja asiallista keskustelua ei saa sitten millään aikaan!
        Ajatelkaapa, jos kaikki kilpailevat tuotemerkit alkaisi vastaavast "sotia" toisiaan vastaa! Siinä pian kaupoissa heiteltäisiin toisiamme HK:n ja Atrian makkaroilla jne! ;


      • sabuuu...
        kumpi on parempi kirjoitti:

        erossa kummastakin tuotemerkistä. Sellaista loanheittoa näyttää tämä olevan! Ja asiallista keskustelua ei saa sitten millään aikaan!
        Ajatelkaapa, jos kaikki kilpailevat tuotemerkit alkaisi vastaavast "sotia" toisiaan vastaa! Siinä pian kaupoissa heiteltäisiin toisiamme HK:n ja Atrian makkaroilla jne! ;

        Totta puhut kuomaseni ei ole mitään järkeä lähteä kilpailemaan eri valmistajien tuotteiden kesken. Sen verran tiedän faktoista että flp on ainut, jonka juomaa International Aloe Science Council Seal of Approval on nimennyt olevan lähimpänä alkuperäistä tuoretta kasvin hedelmälihaa näistä valmisteista! Lisäksi FLP on amerikan kokoisessa maassa ainut jolla on ISO sertifikaatit tuotteilleen, joten senkin luulisi hieman kertovan laadusta jos sen kokoisessa maassa ei niitä ole muille samantapaisille firmoille myönnetty.

        Onhan siinäkin myös eroa tuotetaanko aloe vera tuotteita pääraaka-aineena vai vain lisätäkseen liikevaihtoa vaikka muuten olisikin hajuvesitalo tai pesuainefirma!

        Mielestäni jokainen saa juoma mitä haluaa, mutta FLP:llä on originaali tuote, voidaan verrata esim Coca cola ja sit vaikka soolo cola, jos haluaa juoda kopiota niin siitä vaan mutta jos arvostaa asiantuntemusta ja alkuperää eikä vain hintaa niin sitten kannattaa miettiä uudestaan. =D

        Vähän sama mielestäni kuin ostaa rintsikat Anttilasta mieluummin kuin Rintaliivien asiantuntevasta erikoisliikkeestä, ne anttilan myyjät eivät vain voi olla yhtä asiantuntevia eikä tuotteetkaan välttämättä ole lähellekään samaa tasoa, eikä olekaan, niitä vain on myytävä ettei niihin erikoistunut veisi kaikkea voittoa niinkin hyvästä keksinnöstä =D


    • etsivä löytää

      jos parasta haluat niin www.homcare.fi.

    • jumma

      Miksi aina pitää asettaa nämä kaksi yritystä FLP ja LR, niiden tuotteet tai jälleenmyyjät vastakkain...? :(

      Kummallakin on varmasti markkinoinnissa hyviä tuotteita, ja koska on kyseessä suoramarkkinoitavat itsehoitotuotteet ja lisäravinteet, niin todennäköisesti asiakas voi kokeiltuaan itse päättää mitä tuotteita käyttää FLP-ltä ja mitä LR-ltä.

      Lisäksi FLP-llä on sellainen 90 päivän takuu, joka takaa asiakkaalle rahat takaisin jos hän ei ole tyytyväinen hankkimiinsa tuotteisiin.

      Kaiketi on parasta kysyä tuotetietoja joltakin jälleenmyyjältä, tuolta löytyy liuta flp:n jälleenmyyjiä: www.flp.fi

    • kjkjlj5526

      Itse olen käyttänyt FLP:n ja LR:n Aloe juomia. En ole kaupitellut, mutta ystäväni ovat. Kiinnostuksesta olen molempia ostanut ja verrannut. Itse tykkäsin enemmän LR:n Aloesta. Maistui hyvälle ja vatsa toimi normaalisti. FLP:n maistui kitkerältä ja sai vatsani sekaisin, joten minun oli pakko lopetaa käyttö ja sain heittää juomaa hukkaan. Muita tuotteita en ole kummaltakaan kokeillut, joten en pysty sen enempää kertomaan.

      Jos olen oiken ymmärtänyt, niin FLP:ssä taitaa olla aloitus rahallisesti suurempi, kuin LR:ssa.

