http://www.learnmagictricks.org/

Paljastaja...

Katsokaa näitä sivuja ja huomatkaa, miten meitä huijataan. Sivuilla paljon paljastuksia ja lisää tulee jatkuvasta....!

6

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkkkkooooooooooooooo

      kiittäkää minua olen sankari kun paljastin ton tuuba sivun =)=))))=)=)== ))=)=)=)

      • Mrtikka

        Saatteko jotain mieliehyvää kun joka vitun taikuri kohta täällä auringon alla eleskelee tuolla kadulla sillan alla jutellen että olipa ne hyviä aikoja kun joku vitun 10v pekka puupää meni pätemään suomi24 taikatemput foorumilla?

        ''katsokaa miten meitä huijataan''
        Onko se sit niin pakko katsoa temppuja!


      • me olla

        kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.

        "Kiittäkää minua olen sankari"..???
        WTF!?!
        Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"

        -Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi..


      • minäpä
        me olla kirjoitti:

        kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.

        "Kiittäkää minua olen sankari"..???
        WTF!?!
        Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"

        -Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi..

        ainakin yhdyn samaan =)

        -"Sankari" -Hah!!!

        Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo.


      • okkkkooooooo
        minäpä kirjoitti:

        ainakin yhdyn samaan =)

        -"Sankari" -Hah!!!

        Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo.

        uuno einar

        magician on läski


      • magician000
        okkkkooooooo kirjoitti:

        uuno einar

        magician on läski

        "magician on läski"
        -Asiaa!

        Saisit enemmän sankaruutta jos osaisit hienoja temppuja. Ei kukaan arvosta tollasta paljastelijaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe