Mistä olet Onnellinen

kysynpä vaan

Välillä näinkin päin.Mistä olet onnellinen ja mikä saa Sinut iloiseksi?

Minulla on paljon ilonaiheita. Olen terve, on mukavat aikuiset lapset ja 3 lapsenlastakin.On työtä ja ystäviäkin.

On valoa ilmassa....ihanaa uusi kesä tulossa,sitä jo mieli alkaa odotella.Kohta pääsee pyöräilemään.

Eihän sitä tiedä vaikka jo tänä suvena löytyisi Rakkauttakin, ainakin saan sitä toivoa.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

T:Onnellinen Nainen

16

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekevät

      Minulla on myös pari ihanaa lastenlasta, jotka tuovat elämään säpinää. Voin nauttia heidän kasvun seuraamisesta, puheen kehityksestä, kaikista pienistä asioista, jotka jäivät arjen tohinaan silloin, kun lapseni oliva pieniä.
      Nautin vapaudesta, teen mitä huvittaa. Terveys vain huolestuttaa.

    • enkelitrio

      Samoista asioista iloitsen.
      Onni on pieniä arkisia asioita.
      Onni ei tule etsien,vaan eläen.
      Kaunista kevään odotusta sinulle!

    • jartsev

      Mä olen onnellinen juuri samoista asioista. Pidän pyöräilystä kesällä ja kesäsästä yleensäkin. Työtä on ja terveyttä. Lapsiakin, mutta ei lapsenlapsia vielä. Rakkauttakin eräältä viesti ystävältä, sitä kyllä sopisi lisää vaan tyytyväinen olen elämääni.

    • jaksa ...

      Rakkaus on rasittavaa.

    • vaarin

      ukin- iso-isän-paapan...tai mikä tuo uusi 'virkanimitys'nyt sitten lienee?poeka tul,pittääkohän lähtee kiikkustoolin ostoon?

      • Pirre*

        nyt pittää Onnitella tuoretta ukkia, - Oikein Paljon Onnea teille molemmille isovanhemmille :)

        P.s. onko hän miten pieni..:)

        Mie tuossa äsken lopetin nuorimman 1,4 ikäisen lapsenlapseni kanssa Web -puhelun, - ihanaa seurata pikkuisen touhuja ihan livenä..:)


      • enkelirio

        Onnea ja iloa,
        sait niin monta kiloa.
        Kuin vaaka pienen pojan alla näyttää.
        Usko,hän sydämesi rakkaudella täyttää!
        Lämpimät onnittelut!
        t.enkelit


    • että olen

      Terve ja uusi kevät ja kesä kolkuttaa jo ovella ja kesäloma tietysti.


      Nainen vaan

    • terve :))))))

      Ja on työtä, lapseni ja ysäviäkin ja kesä tulossa...jeees !!

    • Anskuliini

      takana, kohta syntyy toinen lapsenlapsi, sitten en enää ole yksinkertainen mummu, se on onnea!

    • siitä että

      olen saanut olla terveenä ja saan tehdä mitä huvittaa ja on vihdoin aikaa ja rahaa vähän hemmotella itseäni.

    • Pirre*

      joka enteilee kevättä, ja pian taas kuuluu teerien pulinaa järven jäältä, se saa minut aina melkein sekopäiseksi onnesta :))

      Kodistani olen onnellinen, ja tietysti lapsistani..

      • vai valo,

        joka saa sinut sekopaiseksi?mullakin tuo emannan pulina,tekee joskus samanlaisia 'vaikutuksia'..
        ja kiitosta vuan paappa onnitteluista,poika on3,7 kg
        jotikka.


      • Pirre*
        vai valo, kirjoitti:

        joka saa sinut sekopaiseksi?mullakin tuo emannan pulina,tekee joskus samanlaisia 'vaikutuksia'..
        ja kiitosta vuan paappa onnitteluista,poika on3,7 kg
        jotikka.

        lintujen pulina on jostain syystä niin vahva elämys, lupaus keväästä ja kesästä.
        Lieneekö muistijälkiä lapsuudesta, ja valo tottakai se ilahduttaa vieläkin, - täällä katuvalottomassa miljöössämme. :)

        Ai teitillä emäntä pulisee keväällä, enempikö ihan? :))


    • mies_vm56

      esimerkiksi siitä, että oma lapseni on välttänyt kaikki nuoruuden "karikot" ja panostaa omaan tulevaisuuteensa.

      Olen onnellinen myös siitä, että omat asiani ovat niinkin hyvin kuin ovat, sillä paljon huonomminkin ne voisivat olla.

      Pyöräilystä en tiedä mutta ovella oleva uusi kesä tuo paljon muuta. Uudet kesäkukat kukoistamaan pihalle, pojan kanssa kalastamaan, grillaushetket takapihalla, pitkät lenkit koiran kanssa vehreässä metsässä ym...

      Jos Nainen on noin onnellinen, soisi hälle sitä Rakkauttakin. Onnea niissäkin merkeissä!

      • Toivotaan että ketjun aloittaja löytää onnen tulevana suvena! Onnea matkaan!

        Onnellinen olen minäkin! Kaikki asiat kunnossa, raha, talous, parisuhde.
        Kesä tulossa, vapaa alkamassa. Pyöräilystä en sano mitään, poljen nimittäin työmatkat kesät talvet. Mutta hiihtokauden avasin eilen! Siitä olen oikeasti onnellinen tänään!

        Niin ja siitä olen myös onnellinen että minulla on vielä vanhemmat! Äiti pääsee tänään sairaalasta jossa meni taas pariviikkoa. Mutta nyt pääsee kotiin ja se on ilonaihe jos mikä!

        Hyvää jatkoa kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe