Siirsin käyttäjätilit (siis meitä on 2 eri käyttäjää) uudelle koneelle ja kun outlookin sulkee ihan tavallisesti tuolta oikean yläkulman rastista, niin käyttäjätieto ei kirjaudu ulos. Elikkäs kun seuraava käyttäjä käynnistää outlookin niin se aukaisee suoraan edellisen käyttäjän tilin. Ja salasanoja ei kysellä ollenkaan tuossa välillä. Outoa. Ennen piti aina kun käynnisti outlookin laittaa salasana.
Neuvokaahan.
Ulos kirjautuminen
häh??
1
277
Vastaukset
- Mie vaan
tarkistanut että asetukset ovat oikein: Ohjauspaneeli - Posti valitse Käytä Microsoft Outlookin aloitusprofiilina tätä: Valitse käytettävä profiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423