      Jokaiselle varmasti selviää vasta oman kokemuksen kautta, kenen tuotetta haluaa käyttää. Jälleenmyyjien välinen "kilpailu" ja mollaaminen turhaa. Kukapa ei omaansa puolustaisi. Samaan tyylin kun jo hiekkalaatikolla opimme "Meidän isä on parempi kuin teidän isä" ja sitä väittelyä voidaan käydä loputtomiin. Tosiasiassa toisen isä saattaa olla koulutukselta tai alkoholin käytöltään huonompi kuin toisen. Silti seisomme vakaasti omamme takana.

      Eli vain ulkopuolinen, kuka on pelkkä käyttäjä, voi kertoa oman näkemyksesnsä ilman puolustus kantaa.

    • ersi123

      LR tuotteet ei sisällä aloiinia (ulostuslääke) FLP alo vera sisältää aloiinia, kielletty jo turkissa. Aika helppo valinta.

    • Kyseenalaista......

      Nykyään jotkut jälleenmyyjät hakevat työnvälitysnettisivujen kautta uusia jälleenmyyjiä. Mielestäni kyseiset markkinointikeinot ovat erittäin kyseenalaisia. Uusien houkutteleminen mukaan nimikkeillä konsulentti ja tuote-esittelijä; on erittäin harhaanjohtavaa. Annetaan täysin virheellinen mielikuva jollain konsulentti sanalla, millä ei ole mitään tekemistä käytännön kanssa. Annetaan mielikuva ko. ammattinimikkeillä, että rahantekeminen on helppoa. Sitä se ei käytännössä todellakaan ole. Pienikin käteen tienattu summa on hyvin kalliiden menoerien jälkeen melkein sula mahdottomuus.

      Tuote-esittelijä tai konsulentti on perinteisesti esim. elintarvikeliikkeissä omalla "tontilla" työskentelevä pullakonsulentti tai einesfirmojen tuote-esittelijä. Tuotteet ovat kaikkien saatavilla myymälässä eikä ketään "valikoida". Kyseisten pullatuotteiden ostamisella ei sitouteta ostamaan pitkiksi ajoiksi ko. tuotteita. Asiakkaalla on valinnanoikeus juuri sillä hetkellä kuin myyntitilanne on käsillä. Verkostomarkkinoinnissa tai suoramyynnissä kyseiseen toimintaan sitoutetaan jälleenmyyjä mahdollisesti pitkäksi ajaksi tavalla tai toisella ja lisäksi joutuu maksamaan ”kynnysrahoja”.

      Tällaisia työnhakuilmoituksia ei pitäisi ottaa lainkaan nettisivuille näkyville. Perustelen tämän sillä, miten tätä "työtä" tekemällä ei tienaa päivän palkkaansa kuten vieraalla työskennellessä. Menoja tulee kyllä, mutta toimeentuloa ei. Tehdystä työstä kuuluu arvoisensa palkka.

      Konsulentin tai tuote-esittelijän yleensä ei tarvitse ostaa mitään tuotteita itselle. Päämies toimittaa tavarat/tuotteet esiteltävään kohteeseen.

      Konsulentti tai tuote-esittelijä saa päämieheltään: tuntipalkan tai tuntikorvauksen, päivärahan työskennellessään vieraalla paikkakunnalla ja samoin matkakulut korvataan. Aloevera pullojen kiikuttamisesta asiakkaalle kukaan ei maksa tuntipalkkaa, eikä päivärahoja kuin ei myöskään matkakuluja.

      Kyseinen ylläoleva toiminta on aivan samanlaista kuin aikoinaan Jussilan vouhottaminen ternimaidosta yms. Yritetään ihmisiä aivopestä ja uskotella helposta rahantekemisestä. On järkyttävää, miten ihmiset jopa hurahtavat tällaiseen oravanpyörässä laukkaamiseen.

      Tosin joillain firmoilla on hyvät tuotteet, mutta tuollainen vouhottaminen vie lokaan laadukkaidenkin tuotteiden maineen. Todella järkyttävää kuultavaa, kun jotkut ammatinharjoittajat kertovat tarinoitaan siitä, miten heille yritettiin väkisin tyrkyttää "helpon rahan tekemistä". Yrittäjät keitä tunnen heillä on esim. vuosien kouluttautuminen omaan erikoisosaamiseensa, niin tulee tällaisia "vääristäjiä" ovesta ja alkavat jauhamaan "taivaallisista asioista".

      • Hah-hah, konsulentti

        Ennen vanhaan kiersi talosta taloon hyvinkin epämääräisiä kaupustelijoita. Tosin heillä ei ollut mitään hienoja arvonimiä; päinvastoin.

        Nyt kun sovelletaan asioita nykypäivään, onko se sitten sitä, että keksitään hyvinkin "kauniita ja tekaistuja" titteleitä?


      • Huono vitsiksi
        Hah-hah, konsulentti kirjoitti:

        Ennen vanhaan kiersi talosta taloon hyvinkin epämääräisiä kaupustelijoita. Tosin heillä ei ollut mitään hienoja arvonimiä; päinvastoin.

        Nyt kun sovelletaan asioita nykypäivään, onko se sitten sitä, että keksitään hyvinkin "kauniita ja tekaistuja" titteleitä?

        En ymmärrä, miksi asioista ei voi puhua asioiden oikeilla nimillä. Aikoinaan "tunnettu pullistelija" myi ternimaitokapseleita yms. .... ei todellakaan olisi ensimmäisenä tullut mieleen kutsua tätä hemmoa KONSULENTIKSI. Uskomatonta.

        Mielestäni on loukkaavaa ko. ammatinharjoittajia eli asiantuntijoita kohtaan tällainen epämääräinen pelleily.


    • valitse-oikein

      Valitkaa suosiolla FLP:N Aloe juomat. Ovat laadukkaimpia ja FLP on maailman suurin ja suosituin Aloe Verassa. FLP:n juoma säilyttää lähes saman tehon kuin elävä kasvi, patentoidun menetelmän ansiosta. Obamakin käyttää sitä juomaa. Niin ja LR-Aloe suodattaa oman juomansa eli hedelmäliha katoaa. Forever Living Productsin eli FLP:N juoma on täynnä hedelmälihaa.

    • Valitse LAATU

      Onko sinulla mustaa valkoisella tästä suodattamisesta?
      Tarkista faktat ja kuka haluaa juomaansa hedelmälihaa missä on aloiinia, en ainakaan minä. Monet jo vaihtaneet Foreveriltä LR:ään tutkimusten perusteella.

    • syöpääsivaikka

      :D Mustaa valkoisella, ostappa LR:N aloe juoma ja vertaa sitä Foreverin juomaan. Huomaat jo silmillä, onko siinä LR:llä hedelmälihaa vai ei.. SIINÄ EI OLE, Foreverillä sen sijaan on hedelmäliha talella, joka on helvetin kallisarvoista ja ravinnepitoista.

    • joo joo

      ja sisältää aloiinia.. ;)

    • että silleen

      Eikös kuori sisällä sitä aloiinia, eikä suinkaan "hedelmäliha"? Toisekseen Turkin FLP:n sivuilla on kyllä juomia myynnissä?!?

    • Varokaa vähän

      Aloiinista tuleva myrkytysvaara on huomattava.

      • Jojo

        Kuinkas monta löytyy, ketkä ovat vaihtaneet flp:n juoman lr:n juomaan juuri aloiinin takia? Itse harkitsen vakavasti, tosin en ole kauaa vielä ehtinyt juomaan, vasta kolmas pullo menossa.


    • Aloetar

      FLP:n juomassa ei ole aloiinia, vaikka monet LR myyjät käyttävät sitä lausetta agressiivisesti markkinoinnissaan. Ei anna hyvää kuvaa kenenkään toiminnasta sellainen toisen tuotteen haukkuminen ja perättömien väitteiden esittäminen.

      Aloiini on ainesosa jota on aloe-kasvin lehtien kerroksissa (ei siis itse hedelmälihassa) ja FLP:n juomaan otetaan vain hedelmäliha eli aloegeeli joka kylmästabiloidaan heti keräämisen jälkeen.

      Kasvin kuoret kompostoidaan, niitä ei suinkaan murskata käytettäväksi minkään tuotteen sekaan. Sitäkin jotkut yritykset tekee ja juuri siten saadaan aikaan aloiinipitoisia tuotteita.

      • Onko joku syy ?

        Ja mihinköhän vaivaan tätä kyseistä tuotetta käytetään ? tai miksi sitä yleensäkään pitäisi edes juoda ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe