Katsokaa näitä sivuja ja huomatkaa, miten meitä huijataan. Sivuilla paljon paljastuksia ja lisää tulee jatkuvasta....!
http://www.learnmagictricks.org/
6
745
Vastaukset
- okkkkkooooooooooooooo
kiittäkää minua olen sankari kun paljastin ton tuuba sivun =)=))))=)=)== ))=)=)=)
- Mrtikka
Saatteko jotain mieliehyvää kun joka vitun taikuri kohta täällä auringon alla eleskelee tuolla kadulla sillan alla jutellen että olipa ne hyviä aikoja kun joku vitun 10v pekka puupää meni pätemään suomi24 taikatemput foorumilla?
''katsokaa miten meitä huijataan''
Onko se sit niin pakko katsoa temppuja! - me olla
kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.
"Kiittäkää minua olen sankari"..???
WTF!?!
Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"
-Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi.. - minäpä
me olla kirjoitti:
kuulla kuultu jo tarpeeks "kittäkää minua olen sankari" paskaa. Vittu et sinä sitä sivuu oo joka ikiselle ihmiselle täällä kertonu.
"Kiittäkää minua olen sankari"..???
WTF!?!
Sä et oo muuta kun cp-vammanen kakara joka hirnuu täällä että:" Hohohjioo!! Kerroin ihan paskan sivun jossa paljastellaan temppuja ku esterin perseestä!!"
-Lopeta unimaailmassa elely okkkkkooooooooooooooo(mikä vitun nimi toikin on??!)ja hanki elämä separi..ainakin yhdyn samaan =)
-"Sankari" -Hah!!!
Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo. - okkkkooooooo
minäpä kirjoitti:
ainakin yhdyn samaan =)
-"Sankari" -Hah!!!
Pelkkä nyyppä sä vaan oot okkooo.uuno einar
magician on läski - magician000
okkkkooooooo kirjoitti:
uuno einar
magician on läski"magician on läski"
-Asiaa!
Saisit enemmän sankaruutta jos osaisit hienoja temppuja. Ei kukaan arvosta tollasta paljastelijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856