Mistä olet Onnellinen

kysynpä vaan

Välillä näinkin päin.Mistä olet onnellinen ja mikä saa Sinut iloiseksi?

Minulla on paljon ilonaiheita. Olen terve, on mukavat aikuiset lapset ja 3 lapsenlastakin.On työtä ja ystäviäkin.

On valoa ilmassa....ihanaa uusi kesä tulossa,sitä jo mieli alkaa odotella.Kohta pääsee pyöräilemään.

Eihän sitä tiedä vaikka jo tänä suvena löytyisi Rakkauttakin, ainakin saan sitä toivoa.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

T:Onnellinen Nainen

16

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekevät

Minulla on myös pari ihanaa lastenlasta, jotka tuovat elämään säpinää. Voin nauttia heidän kasvun seuraamisesta, puheen kehityksestä, kaikista pienistä asioista, jotka jäivät arjen tohinaan silloin, kun lapseni oliva pieniä.
      Nautin vapaudesta, teen mitä huvittaa. Terveys vain huolestuttaa.

• enkelitrio

Samoista asioista iloitsen.
      Onni on pieniä arkisia asioita.
      Onni ei tule etsien,vaan eläen.
      Kaunista kevään odotusta sinulle!

• jartsev

Mä olen onnellinen juuri samoista asioista. Pidän pyöräilystä kesällä ja kesäsästä yleensäkin. Työtä on ja terveyttä. Lapsiakin, mutta ei lapsenlapsia vielä. Rakkauttakin eräältä viesti ystävältä, sitä kyllä sopisi lisää vaan tyytyväinen olen elämääni.

• jaksa ...

Rakkaus on rasittavaa.

• vaarin

ukin- iso-isän-paapan...tai mikä tuo uusi 'virkanimitys'nyt sitten lienee?poeka tul,pittääkohän lähtee kiikkustoolin ostoon?

• Pirre*

nyt pittää Onnitella tuoretta ukkia, - Oikein Paljon Onnea teille molemmille isovanhemmille :)

P.s. onko hän miten pieni..:)

Mie tuossa äsken lopetin nuorimman 1,4 ikäisen lapsenlapseni kanssa Web -puhelun, - ihanaa seurata pikkuisen touhuja ihan livenä..:)

• enkelirio

Onnea ja iloa,
        sait niin monta kiloa.
        Kuin vaaka pienen pojan alla näyttää.
        Usko,hän sydämesi rakkaudella täyttää!
        Lämpimät onnittelut!
        t.enkelit

• että olen

Terve ja uusi kevät ja kesä kolkuttaa jo ovella ja kesäloma tietysti.

Nainen vaan

• terve :))))))

Ja on työtä, lapseni ja ysäviäkin ja kesä tulossa...jeees !!

• Anskuliini

takana, kohta syntyy toinen lapsenlapsi, sitten en enää ole yksinkertainen mummu, se on onnea!

• siitä että

olen saanut olla terveenä ja saan tehdä mitä huvittaa ja on vihdoin aikaa ja rahaa vähän hemmotella itseäni.

• Pirre*

joka enteilee kevättä, ja pian taas kuuluu teerien pulinaa järven jäältä, se saa minut aina melkein sekopäiseksi onnesta :))

Kodistani olen onnellinen, ja tietysti lapsistani..

• vai valo,

joka saa sinut sekopaiseksi?mullakin tuo emannan pulina,tekee joskus samanlaisia 'vaikutuksia'..
        ja kiitosta vuan paappa onnitteluista,poika on3,7 kg
        jotikka.

• Pirre*
        vai valo, kirjoitti:

joka saa sinut sekopaiseksi?mullakin tuo emannan pulina,tekee joskus samanlaisia 'vaikutuksia'..
        ja kiitosta vuan paappa onnitteluista,poika on3,7 kg
        jotikka.

lintujen pulina on jostain syystä niin vahva elämys, lupaus keväästä ja kesästä.
        Lieneekö muistijälkiä lapsuudesta, ja valo tottakai se ilahduttaa vieläkin, - täällä katuvalottomassa miljöössämme. :)

Ai teitillä emäntä pulisee keväällä, enempikö ihan? :))

• mies_vm56

esimerkiksi siitä, että oma lapseni on välttänyt kaikki nuoruuden "karikot" ja panostaa omaan tulevaisuuteensa.

Olen onnellinen myös siitä, että omat asiani ovat niinkin hyvin kuin ovat, sillä paljon huonomminkin ne voisivat olla.

Pyöräilystä en tiedä mutta ovella oleva uusi kesä tuo paljon muuta. Uudet kesäkukat kukoistamaan pihalle, pojan kanssa kalastamaan, grillaushetket takapihalla, pitkät lenkit koiran kanssa vehreässä metsässä ym...

Jos Nainen on noin onnellinen, soisi hälle sitä Rakkauttakin. Onnea niissäkin merkeissä!

• Toivotaan että ketjun aloittaja löytää onnen tulevana suvena! Onnea matkaan!

Onnellinen olen minäkin! Kaikki asiat kunnossa, raha, talous, parisuhde.
        Kesä tulossa, vapaa alkamassa. Pyöräilystä en sano mitään, poljen nimittäin työmatkat kesät talvet. Mutta hiihtokauden avasin eilen! Siitä olen oikeasti onnellinen tänään!

Niin ja siitä olen myös onnellinen että minulla on vielä vanhemmat! Äiti pääsee tänään sairaalasta jossa meni taas pariviikkoa. Mutta nyt pääsee kotiin ja se on ilonaihe jos mikä!

Hyvää jatkoa kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe