http://www.learnmagictricks.org/

Paljastaja...

Katsokaa näitä sivuja ja huomatkaa, miten meitä huijataan. Sivuilla paljon paljastuksia ja lisää tulee jatkuvasta....!

6

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkkkkooooooooooooooo

kiittäkää minua olen sankari kun paljastin ton tuuba sivun =)=))))=)=)== ))=)=)=)

• Mrtikka

Saatteko jotain mieliehyvää kun joka vitun taikuri kohta täällä auringon alla eleskelee tuolla kadulla sillan alla jutellen että olipa ne hyviä aikoja kun joku vitun 10v pekka puupää meni pätemään suomi24 taikatemput foorumilla?

''katsokaa miten meitä huijataan''
        Onko se sit niin pakko katsoa temppuja!

• me olla

kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.

"Kiittäkää minua olen sankari"..???
        WTF!?!
        Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"

-Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi..

• minäpä
        me olla kirjoitti:

kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.

"Kiittäkää minua olen sankari"..???
        WTF!?!
        Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"

-Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi..

ainakin yhdyn samaan =)

-"Sankari" -Hah!!!

Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo.

• okkkkooooooo
        minäpä kirjoitti:

ainakin yhdyn samaan =)

-"Sankari" -Hah!!!

Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo.

uuno einar

magician on läski

• magician000
        okkkkooooooo kirjoitti:

uuno einar

magician on läski

"magician on läski"
        -Asiaa!

Saisit enemmän sankaruutta jos osaisit hienoja temppuja. Ei kukaan arvosta tollasta paljastelijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      200
      5763
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      105
      5641
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      191
      4644
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4063
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3960
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3586
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      20
      1484
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1400
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      19
      1082
    10. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      980
    Aihe