Kuka

Tietää

Miksi nelosella ei tekstit näy enää kokonaan,2-3 ensimmäistä ja viimeistä kirjainta jää kuva ruudun ulkopuolelle.Onko kuva suhdetta muutettu niin että ei näe kunnolla analogi puolella,eli pistetään ihmiset ostamaan digiboxi väkisin.

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cnyyvannzn

sulla on telkkarissa väärä kuvasuhde valittuna.
      riittää kun muutat sen. ei ole taustalla mitään salaliittoa.

• Auta

Kokeiltiin jo kuvasuhteen muutosta ei auttanut,maikkarilla tekstitys toimii hienosti.Jossain on nyt jotain mutta missä?

• Auta kirjoitti:

Kokeiltiin jo kuvasuhteen muutosta ei auttanut,maikkarilla tekstitys toimii hienosti.Jossain on nyt jotain mutta missä?

boksin valikosta, TV asetukset, pitää valita minkä muotoista kuvaa televisiosi näyttää. (4.3/16.9)

• ooo meillä
        digikummi kirjoitti:

boksin valikosta, TV asetukset, pitää valita minkä muotoista kuvaa televisiosi näyttää. (4.3/16.9)

Meillä ei oo boxia kun ei ole tuota digi signaalia vielä saatu.

• cnyyvannzn
        Auta kirjoitti:

eiks sulla ole tv:n asetuksissa valintaa manuaalinen kuvasuhde? nelonen lähettää analogia-puolella kuvasuhdeinformaatiota, joka ei ainakaan mun telkkarilla ole toiminut kuin satunnaisesti oikein.

ja nyt siellä taitaa olla normaalia pahemmin häikkää, ainakin tämän keskustelun mukaan:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001771&posting=22000000023991081

• jaahan
        cnyyvannzn kirjoitti:

eiks sulla ole tv:n asetuksissa valintaa manuaalinen kuvasuhde? nelonen lähettää analogia-puolella kuvasuhdeinformaatiota, joka ei ainakaan mun telkkarilla ole toiminut kuin satunnaisesti oikein.

ja nyt siellä taitaa olla normaalia pahemmin häikkää, ainakin tämän keskustelun mukaan:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001771&posting=22000000023991081

Kyllä tos toosas voi säätää kuvasuhteen manuaalisesti,siitä vaan ei ole ollut mitään hyötyä.Meni eilinen ilta tv räplätessä ja tektiä ei saanut näkymään kunnolla.Joo jotain häikkää tuntuu olevan,ne lähettää ohjelmaa väärällä kuva suhteella ihan piruuttaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82